ĖIk word langzaam wakker. Alles is wazig. Langzaam word alles helder en ik draai me om. ik zie 3 meisjes zitten. Henrike Mirthe en géan. Gelukkig ik ben niet alleen :) na een half uur gaan ze weg en komt de dokter binnen met een jongen van ongeveer 19 jaar oud. Ik herken hem Maar waarvan ook alweer? Nou jah hij zal hier wel niet voor mij zijn denk ik bij mezelf. Ik pak mijn telefoon en ga naar youtube en opeens weet ik het. OMG LINK! Het is de enige echte poes van de buildoff! Ik word zenuwachtig. Ik shake helemaal en ben super blij. Ik kijk om me heen. Wat raar er is niemand die super happy is of tenminste glimlacht. Zal hij hier dan toch... neee vast niet waarschijnlijk zijn ze in de verkeerde zaal. Maar niks is wat het lijkt. Ze lopen recht op mij af! Ik shake helemaal en probeer net te doen alsof ik het niet Door heb maar dat gaan moeilijk want OMG HET IS LINK! De dokter zegt: Shanine er is hier iemand voor je. Ik had het natuurlijk allang Door maar doe toch super enthousiast en dat mag ook wel want HET IS LINK♡ yodieyo shanine :) zegt link met een glimlach. Ik stotter yyyoddiieeeyyyooo lllliinnkk. Ik weet niet wat me overkomt. Link vertelt waarom hij hier speciaal voor mij is gekomen: je vriendinnen hadden op Twitter gezegd dat je erg ziek bent en dat je groot fan van mij bent. Ik knik met een glimlach:) we praten nog wat verder en als link na veel selfies en handtekeningen en een lastig afscheid bijna weg gaat komt de dokter binnen. Hij vraagt: heb je er ooit over na gedacht om een fanacc voor link te beginnen? Ik zei: ja die heb ik al op insta:) link vroeg hoe dat acc heette ik zei: cocotjogger. Na 5 seconden had ik er een follow bij. VAN LINK! Het was een droom die uitkwam. Nadat link weg was gegaan was ik helemaal weg van de wereld. Ik zat te dromen over hoe het zal zijn als ik als beginnende youtuber ooit video's zou opnemen met link. Maar ja dat komt er toch niet meer van want ik heb deze ziekte :( ik droom verder over youtube,mainstreet en mijn vriendinnen. Even later word ik opeens gebeld. Ik neem op.. Hallo met shanine? Vraag ik. Hee Hallo met.....
☆Dreamers☆
By xmaintijger
Dit verhaal gaat over een meisje die shanine heet. Er gebeurd van alles in haar leven: pesten,scheiden,verhui... More