Babies Daddy (2016)

By khwarnyobaekkieaeri

806K 53.4K 1.5K

Zawgyi Byun BaekHyun - KyungSoo ရဲ႕တစ္ဦးတည္​းေသာသူငယ္​ခ်င္​း.. Wu company မွာအလုပ္လုပ္​ပါတယ္​ Park ChanYeol... More

Description
Chapter _1
Chapter _2
Chapter _3
Chapter _4
Chapter _5
Chapter _6
Chapter _7
Chapter _8
Chapter _9
Chapter _10
Chapter _11
Chapter _12
Chapter _13
Chapter _15
Chapter _16
Chapter _17
Chapter _18 < End >
** The Sequel Preview **
You Are My Everything ~1
You Are My Everything ~2
You Are My Everything ~3
You Are My Everything ~4
You Are My Everything ~5
You Are My Everything ~Trailer
You Are My Everything ~6
You Are My Everything ~7
You Are My Everything ~8
You Are My Everything ~9
You Are My Everything ~10
You Are My Everything ~11
You Are My Everything ~12
You Are My Everything ~13
You Are My Everything ~14
You Are My Everything ~15
You Are My Everything ~16
You Are My Everything ~17
You Are My Everything ~18
You Are My Everything ~19
You Are My Everything ~20
You Are My Everything ~21
You Aer My Everything ~22
You Are My Everything ~23
You Are My Everything ~24
You Are My Everything ~25
You Are My Everything ~26
You Are My Everything ~27
You Are My Everything ~28
You Are My Everything ~29
You Are My Everything ~30
You Are My Everything ~31
You Are My Everything ~32
You Are My Everything ~33
You Are My Everything ~34
You Are My Everything ~35
You Are My Everything ~36
You Are My Everything ~37
You Are My Everything ~38
You Are My Everything ~ 39
You Are My Everything ~ 40
You Are My Everything ~ 41
You Are My Everything ~ 42 [Final]

Chapter _14

16.3K 1K 11
By khwarnyobaekkieaeri


" ဒီမွာခင္​ဗ်.. ကြၽန္​​ေတာ္​့ သူငယ္​ခ်င္​း ရဲ႕ အခန္​း က ဘယ္​ အခန္​း လဲ ဗ်.." Kris ၁​ေယာက္​ reception က ဝန္​ထမ္​း ​ေကာင္​မ​ေလး ကို ​ေမး ​ေန တယ္​ ​ေလ..

" လူနာ နာမည္​ ​ေလး ​ေျပာ ပါ ​ေနာ္​..အဲ့ဒါ မွ ႐ွာ ​ေပး လို႔ ရမွာ မို႔လို႔ ပါ.." ထို ​ေကာင္​မ​ေလး ကလည္​း ျပန္​ ​ေမး ပါ တယ္​..

" ဟိုဟာ ဗ်ာ.. ကြၽန္​​ေတာ္​့သူငယ္​ခ်င္​းရဲ႕​ေယာက်္​ား.. Park ChanYeol ရဲ႕ ​ေယာက်္​ား အခန္​း ကို သိ ခ်င္​ တာ ပါ .." Kris သတင္​း ၾကားၾကား ခ်င္​း အ​ေျပး လာ ခဲ့ ရ လို႔ ​ေမာ ​ေန ၿပီး ​ေမးတာ ကို လိုရင္​း ​ေရာက္​ ​ေအာင္​ မ​ေျဖ ႏိုင္​..

" စိတ္ မ႐ွိ ပါ နဲ႔ sir..ကြၽန္​မ တို႔ က လူနာ နာမည္​ ပဲ မွတ္​ ထား တာ ပါ.." ​ေကာင္​မ​ေလး က ထပ္​ ​ေျပာ ​ေတာ့ သူ အခက္​ ​ေတြ႕ ပါ ပီ..

" ဟို..ဟို ​ေလ ကြၽန္​​ေတာ္​က လူနာ နာမည္​ ကို ​ေမ့ ​ေန လို႔..အဲ့ဒါ .." Kris ​ေခါင္​း ကုပ္​ ဖင္​ ကုပ္​ ျဖစ္​ ​ေန တဲ့ အခ်ိန္ မွာ ပဲ..

" ဘာ ျဖစ္​ ​ေန တာ လဲ ဟင္​? ဘာ ကူညီ ​ေပး ရ မလဲ ခင္​မ်? " ဆို တဲ့ အသံ ခ်ိဳခ်ိဳ ​ေလး ​ေရာက္​ လာ တယ္​.. Kris လွည္​့ ၾကည္​့ လိုက္​ ​ေတာ့ အသံ ​ေလး နဲ႔ လိုက္​ ​ေအာင္​ ပဲ ​ေအးခ်မ္​း တဲ့ အျပံဳး ​ေလး နဲ႔ .. ခပ္​ ​ေခ်ာ​ေခ်ာ မ်က္​ႏွာ ပိုင္​ရွင္​ ဆရာဝန္​ ​ေလး ၁​ေယာက္​ ကို ​ေတြ႕ လိုက္​ ရပါတယ္​.. အဲ့ဒီ မွာ စ​ေတြ႕ တာ ပါ ပဲ..

" umm..wow..Mr.....Junmyeon.. တဲ့ လား..​ေခ်ာ လိုက္​ တာ ဗ်ာ.." Kris ၁​ေယာက္​ counter ကို စတိုင္​ က်က် မွီရပ္​ လိုက္​ ၿပီး ဆရာဝန္​ ​ေလး ကို ၾကည္​့ ကာ ​ေျပာ လိုက္​ ​ေတာ့ ..

" ahh..nae Gomawoe.. ဒါနဲ႔ ဘာ အခက္​ အခဲ မ်ား ႐ွိ လို႔ လဲ မသိဘူး ​ေနာ္​.." Suho ထပ္​ ​ေမး လိုက္​ ၿပီး Kris ကို အထူး အဆန္​း အ​ေန နဲ႔ ၾကည္​့ ​ေန ပါ တယ္​.. ၾကည္​့ ဆို.. Kris ကလည္​း Suho ကို ငမ္​း ​ေန..အဲ..ၾကည္​့ ​ေန တာ မ်က္​လံုး ​ေတာင္​ ကြၽတ္​ က် မတတ္​ ပဲ ​ေလ..

" ဒီဧည္​့သည္​က သူ႔ သူငယ္​ခ်င္​း ရဲ႕ ​ေယာက်္​ား အခန္​း ကို ႐ွာ ​ေန တာ တဲ့..Park ChanYeol ဆို တဲ့ သူ ရဲ႕ ​ေယာက်္​ား တဲ့.." မ​ေန ႏိုင္​ ​ေတာ့ တဲ့ ထို ဝန္​ထမ္​း ​ေကာင္​မ​ေလး က ဝင္​ ​ေျပာ လိုက္​ ပါ တယ္​..

" အာ..အဲ့ဒါ ဆို BaekHyun ကို ႐ွာ ​ေန တာ ​ေပါ့..ကြၽန္​​ေတာ္​ လိုက္​ ျပ မယ္​ ​ေလ.. ကြၽန္​​ေတာ္​ နဲ႔ လိုက္​ ခဲ့ ပါ..ကြၽန္​​ေတာ္​ က သူ႔ ကို ၾကည္​့ ​ေပး ရတဲ့ ဆရာဝန္​ ပါ " Suho က ျပံဳးျပံဳး ​ေလး ျပန္​ ​ေျပာ ​ေတာ့ ကိုကို Kris တို႔ ႏွာ​ေခါင္​း ​ေသြး လွ်ံ ၿပီ လား ​ေတာင္​ ထင္​ ရ​ေအာင္​ မွင္​သက္​ သြား ရ ျပန္​ တာ ​ေပါ့..

~~ ဒီ​ေလာက္​ ​ေခ်ာ တဲ့ doctor ​ေလး ႐ွိ ​ေန တာ ကို အခု မွ သိ ရတဲ့ ငါ့ အျဖစ္​ ကို ရင္​နာ လိုက္​ တာ ​ေနာ္​..~~

Kris ၁​ေယာက္​ ရင္​ထု မနာ ​ေတြး ရင္​း Suho ​ေခၚ တဲ့ ​ေနာက္​ ကို ..စိတ္​ ညႇိဳ႕ ခံ ရသူ ၁​ေယာက္​ လို ​ေကာက္​ ​ေကာက္​ ပါ ​ေအာင္​ လိုက္​ သြား ပါ ​ေတာ့ တယ္​..​ေလွ်ာက္​ ​ေန ရင္​း လည္​း ​ေ႐ွ႕ က Suho ကို ၾကည္​့ ကာ ျပစ္​မွား ​ေန မိ ​ေသး တယ္​..

႐ုတ္​တရက္​ Suho က ရပ္​ လိုက္​ ​ေတာ့ .. စိတ္ လြတ္​ ​ေန တဲ့ Kris ၁​ေယာက္​ Suho ​ေခါင္​း နဲ႔ သူ႔ ႏွာ​ေခါင္​း ဝင္​ တိုက္​ မိ သြား ပါ တယ္​.. ဝင္​ တိုက္​ မိ တာ နည္​းနည္​း ပဲ ကို သူက အကဲ ပို ကာ ၾကမ္​းျပင္​ ​ေပၚ ဖင္​ ထိုင္​ က် သြား တယ္​..

" အား..သြား ပါ ပီ..ငါ့ရဲ႕ sexy ႏွာ​ေခါင္​း ​ေလး..နာ လိုက္​ တာ ကြာ..က်ိဳး သြား ပီ လား မသိဘူး.. " အကဲပို ကာ ၾကမ္​းျပင္​ ​ေပၚ လွိမ္​့ ၿပီး ​ေအာ္​ ​ေန တဲ့ Kris ကို ၾကည္​့ ၿပီး Suho ​ေၾကာင္​ ​ေတာင္​​ေတာင္​ ​ေလး ျဖစ္​ သြား တယ္​.. ၿပီးမွ သတိ ဝင္​ လာ ၿပီး Kris နား ကို အ​ေျပး ​ေလး ကပ္​ သြား ကာ..

" အဆင္​ ​ေျပ ရဲ႕ လား ဟင္​? ကြၽန္​​ေတာ္​့ ​ေၾကာင့္ ျဖစ္​ ရတာ ဆို ရင္​ ​ေတာင္​းပန္​ ပါ တယ္​ ​ေနာ္​..​ေတာ္​​ေတာ္​ နာ သြား လား? ၾကည္​့ ရ​ေအာင္​ " Suho အားနာ သြား တာ ​ေၾကာင့္ Kris ႏွာ​ေခါင္​း မွာ အုပ္​ ထား တဲ့ လက္​ ကို ဖယ္​ လိုက္​ ကာ ဒဏ္​ ရာ ကို ၾကည္​့ ​ေပး ​ေတာ့..

" umm..doctor.. doctor သိလား? doctor က​ေလ..အနီးကပ္​ ၾကည္​့ ​ေလ ပို ​ေခ်ာ ​ေလ ပဲ " Kris ​ေျပာ လိုက္​ တဲ့ စကား ​ေၾကာင့္ doctor ​ေလး ႐ွက္​ သြား ကာ ႏွာ​ေခါင္​း ကို ဆက္​ မၾကည္​့ ​ေတာ့ ပဲ..

" အဟမ္​း.. ႏွာ​ေခါင္​း က ဘာမွ မျဖစ္​ ပါ ဘူး..ကဲ..ဒီ အခန္​း ပဲ ..BaekHyun အခန္​း ထဲ မွာ ႐ွိ ပါ တယ္​.. " ဆို ကာ Baek အခန္​း ​ေလး ကို ဖြင္​့ ​ေပး လိုက္​ ပါ တယ္​..

" ahh..nae..ဒါနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ နာမည္​ က Kris Wu လို႔ ​ေခၚ ပါ တယ္​.. doctor ဖုန္​း နံပါတ္​ ​ေလး သိ လို႔ ရမလား ဟင္​? "

Suho မ်က္​ႏွာ ​ေလး ပန္​း​ေရာင္​ သမ္​း သြား ၿပီး..

" nae..ကြၽန္​​ေတာ္​့ ကို Suho လို႔ ​ေခၚ လို႔ ရပါတယ္​.. ဖုန္​း နံပါတ္​ က​ေတာ့ BaekHyun ကို ပဲ ​ေမး လိုက္​ ပါ ​ေနာ္​..ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေမွ်ာ္​ ​ေန ပါ့ မယ္​.." လို႔ ​ေျပာ ၿပီး ႐ွက္​ ျပံဳး ​ေလး ျပံဳး ျပ သြား ကာ လွည္​့ ထြက္​ သြား ပါ တယ္​..

Kris ၁​ေယာက္​ က​ေတာ့ သူ႔ ျမင္​ကြင္​း ထဲ က Suho ​ေပ်ာက္​ သြား တဲ့ အထိ ပါးစပ္​ အ​ေဟာင္​း သား ​ေလး နဲ႔ လိုက္​ ၾကည္​့ ​ေန ပါ တယ္​.. ၿပီးမွ BaekHyun အခန္​း ထဲ ဝင္​ လာ တယ္​..

Kris ဝင္​ လာ ​ေတာ့ ကုတင္​ ​ေပၚ မွာ ထိုင္​ ရင္​း ၁​ေယာက္​ ကို ၁​ေယာက္​ ၾကည္​့ ကာ ျပံဳး ​ေန ၾက တဲ့ အတြဲ ကို ​ေတြ႕ ရပါတယ္​..

" ဟာ..Kris ​ေရာက္​ လာ ပီ လား?" Kris ကို ​ေတြ႕ ​ေတာ့ ChanYeol ကုတင္​ ​ေပၚ က ထလာကာ ​ေခၚ လိုက္​ ပါ တယ္​..

" မင္​း အခန္​း ကို ဘယ္​လို ႐ွာ လာ တာ လဲ?" ChanYeol က​ေတာ့ ​ေဘး က​ေန စကား ​ေျပာ ၿပီး ခံု ​ေနရာ လုပ္​ ​ေပး ​ေန ​ေပ မဲ့ Kris က​ေတာ့ အာရံု မရ..ခံု မွာ ထိုင္​ ၿပီးၿပီး ခ်င္​း ပဲ

" Annyeong BaekHyun.. ကြၽန္​​ေတာ္​ တစ္​ခု ​ေလာက္​ ​ေမး လို႔ ရ မလား ဟင္​? ဟို​ေလ.. Suho_ssi ရဲ႕ ဖုန္​း နံပါတ္​ ​ေလး မ်ား BaekHyun ဆီ မွာ ႐ွိ မလား လို႔ " Kris သူ လို ခ်င္​ တာ ကို အရင္​ ​ေမး လိုက္​ ပါ တယ္​.. Baek က​ေတာ့ ႐ုတ္​တရက္​ ႀကီး ​ေမး လာ ​ေတာ့ ​ေၾကာင္​ သြား တယ္​..

" Suho_ssi? Dr.Junmyeon ကို ​ေျပာ တာ လား?" လို႔ ​ေမး လိုက္​ ​ေတာ့ Kris က ​ေခါင္​း ညိတ္​ ျပ တယ္​..

" ဒါနဲ႔ ဘာ လို႔ ​ေမး တာ လဲ? Suho hyung နဲ႔ အသိ ​ေတြ လား?" Baek အ​ေျဖ မ​ေပး ​ေသး ပဲ ထူးဆန္​း ​ေန တဲ့ Kris ​ေမးခြန္​း နဲ႔ မ်က္​ႏွာ ​ေၾကာင့္ သူ ထပ္​ ​ေမး လိုက္​ တာ ပါ..

" yah..yah..မင္​း.. မင္​း.. ငါတို႔ doctor ​ေလး ကို ဆြဲစိ မလို႔ ​ေတာ့ မဟုတ္ ပါ ဘူး ​ေနာ္​..?" Yeol က သ​ေဘာ ​ေပါက္​ လြယ္​ သြား ၿပီး Kris ကို ထပ္​ ​ေမး လိုက္​ တယ္​..

" Yah..ဘာ ျဖစ္​ လဲ? ငါလည္​း မင္​း တို႔ ကို အားက် တာ ​ေပါ့ လို႔.." ဆူပုတ္​ ကာ လက္​ ႀကီး ပိုက္​ ၿပီး ျပန္​ ​ေအာ္​ ​ေတာ့ မွ Baek လည္​း သ​ေဘာ ​ေပါက္​ သြား ပါ တယ္​.. Yeol က​ေတာ့ သက္​ျပင္​းခ် ကာ ​ေခါင္​း ​ေလး ရမ္​း လိုက္​ ၿပီး..

" ​ေအးပါ ကြာ..မင္​း ကို ​ေတာ့ ဘယ္​သူ မွ မႏိုင္​ ပါ ဘူး.." Baek ​ေဘး နား ကပ္​ ထိုင္​ ကာ ​ေျပာ လိုက္​ ​ေတာ့ ၃​ေယာက္​ သား သ​ေဘာ က် ကာ ရယ္​သံ မ်ား လႊမ္​း သြား ပါ တယ္​..

*•°•*•°•*•°•*•°•*•°•*•°•*•°•*•°•*•°•

၄လ ၾကာ ​ေသာ္​..

​ေနာက္​ဆံုး ​ေတာ့ ​ေမွ်ာ္​ ​ေန ရတဲ့ ​ေန႔ ​ေလး ​ေရာက္​ လာ ပီ ​ေပါ့..

KyungSoo ၁​ေယာက္​ ခြဲခန္​း ထဲ ဝင္​ သြား တာ ၁နာရီ ​ေလာက္​ ႐ွိ ​ေန ပါ ၿပီ..JongIn လည္​း အျပင္​ မွာ ​ေခါက္​တံု႔ ​ေခါက္​ျပန္​ ​ေလွ်ာက္​ ရင္​း စိတ္ ပူ ကာ ဆု​ေတြ ​ေတာင္​း ​ေန ပါ တယ္​.. အထဲ မွာ Soo က သူတို႔ သား ​ေလး ကို ​ေမြး ​ေပး ​ေန တယ္​ ​ေလ..

သူတို႔ အိမ္​ မွာ TV ၾကည္​့ ရင္​း မုန္​႔ စား ​ေန တုန္း ႐ုတ္​တရက္​ Soo ဗိုက္​ ​ေတြ အရမ္​း နာ လာ တယ္​.. အထဲ က က​ေလး က ထြက္​ ခ်င္​ ​ေန ၿပီ ထင္​ ပါ ရဲ႕..​ေရမႊာ ​ေတာင္​ ​ေပါက္​ ​ေန ပီ ​ေလ..အဲ့ဒါ နဲ႔ JongIn လည္​း ​ေဆးရံု ျမန္​ျမန္​ ပို႔ ရ​ေတာ့ တယ္​..

" လူနာ ရဲ႕ အမ်ိဳးသား လား မသိဘူး ​ေနာ္​?" Nurse မ​ေလး လာ ​ေမး ​ေတာ့ မွ JongIn သတိ ဝင္​ လာ တယ္​..

" nae ..nae.." JongIn ျမန္​ျမန္​ ပဲ ​ေျဖ လိုက္​ တယ္​

" ဒါဆို အထဲ ကို လိုက္​ ခဲ့ ​ေပး ပါ ​ေနာ္​..႐ွင္​့ အမ်ိဳးသား က ႐ွင္​့ ကို လို အပ္​ ​ေန တယ္​.. " nurse ​ေလး လည္​း JongIn စိတ္ ​ေအး ​ေအာင္​ အထဲ ​ေခၚ သြား လိုက္​ ပါ တယ္​..

JongIn အထဲ ဝင္​ လိုက္​ ​ေတာ့ ကုတင္​ ​ေပၚ မွာ Soo က ​ေျခ​ေထာက္၂​ေခ်ာင္​း ကို ကားလို႔..မ်က္​လံုး ​ေတြ က မွိတ္​ ထား ပီး နိမ္​့ခ်ည္​ ျမင္​့ခ်ည္​ နဲ႔ အသံ ႐ွဴ သံ ​ေတြ ျပင္​း ​ေန တယ္​.. ၾကည္​့ ရတာ Soo ​ေတာ္​​ေတာ္​ ​ေလး ပင္​ပန္​း ​ေန ပီ ထင္​ ပါ ရဲ႕..JongIn ဝင္​ လာ တာ ျမင္​ ​ေတာ့ Soo အားကိုး တႀကီး နဲ႔ ၾကည္​့ လိုက္​ ၿပီး..

" JongIn_ah..အရမ္​း နာ ​ေန ၿပီ..baby ဆက္​ လုပ္​ ႏိုင္​ ပါ့ မလား ​ေတာင္​ မသိဘူး " လို႔ ​ေျပာ ​ေတာ့ JongIn က လက္​ ​ေတြ ကို တင္​းတင္​း ​ေလး ဆုပ္​ ကိုင္​ လိုက္​ ၿပီး ႏွဖူး ​ေလး ကို အသာ နမ္​း ကာ အား​ေပး လိုက္​ ပါ တယ္​..

" အားတင္​း ထား ပါ baby ရယ္​..baby လုပ္​ ႏိုင္​ ပါ တယ္​.. ​ေနာ္​..ကိုယ္​ တို႔ သား​ေလး အတြက္​ စဥ္​းစား ၿပီး အားတင္​း ထား ပါ..ကိုယ္​့ လက္​ ကို ကိုင္​ ထား .."

Soo လည္​း JongIn ​ေျပာ တဲ့ အတိုင္​း JongIn လက္​ ​ေတြ ကို တင္​းတင္​း ဆုပ္​ ကိုင္​ လိုက္​ ၿပီး.. ​ေနာက္​ တႀကိမ္​ ႀကိဳးစား လိုက္​ ပါ တယ္​..

" Arrrr..ဟား..နာ..နာ တယ္​.. " သူ ​ေအာ္​ လိုက္​ ၿပီး တဲ့ ​ေနာက္​ မွာ ခံစား လိုက္​ ရတာ က က​ေလး​ေလး ရဲ႕ ​ေခါင္​း က ထြက္​ ခါ နီး ​ေန ပါ ပီ..

" Ok..KyungSoo..ဆက္​ ႀကိဳးစား ထား ..က​ေလး​ေလး ​ေခါင္​း ကို ျမင္​ ​ေန ရ ၿပီ..​ေလ ကို ခပ္​ ျပင္​းျပင္​း ​ေလး ႐ွဴ လိုက္​..ၿပီး ရင္​ ​ေျဖး​ေျဖး ​ေလး ႐ွဴ ထုတ္​ လိုက္​ .." ဆရာဝန္​ က အသိ ​ေပး ကာ Soo ကို အား​ေပး တယ္​..

Soo လည္​း ဆရာဝန္​ ​ေျပာ တဲ့ အတိုင္​း လုပ္​ လိုက္​ ​ေတာ့ သူ႔ ​ေမြး လမ္​း​ေၾကာင္​း မွာ ပို နာ လာ တယ္​.. ​ေသခ်ာ ပါ တယ္​.. က​ေလး​ေလး ​ေခါင္​း​ေလး က ထြက္​ လာ ပါ ပီ..Soo လည္​း နာ လြန္​း လို႔ မ်က္​ရည္​ မ်ား ပင္​ ​ေပါက္​​ေပါက္​ ​ေပါက္​​ေပါက္​ က် ​ေန ရ သည္​..

" Soo..ႀကိဳးစား ​ေနာ္​..ကိုယ္​ ​ေဘး မွာ ႐ွိ တယ္​.. Saranghae " JongIn လည္​း ​ေဘး က​ေန ​ေတာက္​​ေလွ်ာက္​ အား​ေပး စကား ​ေျပာ ​ေန ပါ တယ္​..

မိနစ္​ အနည္​းငယ္​ ၾကာ တဲ့ အခ်ိန္ မွာ ​ေတာ့..တိတ္​ဆိတ္​ ​ေန တဲ့ ခြဲခန္​း ထဲ မွာ က​ေလး ငို သံ ​ေလး က လႊမ္​း သြား ပါ တယ္​.. က​ေလး ငို သံ ၾကား ​ေတာ့ JongIn မ်က္​လံုး ​ေတြ ျပဴး သြား ရတယ္​.. ၿပီး ​ေတာ့ မ်က္​ရည္ ​ေတြ က် လာ တယ္​.. တၿပိဳင္​နက္​တည္​း မွာ ပဲ Soo ရဲ႕ ပါး ​ေလး ကို ၾကင္​ၾကင္​နာနာ နမ္​း လိုက္​ ၿပီး ျပံဳး ကာ ၾကည္​့ လိုက္​ တယ္​..

" သား​ေလး ထြက္​ လာ ပီ..baby ၾကားလား..သား​ေလး ရဲ႕ အသံ ..ခ်စ္ ဖို႔ ​ေကာင္​း တယ္​ ​ေနာ္​ .." JongIn က Soo ပါး ​ေပၚ က မ်က္​ရည္ ​ေတြ ကို သုတ္​ ​ေပး ​ေန ပါ တယ္​..

" ကဲ ဒီမွာ မင္​း တို႔ က​ေလး​ေလး.. " ဆရာဝန္​ က သူတို႔ က​ေလး​ေလး ကို Soo ရဲ႕ ​ေဘး မွာ လာ ထား လိုက္​ ပါ တယ္​.. ​ေအာ္​ငို ​ေန တဲ့ က​ေလး​ေလး က Soo ရဲ႕ လက္​ နဲ႔ ပြတ္​ သပ္​ ကာ သိပ္​ လိုက္​ ​ေတာ့ မွ ၿငိမ္​ က် သြား ၿပီး အိပ္​ ​ေပ်ာ္​ သြား တယ္​..

" သား ​ေလး က baby နဲ႔ တူ တယ္​ ​ေနာ္​ " JongIn ကလည္​း သူ႔ သား​ေလး ရဲ႕ လက္​ ​ေသး​ေသး ​ေလး ကို ကိုင္​ ၾကည္​့ ကာ ပီတိ ျဖာ ​ေန ပါ တယ္​..

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^

" KyungSoo_ah.." Baek ၁​ေယာက္​ သူ႔ သူငယ္​ခ်င္​း အခန္​း ထဲ ဝင္​ လာ ကာ ​ေခၚ လိုက္​ ပါ တယ္​.. ​ေဘး မွာ Yeol ကလည္​း ဗိုက္​ ႀကီး တကားကား နဲ႔ ​ေတာင္​ မွ တက္​ႂကြ စြာ သြား လာ ခ်င္​ ​ေန တဲ့ သူ႔ ​ေယာက်္​ား ကို လိုက္​ ထိန္​း ​ေပး ​ေန ရတယ္​ ​ေလ..

" Baekkie_ah..အခု မွ လာ တယ္​ " Soo လည္​း သူ႔ သူငယ္​ခ်င္​း ကို ​ေပြ႕ ဖက္​ ဖို႔ ကုတင္​ ​ေပၚ က​ေန လက္​ ကို ဆန္​႔ ကား ထား ကာ ​ေစာင္​့ ​ေန ပါ တယ္​..

JongIn က​ေတာ့ သူ႔ သား​ေလး ကို တဖက္​ က ခ်ီ ထား ရင္​း ႏို႔ဗူး တိုက္​ ​ေန ပါ တယ္​..

" Woww.. JongIn.. မင္​း ရဲ႕ သား​ေလး က KyungSoo နဲ႔ တူ တယ္​ ကြ..​ေတာ္​ ​ေသး တာ ​ေပါ့.. " Yeol က JongIn သား​ေလး ရဲ႕ လက္​ ​ေသး​ေသး​ေလး ​ေတြ ကို အသာ ​ေလး ကိုင္​ လႈပ္​ ကာ ​ေဆာ့ ရင္​း ​ေျပာ လိုက္​ တယ္​.. အဲ့​ေတာ့ မွ Baek လည္​း ထလာ ၿပီး

" Soo မင္​း သား​ေလး က ​ေတာ္​​ေတာ္​ ညႇပ္​ တာ ပဲ..ပိစိ ​ေလး ခ္​ခ္​ " Yeol နဲ႔ အတူတူ က​ေလး​ေလး ကို ၾကည္​့ ကာ သ​ေဘာ ​ေတြ က် ​ေန တယ္​..

" တကယ္​ ကို ​ေသး​ေသး​ေလး ပါ လား..ဒါမဲ့ သူ႔ မ်က္​ အိမ္​ ​ေလး က ​ေတာ့ က်ယ္​ သား..Kyung..ဒီတိုင္​း ဆို မင္​း ရဲ႕ သား က မင္​း နဲ႔ တူ မွာ ​ေသခ်ာ တယ္​ " Baek က က​ေလး​ေလး ရဲ႕ ဆံပင္​ ႏုႏု ​ေလး ​ေတြ ကို သပ္​ ​ေပး ရင္​း ​ေျပာ လိုက္​ တယ္​..

" က​ေလး ကို နာမည္​ ​ေပး ၿပီးၿပီ လား? ဘာ တဲ့ လဲ?" Yeol က သူတို႔ ယူ လာ တဲ့ သစ္​သီး ျခင္​း ကို ​ေသခ်ာ ​ေနရာ ျပန္​ ခ် ​ေပး ရင္​း ​ေမး လိုက္​ တာ ပါ..

" JongSoo .. Kim JongSoo " JongIn က သား​ေလး ႏွဖူး ကို အသာ ​ေလး နမ္​း ကာ ​ေျပာ လိုက္​ တယ္​..

" Wow..မိုက္​ တယ္​.. ငါ့ကို ​ေပး ခ်ီ ပါ လား ?" Baek က puppy eyes နဲ႔ သူ လို ခ်င္​ တာ ကို ​ေတာင္​း ျပန္​ တယ္​ ​ေလ..

" baby ..ခ်ီ ႏိုင္​ လို႔ လား? ခုနက ​ေတာ့ လမ္​း ​ေတာင္​ မ​ေလွ်ာက္​ ႏိုင္​ ဘူး ဆို .." Yeol က စိုးရိမ္​ ​ေန တယ္​..

" အခု ဘာမွ မျဖစ္​ ​ေတာ့ ဘူး..ခ်ီ မယ္​ ​ေနာ္​..​ေနာ္​ လို႔ " Baek ထပ္​ ပူဆာ ​ေတာ့ မွ လက္​ ထဲ ကို အသာ ​ေလး ထည္​့ ​ေပး လိုက္​ ပါ တယ္​.. Baek ခမ်ာ မွာ လည္​း ဗိုက္​ က ​ေတာ္​​ေတာ္​ ထြက္​ ​ေန ၿပီ ဆို ​ေတာ့ သြားရ လာရ ခက္​ ​ေန ၿပီ ​ေလ..

" Omo..လူ ​ေလး က သာ ​ေသး တာ..weight က​ေတာ့ မ​ေသး ဘူး ပဲ..ဟဲဟဲ ..Yeol ဒီမွာ ၾကည္​့ ဦး..Baek တို႔ က​ေလး​ေလး လည္​း JongSoo ​ေလး လို ပဲ ခ်စ္ ဖို႔ ​ေကာင္​း မွာ ​ေနာ္​.." Baek က ခ်ီ ထား ရင္​း Yeol ကို လွမ္​း ​ေျပာ ကာ ျပ လိုက္​ ​ေတာ့ Yeol ကလည္​း ျပံဳး ကာ ၾကည္​့ လိုက္​ တယ္​.. JongSoo ​ေလး က သူတို႔ ကို သမ္​း ျပ ​ေန တယ္​ ​ေလ..

" ခ်စ္ ဖို႔ ​ေကာင္​း လိုက္​ တာ ​ေနာ္​..." Baek ..JongSoo ​ေလး ရဲ႕ ႏွာ​ေခါင္​း ​ေလး ကို နမ္​း လိုက္​ တယ္​..

ခဏ ၾကာ မွာ ​ေတာ့ JongSoo ​ေလး က Baek ရဲ႕ လက္​ ထဲ မွာ ပဲ တ႐ွဴး႐ွဴး နဲ႔ အိပ္​ ​ေပ်ာ္​ သြား ပါ တယ္​.. Baek က JongSoo ​ေလး ကို သူ႔ ပုခက္​ ​ေလး ထဲ ကို အသာ ​ေလး ထည္​့ ​ေပး လိုက္​ ပါ တယ္​.. ၿပီးမွ Yeol တို႔ ထိုင္​ ​ေန တဲ့ နား မွာ သြား ျပန္​ ထိုင္​ လိုက္​ တယ္​..

" Baek ..မင္​း ရဲ႕ ဗိုက္​ လည္​း ​ေတာ္​​ေတာ္​ ႀကီး ​ေန ၿပီ ​ေနာ္​..ၾကည္​့ ရင္​း ​ေတာင္​ ​ေပါက္​ ထြက္​ လာ မလား ပဲ " Soo က Baek ရဲ႕ ဗိုက္​ ကို ကိုင္​ ၾကည္​့ ရင္​း ​ေျပာ လိုက္​ တယ္​..

" အင္​း ဟုတ္ တယ္​.. ငါ လည္​း မသိ ​ေတာ့ ပါ ဘူး ကြာ..တျဖည္​းျဖည္​း ႀကီး လာ တာ ပဲ သိ တယ္​.. " Baek သူ႔ ခါး ​ေလး ကို ကိုင္​ ရင္​း ျပန္​ ​ေျပာ တယ္​..

" ဒါနဲ႔ က​ေလး​ေလး က ဘာ ​ေလး လဲ? ​ေယာက်္​ား ​ေလး လား? မိန္​းက​ေလး လား?" Soo က သိ ခ်င္​ သြား ၿပီး ​ေမး လိုက္​ တယ္​..

" ummmm~~~" Baek က​ေတာ့ ျပံဳးစိစိ ​ေလး နဲ႔ မ​ေျဖ ​ေသး ပဲ ​ေစာင္​့ ​ေန တဲ့ သူ​ေတြ ကို ပို ရင္​ခုန္​ ​ေအာင္​ လုပ္​ ​ေန ပါ တယ္​..

Soon^^
ဟုတ္ ကဲ့ ​ေနာက္​ ထပ္​ OTP KrisHo ပါ လာ ပါ ၿပီ..ႀကိဳက္​ ရဲ႕ လား မသိဘူး ​ေနာ္​..
အ​ေနာ္​ က​ေတာ့ KrisHo ကိုလည္​း ship ပါ တယ္​..
ဒါနဲ႔ က​ေလး​ေလး ​ေတြ နာမည္​ ​ေလး ​ေတြ ကို လည္​း မ​ေမ့ လိုက္​ ပါ နဲ႔ ​ေနာ္​ ..^_~
[10/Jan/2016]

Unicode

" ဒီမှာခင်ဗျ.. ကျွန်တော့် သူငယ်ချင်း ရဲ့ အခန်း က ဘယ် အခန်း လဲ ဗျ.." Kris ၁ယောက် reception က ဝန်ထမ်း ကောင်မလေး ကို မေး နေ တယ် လေ..

" လူနာ နာမည် လေး ပြော ပါ နော်..အဲ့ဒါ မှ ရှာ ပေး လို့ ရမှာ မို့လို့ ပါ.." ထို ကောင်မလေး ကလည်း ပြန် မေး ပါ တယ်..

" ဟိုဟာ ဗျာ.. ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းရဲ့ယောကျ်ား.. Park ChanYeol ရဲ့ ယောကျ်ား အခန်း ကို သိ ချင် တာ ပါ .." Kris သတင်း ကြားကြား ချင်း အပြေး လာ ခဲ့ ရ လို့ မော နေ ပြီး မေးတာ ကို လိုရင်း ရောက် အောင် မဖြေ နိုင်..

" စိတ် မရှိ ပါ နဲ့ sir..ကျွန်မ တို့ က လူနာ နာမည် ပဲ မှတ် ထား တာ ပါ.." ကောင်မလေး က ထပ် ပြော တော့ သူ အခက် တွေ့ ပါ ပီ..

" ဟို..ဟို လေ ကျွန်တော်က လူနာ နာမည် ကို မေ့ နေ လို့..အဲ့ဒါ .." Kris ခေါင်း ကုပ် ဖင် ကုပ် ဖြစ် နေ တဲ့ အချိန် မှာ ပဲ..

" ဘာ ဖြစ် နေ တာ လဲ ဟင်? ဘာ ကူညီ ပေး ရ မလဲ ခင်မျ? " ဆို တဲ့ အသံ ချိုချို လေး ရောက် လာ တယ်.. Kris လှည့် ကြည့် လိုက် တော့ အသံ လေး နဲ့ လိုက် အောင် ပဲ အေးချမ်း တဲ့ အပြုံး လေး နဲ့ .. ခပ် ချောချော မျက်နှာ ပိုင်ရှင် ဆရာဝန် လေး ၁ယောက် ကို တွေ့ လိုက် ရပါတယ်.. အဲ့ဒီ မှာ စတွေ့ တာ ပါ ပဲ..

" umm..wow..Mr.....Junmyeon.. တဲ့ လား..ချော လိုက် တာ ဗျာ.." Kris ၁ယောက် counter ကို စတိုင် ကျကျ မှီရပ် လိုက် ပြီး ဆရာဝန် လေး ကို ကြည့် ကာ ပြော လိုက် တော့ ..

" ahh..nae Gomawoe.. ဒါနဲ့ ဘာ အခက် အခဲ များ ရှိ လို့ လဲ မသိဘူး နော်.." Suho ထပ် မေး လိုက် ပြီး Kris ကို အထူး အဆန်း အနေ နဲ့ ကြည့် နေ ပါ တယ်.. ကြည့် ဆို.. Kris ကလည်း Suho ကို ငမ်း နေ..အဲ..ကြည့် နေ တာ မျက်လုံး တောင် ကျွတ် ကျ မတတ် ပဲ လေ..

" ဒီဧည့်သည်က သူ့ သူငယ်ချင်း ရဲ့ ယောကျ်ား အခန်း ကို ရှာ နေ တာ တဲ့..Park ChanYeol ဆို တဲ့ သူ ရဲ့ ယောကျ်ား တဲ့.." မနေ နိုင် တော့ တဲ့ ထို ဝန်ထမ်း ကောင်မလေး က ဝင် ပြော လိုက် ပါ တယ်..

" အာ..အဲ့ဒါ ဆို BaekHyun ကို ရှာ နေ တာ ပေါ့..ကျွန်တော် လိုက် ပြ မယ် လေ.. ကျွန်တော် နဲ့ လိုက် ခဲ့ ပါ..ကျွန်တော် က သူ့ ကို ကြည့် ပေး ရတဲ့ ဆရာဝန် ပါ " Suho က ပြုံးပြုံး လေး ပြန် ပြော တော့ ကိုကို Kris တို့ နှာခေါင်း သွေး လျှံ ပြီ လား တောင် ထင် ရအောင် မှင်သက် သွား ရ ပြန် တာ ပေါ့..

~~ ဒီလောက် ချော တဲ့ doctor လေး ရှိ နေ တာ ကို အခု မှ သိ ရတဲ့ ငါ့ အဖြစ် ကို ရင်နာ လိုက် တာ နော်..~~

Kris ၁ယောက် ရင်ထု မနာ တွေး ရင်း Suho ခေါ် တဲ့ နောက် ကို ..စိတ် ညှို့ ခံ ရသူ ၁ယောက် လို ကောက် ကောက် ပါ အောင် လိုက် သွား ပါ တော့ တယ်..လျှောက် နေ ရင်း လည်း ရှေ့ က Suho ကို ကြည့် ကာ ပြစ်မှား နေ မိ သေး တယ်..

ရုတ်တရက် Suho က ရပ် လိုက် တော့ .. စိတ် လွတ် နေ တဲ့ Kris ၁ယောက် Suho ခေါင်း နဲ့ သူ့ နှာခေါင်း ဝင် တိုက် မိ သွား ပါ တယ်.. ဝင် တိုက် မိ တာ နည်းနည်း ပဲ ကို သူက အကဲ ပို ကာ ကြမ်းပြင် ပေါ် ဖင် ထိုင် ကျ သွား တယ်..

" အား..သွား ပါ ပီ..ငါ့ရဲ့ sexy နှာခေါင်း လေး..နာ လိုက် တာ ကွာ..ကျိုး သွား ပီ လား မသိဘူး.. " အကဲပို ကာ ကြမ်းပြင် ပေါ် လှိမ့် ပြီး အော် နေ တဲ့ Kris ကို ကြည့် ပြီး Suho ကြောင် တောင်တောင် လေး ဖြစ် သွား တယ်.. ပြီးမှ သတိ ဝင် လာ ပြီး Kris နား ကို အပြေး လေး ကပ် သွား ကာ..

" အဆင် ပြေ ရဲ့ လား ဟင်? ကျွန်တော့် ကြောင့် ဖြစ် ရတာ ဆို ရင် တောင်းပန် ပါ တယ် နော်..တော်တော် နာ သွား လား? ကြည့် ရအောင် " Suho အားနာ သွား တာ ကြောင့် Kris နှာခေါင်း မှာ အုပ် ထား တဲ့ လက် ကို ဖယ် လိုက် ကာ ဒဏ် ရာ ကို ကြည့် ပေး တော့..

" umm..doctor.. doctor သိလား? doctor ကလေ..အနီးကပ် ကြည့် လေ ပို ချော လေ ပဲ " Kris ပြော လိုက် တဲ့ စကား ကြောင့် doctor လေး ရှက် သွား ကာ နှာခေါင်း ကို ဆက် မကြည့် တော့ ပဲ..

" အဟမ်း.. နှာခေါင်း က ဘာမှ မဖြစ် ပါ ဘူး..ကဲ..ဒီ အခန်း ပဲ ..BaekHyun အခန်း ထဲ မှာ ရှိ ပါ တယ်.. " ဆို ကာ Baek အခန်း လေး ကို ဖွင့် ပေး လိုက် ပါ တယ်..

" ahh..nae..ဒါနဲ့ ကျွန်တော့် နာမည် က Kris Wu လို့ ခေါ် ပါ တယ်.. doctor ဖုန်း နံပါတ် လေး သိ လို့ ရမလား ဟင်? "

Suho မျက်နှာ လေး ပန်းရောင် သမ်း သွား ပြီး..

" nae..ကျွန်တော့် ကို Suho လို့ ခေါ် လို့ ရပါတယ်.. ဖုန်း နံပါတ် ကတော့ BaekHyun ကို ပဲ မေး လိုက် ပါ နော်..ကျွန်တော် မျှော် နေ ပါ့ မယ်.." လို့ ပြော ပြီး ရှက် ပြုံး လေး ပြုံး ပြ သွား ကာ လှည့် ထွက် သွား ပါ တယ်..

Kris ၁ယောက် ကတော့ သူ့ မြင်ကွင်း ထဲ က Suho ပျောက် သွား တဲ့ အထိ ပါးစပ် အဟောင်း သား လေး နဲ့ လိုက် ကြည့် နေ ပါ တယ်.. ပြီးမှ BaekHyun အခန်း ထဲ ဝင် လာ တယ်..

Kris ဝင် လာ တော့ ကုတင် ပေါ် မှာ ထိုင် ရင်း ၁ယောက် ကို ၁ယောက် ကြည့် ကာ ပြုံး နေ ကြ တဲ့ အတွဲ ကို တွေ့ ရပါတယ်..

" ဟာ..Kris ရောက် လာ ပီ လား?" Kris ကို တွေ့ တော့ ChanYeol ကုတင် ပေါ် က ထလာကာ ခေါ် လိုက် ပါ တယ်..

" မင်း အခန်း ကို ဘယ်လို ရှာ လာ တာ လဲ?" ChanYeol ကတော့ ဘေး ကနေ စကား ပြော ပြီး ခုံ နေရာ လုပ် ပေး နေ ပေ မဲ့ Kris ကတော့ အာရုံ မရ..ခုံ မှာ ထိုင် ပြီးပြီး ချင်း ပဲ

" Annyeong BaekHyun.. ကျွန်တော် တစ်ခု လောက် မေး လို့ ရ မလား ဟင်? ဟိုလေ.. Suho_ssi ရဲ့ ဖုန်း နံပါတ် လေး များ BaekHyun ဆီ မှာ ရှိ မလား လို့ " Kris သူ လို ချင် တာ ကို အရင် မေး လိုက် ပါ တယ်.. Baek ကတော့ ရုတ်တရက် ကြီး မေး လာ တော့ ကြောင် သွား တယ်..

" Suho_ssi? Dr.Junmyeon ကို ပြော တာ လား?" လို့ မေး လိုက် တော့ Kris က ခေါင်း ညိတ် ပြ တယ်..

" ဒါနဲ့ ဘာ လို့ မေး တာ လဲ? Suho hyung နဲ့ အသိ တွေ လား?" Baek အဖြေ မပေး သေး ပဲ ထူးဆန်း နေ တဲ့ Kris မေးခွန်း နဲ့ မျက်နှာ ကြောင့် သူ ထပ် မေး လိုက် တာ ပါ..

" yah..yah..မင်း.. မင်း.. ငါတို့ doctor လေး ကို ဆွဲစိ မလို့ တော့ မဟုတ် ပါ ဘူး နော်..?" Yeol က သဘော ပေါက် လွယ် သွား ပြီး Kris ကို ထပ် မေး လိုက် တယ်..

" Yah..ဘာ ဖြစ် လဲ? ငါလည်း မင်း တို့ ကို အားကျ တာ ပေါ့ လို့.." ဆူပုတ် ကာ လက် ကြီး ပိုက် ပြီး ပြန် အော် တော့ မှ Baek လည်း သဘော ပေါက် သွား ပါ တယ်.. Yeol ကတော့ သက်ပြင်းချ ကာ ခေါင်း လေး ရမ်း လိုက် ပြီး..

" အေးပါ ကွာ..မင်း ကို တော့ ဘယ်သူ မှ မနိုင် ပါ ဘူး.." Baek ဘေး နား ကပ် ထိုင် ကာ ပြော လိုက် တော့ ၃ယောက် သား သဘော ကျ ကာ ရယ်သံ များ လွှမ်း သွား ပါ တယ်..

*•°•*•°•*•°•*•°•*•°•*•°•*•°•*•°•*•°•

၄လ ကြာ သော်..

နောက်ဆုံး တော့ မျှော် နေ ရတဲ့ နေ့ လေး ရောက် လာ ပီ ပေါ့..

KyungSoo ၁ယောက် ခွဲခန်း ထဲ ဝင် သွား တာ ၁နာရီ လောက် ရှိ နေ ပါ ပြီ..JongIn လည်း အပြင် မှာ ခေါက်တုံ့ ခေါက်ပြန် လျှောက် ရင်း စိတ် ပူ ကာ ဆုတွေ တောင်း နေ ပါ တယ်.. အထဲ မှာ Soo က သူတို့ သား လေး ကို မွေး ပေး နေ တယ် လေ..

သူတို့ အိမ် မှာ TV ကြည့် ရင်း မုန့် စား နေ တုန်း ရုတ်တရက် Soo ဗိုက် တွေ အရမ်း နာ လာ တယ်.. အထဲ က ကလေး က ထွက် ချင် နေ ပြီ ထင် ပါ ရဲ့..ရေမွှာ တောင် ပေါက် နေ ပီ လေ..အဲ့ဒါ နဲ့ JongIn လည်း ဆေးရုံ မြန်မြန် ပို့ ရတော့ တယ်..

" လူနာ ရဲ့ အမျိုးသား လား မသိဘူး နော်?" Nurse မလေး လာ မေး တော့ မှ JongIn သတိ ဝင် လာ တယ်..

" nae ..nae.." JongIn မြန်မြန် ပဲ ဖြေ လိုက် တယ်

" ဒါဆို အထဲ ကို လိုက် ခဲ့ ပေး ပါ နော်..ရှင့် အမျိုးသား က ရှင့် ကို လို အပ် နေ တယ်.. " nurse လေး လည်း JongIn စိတ် အေး အောင် အထဲ ခေါ် သွား လိုက် ပါ တယ်..

JongIn အထဲ ဝင် လိုက် တော့ ကုတင် ပေါ် မှာ Soo က ခြေထောက် ၂ချောင်း ကို ကားလို့..မျက်လုံး တွေ က မှိတ် ထား ပီး နိမ့်ချည် မြင့်ချည် နဲ့ အသံ ရှူ သံ တွေ ပြင်း နေ တယ်.. ကြည့် ရတာ Soo တော်တော် လေး ပင်ပန်း နေ ပီ ထင် ပါ ရဲ့..JongIn ဝင် လာ တာ မြင် တော့ Soo အားကိုး တကြီး နဲ့ ကြည့် လိုက် ပြီး..

" JongIn_ah..အရမ်း နာ နေ ပြီ..baby ဆက် လုပ် နိုင် ပါ့ မလား တောင် မသိဘူး " လို့ ပြော တော့ JongIn က လက် တွေ ကို တင်းတင်း လေး ဆုပ် ကိုင် လိုက် ပြီး နှဖူး လေး ကို အသာ နမ်း ကာ အားပေး လိုက် ပါ တယ်..

" အားတင်း ထား ပါ baby ရယ်..baby လုပ် နိုင် ပါ တယ်.. နော်..ကိုယ် တို့ သားလေး အတွက် စဉ်းစား ပြီး အားတင်း ထား ပါ..ကိုယ့် လက် ကို ကိုင် ထား .."

Soo လည်း JongIn ပြော တဲ့ အတိုင်း JongIn လက် တွေ ကို တင်းတင်း ဆုပ် ကိုင် လိုက် ပြီး.. နောက် တကြိမ် ကြိုးစား လိုက် ပါ တယ်..

" Arrrr..ဟား..နာ..နာ တယ်.. " သူ အော် လိုက် ပြီး တဲ့ နောက် မှာ ခံစား လိုက် ရတာ က ကလေးလေး ရဲ့ ခေါင်း က ထွက် ခါ နီး နေ ပါ ပီ..

" Ok..KyungSoo..ဆက် ကြိုးစား ထား ..ကလေးလေး ခေါင်း ကို မြင် နေ ရ ပြီ..လေ ကို ခပ် ပြင်းပြင်း လေး ရှူ လိုက်..ပြီး ရင် ဖြေးဖြေး လေး ရှူ ထုတ် လိုက် .." ဆရာဝန် က အသိ ပေး ကာ Soo ကို အားပေး တယ်..

Soo လည်း ဆရာဝန် ပြော တဲ့ အတိုင်း လုပ် လိုက် တော့ သူ့ မွေး လမ်းကြောင်း မှာ ပို နာ လာ တယ်.. သေချာ ပါ တယ်.. ကလေးလေး ခေါင်းလေး က ထွက် လာ ပါ ပီ..Soo လည်း နာ လွန်း လို့ မျက်ရည် များ ပင် ပေါက်ပေါက် ပေါက်ပေါက် ကျ နေ ရ သည်..

" Soo..ကြိုးစား နော်..ကိုယ် ဘေး မှာ ရှိ တယ်.. Saranghae " JongIn လည်း ဘေး ကနေ တောက်လျှောက် အားပေး စကား ပြော နေ ပါ တယ်..

မိနစ် အနည်းငယ် ကြာ တဲ့ အချိန် မှာ တော့..တိတ်ဆိတ် နေ တဲ့ ခွဲခန်း ထဲ မှာ ကလေး ငို သံ လေး က လွှမ်း သွား ပါ တယ်.. ကလေး ငို သံ ကြား တော့ JongIn မျက်လုံး တွေ ပြူး သွား ရတယ်.. ပြီး တော့ မျက်ရည် တွေ ကျ လာ တယ်.. တပြိုင်နက်တည်း မှာ ပဲ Soo ရဲ့ ပါး လေး ကို ကြင်ကြင်နာနာ နမ်း လိုက် ပြီး ပြုံး ကာ ကြည့် လိုက် တယ်..

" သားလေး ထွက် လာ ပီ..baby ကြားလား..သားလေး ရဲ့ အသံ ..ချစ် ဖို့ ကောင်း တယ် နော် .." JongIn က Soo ပါး ပေါ် က မျက်ရည် တွေ ကို သုတ် ပေး နေ ပါ တယ်..

" ကဲ ဒီမှာ မင်း တို့ ကလေးလေး.. " ဆရာဝန် က သူတို့ ကလေးလေး ကို Soo ရဲ့ ဘေး မှာ လာ ထား လိုက် ပါ တယ်.. အော်ငို နေ တဲ့ ကလေးလေး က Soo ရဲ့ လက် နဲ့ ပွတ် သပ် ကာ သိပ် လိုက် တော့ မှ ငြိမ် ကျ သွား ပြီး အိပ် ပျော် သွား တယ်..

" သား လေး က baby နဲ့ တူ တယ် နော် " JongIn ကလည်း သူ့ သားလေး ရဲ့ လက် သေးသေး လေး ကို ကိုင် ကြည့် ကာ ပီတိ ဖြာ နေ ပါ တယ်..

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^

" KyungSoo_ah.." Baek ၁ယောက် သူ့ သူငယ်ချင်း အခန်း ထဲ ဝင် လာ ကာ ခေါ် လိုက် ပါ တယ်.. ဘေး မှာ Yeol ကလည်း ဗိုက် ကြီး တကားကား နဲ့ တောင် မှ တက်ကြွ စွာ သွား လာ ချင် နေ တဲ့ သူ့ ယောကျ်ား ကို လိုက် ထိန်း ပေး နေ ရတယ် လေ..

" Baekkie_ah..အခု မှ လာ တယ် " Soo လည်း သူ့ သူငယ်ချင်း ကို ပွေ့ ဖက် ဖို့ ကုတင် ပေါ် ကနေ လက် ကို ဆန့် ကား ထား ကာ စောင့် နေ ပါ တယ်..

JongIn ကတော့ သူ့ သားလေး ကို တဖက် က ချီ ထား ရင်း နို့ဗူး တိုက် နေ ပါ တယ်..

" Woww.. JongIn.. မင်း ရဲ့ သားလေး က KyungSoo နဲ့ တူ တယ် ကွ..တော် သေး တာ ပေါ့.. " Yeol က JongIn သားလေး ရဲ့ လက် သေးသေးလေး တွေ ကို အသာ လေး ကိုင် လှုပ် ကာ ဆော့ ရင်း ပြော လိုက် တယ်.. အဲ့တော့ မှ Baek လည်း ထလာ ပြီး

" Soo မင်း သားလေး က တော်တော် ညှပ် တာ ပဲ..ပိစိ လေး ခ်ခ် " Yeol နဲ့ အတူတူ ကလေးလေး ကို ကြည့် ကာ သဘော တွေ ကျ နေ တယ်..

" တကယ် ကို သေးသေးလေး ပါ လား..ဒါမဲ့ သူ့ မျက် အိမ် လေး က တော့ ကျယ် သား..Kyung..ဒီတိုင်း ဆို မင်း ရဲ့ သား က မင်း နဲ့ တူ မှာ သေချာ တယ် " Baek က ကလေးလေး ရဲ့ ဆံပင် နုနု လေး တွေ ကို သပ် ပေး ရင်း ပြော လိုက် တယ်..

" ကလေး ကို နာမည် ပေး ပြီးပြီ လား? ဘာ တဲ့ လဲ?" Yeol က သူတို့ ယူ လာ တဲ့ သစ်သီး ခြင်း ကို သေချာ နေရာ ပြန် ချ ပေး ရင်း မေး လိုက် တာ ပါ..

" JongSoo .. Kim JongSoo " JongIn က သားလေး နှဖူး ကို အသာ လေး နမ်း ကာ ပြော လိုက် တယ်..

" Wow..မိုက် တယ်.. ငါ့ကို ပေး ချီ ပါ လား ?" Baek က puppy eyes နဲ့ သူ လို ချင် တာ ကို တောင်း ပြန် တယ် လေ..

" baby ..ချီ နိုင် လို့ လား? ခုနက တော့ လမ်း တောင် မလျှောက် နိုင် ဘူး ဆို .." Yeol က စိုးရိမ် နေ တယ်..

" အခု ဘာမှ မဖြစ် တော့ ဘူး..ချီ မယ် နော်..နော် လို့ " Baek ထပ် ပူဆာ တော့ မှ လက် ထဲ ကို အသာ လေး ထည့် ပေး လိုက် ပါ တယ်.. Baek ခမျာ မှာ လည်း ဗိုက် က တော်တော် ထွက် နေ ပြီ ဆို တော့ သွားရ လာရ ခက် နေ ပြီ လေ..

" Omo..လူ လေး က သာ သေး တာ..weight ကတော့ မသေး ဘူး ပဲ..ဟဲဟဲ ..Yeol ဒီမှာ ကြည့် ဦး..Baek တို့ ကလေးလေး လည်း JongSoo လေး လို ပဲ ချစ် ဖို့ ကောင်း မှာ နော်.." Baek က ချီ ထား ရင်း Yeol ကို လှမ်း ပြော ကာ ပြ လိုက် တော့ Yeol ကလည်း ပြုံး ကာ ကြည့် လိုက် တယ်.. JongSoo လေး က သူတို့ ကို သမ်း ပြ နေ တယ် လေ..

" ချစ် ဖို့ ကောင်း လိုက် တာ နော်..." Baek ..JongSoo လေး ရဲ့ နှာခေါင်း လေး ကို နမ်း လိုက် တယ်..

ခဏ ကြာ မှာ တော့ JongSoo လေး က Baek ရဲ့ လက် ထဲ မှာ ပဲ တရှူးရှူး နဲ့ အိပ် ပျော် သွား ပါ တယ်.. Baek က JongSoo လေး ကို သူ့ ပုခက် လေး ထဲ ကို အသာ လေး ထည့် ပေး လိုက် ပါ တယ်.. ပြီးမှ Yeol တို့ ထိုင် နေ တဲ့ နား မှာ သွား ပြန် ထိုင် လိုက် တယ်..

" Baek ..မင်း ရဲ့ ဗိုက် လည်း တော်တော် ကြီး နေ ပြီ နော်..ကြည့် ရင်း တောင် ပေါက် ထွက် လာ မလား ပဲ " Soo က Baek ရဲ့ ဗိုက် ကို ကိုင် ကြည့် ရင်း ပြော လိုက် တယ်..

" အင်း ဟုတ် တယ်.. ငါ လည်း မသိ တော့ ပါ ဘူး ကွာ..တဖြည်းဖြည်း ကြီး လာ တာ ပဲ သိ တယ်.. " Baek သူ့ ခါး လေး ကို ကိုင် ရင်း ပြန် ပြော တယ်..

" ဒါနဲ့ ကလေးလေး က ဘာ လေး လဲ? ယောကျ်ား လေး လား? မိန်းကလေး လား?" Soo က သိ ချင် သွား ပြီး မေး လိုက် တယ်..

" ummmm~~~" Baek ကတော့ ပြုံးစိစိ လေး နဲ့ မဖြေ သေး ပဲ စောင့် နေ တဲ့ သူတွေ ကို ပို ရင်ခုန် အောင် လုပ် နေ ပါ တယ်..

Soon^^
ဟုတ် ကဲ့ နောက် ထပ် OTP KrisHo ပါ လာ ပါ ပြီ..ကြိုက် ရဲ့ လား မသိဘူး နော်..
အနော် ကတော့ KrisHo ကိုလည်း ship ပါ တယ်..
ဒါနဲ့ ကလေးလေး တွေ နာမည် လေး တွေ ကို လည်း မမေ့ လိုက် ပါ နဲ့ နော် ..^_~
[10/Jan/2016]

Continue Reading

You'll Also Like

86.9K 10.7K 49
•One of the greatest pain and agony is being in one sided love with someone....• [M-Preg]
303K 40.1K 46
CHANBAEK FAN FICTION [ UNICODE + ZAWGYI ]
28.8K 4.8K 31
Friend Zoneရဲ့ကောင်းကျိုးတွေလား?? ကျွန်တော်အခုထိ မရူးသေးတာကိုက ကောင်းကျိုးလို့ပြောရမှာပဲ Friend Zoneရဲ့ေကာင္းက်ိဳးေတြလား?? ကြၽန္ေတာ္အခုထိ မရူးေသးတာကိ...
302K 16K 50
'မုန်းတယ်... မင်းတော့မပါဘူး '