Living with the Mafia leader...

By bizzleking99

6.5K 345 31

Angel je nevinná dívka co se ztratí v lese Vstoupí ale na území na které by vkročit neměla.. Území kde by... More

Prologue
~Role~
2.Útěk
3.Ztracená
4.Dívka
5.Neboj se
6.Vítej mezi námi

1.Nenávidím tě

874 45 1
By bizzleking99

Angel's POV
Je to pořád dokola to samý!
Přijde domů opilý,vůbec si mě nevšímá,obviní mě z toho co jsem neudělala a pokud je naštvaný tak mě občas i uhodí..
Seznamte se..
To je James
Můj nevlastní otec.
~
Když už není opilý tak mě ovládá a nepouští mě z domu..
Nebudu mu to zase vyčítat protože popravdě, s kým bych JÁ šla někam ven.
Nemám žádný kamarády.

~

Právě teď jsem sama doma..
James před chvílí odešel do hospody takže doufám že se tu pár hodin neukáže abych měla konečne klid.

A proč mu říkám James a ne táta?
To je lehký..
On si oslovení otec nezaslouží
#sorrynotsorry

~
O 2 hodiny později
~

Právě jsem vylezla ze sprchy a jdu si dát něco malého k večeři a pak rychle pod peřinu, začíná zimní období a já mrznu při každý příležitosti.
Vzala jsem si na sebe oensie pyžamo který vypadá jako méďa
a zachumlala jsem se pod peřinu.
Během chvilky jsem spala.

~

Probudila jsem se když někdo strašně hlasitě prásknul dveřmi,okamžitě jsem se zvedla z postele a běžela zjistit co se děje.
Samozřejmě to byl James v celé jeho parádě..
Opilý a agresivní
Začal na mně křičet a po chvilce začal do hádky dokonce i zatahovat smrt mojí matky o které já prostě nerada mluvím.
Nemůže mně obvinovat za něco co jsem neudělala..

"TY JSI MONSTRUM"zařvala jsem na něj
~
Otočil se na mně a napřáhl ruku
Dal mi facku

"NENÁVIDÍM TĚ"
Zařvala jsem

a opět a znova mě uhodil do obličeje,tentokrát pěstí do oka

Potom mě nespočetněkrát kopnul do břicha a do hlavy,tohle určitě zanechá mnoho modřin..
Po té co se mnou skončil odešel do svého pokoje a nechal mě tu ležet..
Bolest to byla úkrutná
A JÁ
Bolest nesnesu
Snažila jsem se zvednout

Nešlo to..

Ležela jsem tu do té doby než se mi zatemnělo před očima a já usla na nepohodlné dřevěné podlaze..

----------------
(Vím že to je nic moc ale se psaním začínám)

S Justinem (Jasonem)
Se setká až za nějakou chvíli
Dostanu se k tomu slibuji.
NAPIŠTE MI PROSÍM JESTLI SE TO DÁ ČÍST A JESTLI MAM POKRAČOVAT PROSÍM!
😊

Continue Reading

You'll Also Like

164K 5.4K 42
Yoko Apasra is a rising star, shining bright in the world of fame. But with fame comes danger. When threats arise, Yoko's life is entrusted to Faye P...
1.2M 26.2K 115
in which charlotte carrera finds herself more conflicted than she has ever been in her entire life. rafe cameron x fem! oc || seasons one + two + thr...
109K 5K 114
2/3/4 = Chapters Daily Alternate Title : Dimensional Template System - Enslaved and beaten to the brink of death, young Ian's life takes a drastic tu...
139K 2.9K 27
It all started out so simple....... Just a quick refuel a quick stop nothing more........ on and off the planet just like that....... BUT IT WOULDN'T...