Världen utanför

By 0lovsdotter

412 42 23

Otroligt gammal bok, läs på egenrisk. More

Kapitel 2
Kapitel 3
kapitel 4
kapitel 5

Kapitel 1

118 8 3
By 0lovsdotter

Klockorna ringde i staden, jag var påväg hem från marknaden. Jag stannade upp vid klocktornet, ingen skulle se om jag slank in, tänkte han. Han gick igenom dom stora dörrarna och stängde den efter så att ingen vakt undrade. stegen var längst bort i rummet. Han skyndade över och började klättra upp för den långa stegen. När han nådde toppen ställde han sig upp och började gå så att han såg över stadens murar. Den stora ängen sträckte sig långt innan skogen tog över, han såg att portarna öppnades från den stora muren och ut kom riddarna med sina hästar. Varje dag fick dom komma utanför portarna och kunna se världen utanför murarna, dom åkte bara ut dit för att kolla så att inga monster var där. Jag vela så gärna ut från den omringade staden och kunna se världen utanför.

Continue Reading

You'll Also Like

124 6 3
One Day the unlucky boy returned home from another Adventure badly Hurt as Usually and so He walked to the Curch to Visit Barbara to Get Healed unfor...
187 0 129
Information om karaktärerna i min nya serie, ÖDESBESTÄMD
130 5 12
Nicha är en ensam och sorgsen Människa som vill hitta lycka i sitt liv. Diori blir hans tygghet. Men vem är den vackra killen med rött hår och svart...