La media e Harry in timpurile viitoare=))))))))
Trecu 3 saptamani, 3 saptamani in care stateam doar in camera, exceptand cand mergeam la scoala si ii ignoram pe toti. Scoala s-a terminat si Zen va pleca la facultate in Anglia. Nu mancasem de ceva timp bun si ma simteam slabita. Zi de zi plangeam si ma taieam avand acum rani pana la cot. Cobor din pat de la caldura , ce imi era frig totusi am facut un dus rece! Cobor la parter unde era mama care se vedea pe fata ei ca incerca toti mai mult sa fie tare.
M-ce faci scumpo?
E-ma doare capul
M-mergi la mine in camera si in primul sertar sunt niste pastile de durere . Zice si eu merg si caut dar apoi aud un strigat sa ies din camera. Era un strigat speriat. Deschid si vad un teanc de scrisori. Pentru... mine de la tata. Ma incrunt si ea intra in camera si eu o privesc.
E-de ce?intreb cu lacrimi in ochi.
M-pentru ca... nu o las sa termine ca tot ce fac e sa fug din camera si la fel si din casa. Era o zi ploioasa iar eu aveam o pereche de blugi scurti si un maieu. I-au cheile de pe masa si ies in viteza din casa in lacrimi si in tenisi.
Intru in masina tatei si incep sa gonesc pe sosea nepasandu-mi ca e alunecoasa de la ploaie. Era pe undrum pustiu si tot ce stiu e sa i-au curba in viteza pierzand controlul intrand in pom. Aveam capul pe volan si ma uit la scrisorile de pa scaunul de langa mine si imi ridic capul de pe volan si sangele imi curgea in jos. I-au cele 10 scrisori si incep cu ultima care e prima.
' 1- hei Gigi. Poate vei citi asta prea tarziu dar mama ta a fost omorata . Nu a murit la nastere. Trebuie sa te razbuni. Ai grija de tine, te iubesc!'
'2- am uitat sa spun ca , Kevin are un copil si o sotie. Asa ca fa o treaba buna scumpo. Fa ce crezi de putinta. Te iubesc!'
'3- imi e greu scumpo. Imi e greu sa te vad trista mereu. Imi pare rau ca te-am mintit cu moartea ei. Dar credeam ca fac alegerea buna dar nu e asa. Te iubesc!'
'4- hei.. azi ai implinit 10 ani,stiu ca vreai ca mama ta sa fie langa tine cand treci la doua cifre. Dar imi pare rau. Vei intelege cand vei creste. Te iubesc !'
'5-scumpo azi implinesti 14 ani ai buletin si carnet de soferi. Imi place sa te vad vesela. Te iubesc ! '
'6- crezi ca nu stiu cat suferi? Cat plangi? Cate nopti nedormite ai? Imi pare rau scumpo! Te iubesc!'
'7- stiu. Stiu ca faci ce facea mama ta. Ti-am vazut seringile. Doar ai grija scumpo! Te iubesc!'
'8-nu pot sa cred ca ai facut aia. Ca ai ajuns atat de devreme acolo. Dar nu imi fac griji. Zayn te va scoate dupa cateva saptamani. Te iubesc !'
'9-scumpo mai sunt 3 ani. 3 ani in care eu ma sting usor. Te iubesc!'
'10-nu mai suport durerea! Imi pare rau ca nu fac asta cand esti langa mine dar iti jur ca nu mai rezist. Linzy va avea grija de tine, te iubeste exact cum o fac eu! Are grija de tine ca de copilul ei si sa nu o dezamagesti! Acum sunt in pat cu un tub de somnifere langa mine, iti scriu asta pentru ca nu pot sa vorbesc cu tine. Nu ti-am raspuns pentru ca stiam ca iti dai seama ca nu sunt bine. Vreau sa te indepartez ca sa nu suferi! Vream ca sa nu fi suparata. Stiu ca am sa fac cea mai mare prostie dar nu mai rezist. Ma sting usor scumpo. I-am zis lui Linzy sa nu le deschida sa le lase pana la un punct. Sa nu iti zica de ele nu vreau sa le citesti prea devreme. Vreau sa iti zic ceva. Ai grija de tine. Te iubesc enorm de mult scumpo. Iarta-ma pentru ceea ce fac . Nu mai rezist. Spune-i lui Linzy sa se recasatoreasca. Sa ma uite! Te iubesc!'
Lacrimile imi curgeau pe fata la fel ca si sangele ce ma facea sa nu mai pot. Fumul iesea din motor si eu doar priveam. Priveam cum in mai putin de 30 de minute voi ardea de vie intr-o masina.
Zen pov.
Nu stiu ce e cu ea. Ne ignora asa ca vreau sa merg cu Jade sa vedem ce face. Batem la usa si ne deschide usa fix mama ei. Plangea in hohote si tremura toata.
E-ce a-ti patit? Intreb cu teama.
-a plecat . A gasit scrisorile si a fugit. Nu vreau sa pateasca ceva. Zice plangand si ma incrunt.
E-despre ce vorbiti?
-Gigi. A gasit niste scrisori de la tatal ei si a fugit. A fugit .
E-u..unde?
-in colo nu stiu e cu masina.
E-Jade ai grija de ea eu merg sa o caut.zic si fug la masina pornesc in ce parte a mers si ea si merg spre padure acolo se mai ducea ea. Merg in viteza si trebuie sa i-au o curba si incetinesc si cand sa trec de ea ii vad masina. Era abuzata de fum. Cobor rapid din ea si merg rapid spre ea si niste domni ma ajutau sa trag masina sa o pot scoate din masina. Doi dadeau cu extintoare sa nu i-a foc motorul tragem de usa si pompieri venisera tapid si au rupt usa si apoi o scoate din masina avand un teanc de foi in maini. Le i-au si le bag in buzunar si pornim spre spital, eu fiind in urma ambulantei. Cand ajungem cobor rapid si mergem pana la o sala unde o baga si pe mine nu ma lasa sa intru. Ma asez pe scaunele din fata salonului si imi intorc capul dand de Jade si mergea pe langa o targa alturi de inca o fata . Ma ridic si acea fata intra in salon langa ea si Jade avea mainile puse la gura.
E-Jade!zic si ma apropii de ea sarutand-o
J-ce faci aici?
E-acum am ajuns cu Gigi. Dar tu?
J-mama ei naste. I se rupse apa. Gigi e bine?
E-sper...zic si o i-au in brate. Stam pe scaune si ne uitam in gol si bunicul lui Gigi ajunsesera la fel si tata cu mama.
T-esti bine puiule?
E-tata! Da sunt bine .
Din salon iese fata aia cu un bebe in mana si toti mergem sa vedem bebele fiind un baietel frumos. Tata il lua in brate si zambira apoi din salonul lui Gigi iese un doctor. .
E-e bine?
D-sunteti fratele ei?
E-un prieten.
D-imi cer scuze nu va zic nimic.
H-sunt bunicul ei . Cum e?zice si cei doi se indeparteaza.
Harry pov.
E-cum e nepoata mea?
D-a avut mare noroc. E bine nu are leziuni mari ca sa fie operata. I-am pansat rana si acum e bine. A pierdut mult sange dar am avut donatori de cateva ore si au sangele la fel asa ca am avut sange pentru ea. I-am facut calciu si fier pentru ca e slaba de i se vad coastele. De cand nu a mancat?
E-nu stiu. Nu stau cu ea. Dar ma ocup eu de ea de acum. Va fi idopata la maxim.
D-si cat despre taieturile de pe brat ii voi da o crema cu care sa se faca sa nu aiba cicatricii dar cele de pe incheietura nu are rost penteu ca vor ramane semne .
E-cand o lasati acasa?
D-in jumate de ora. Sa se termine perfuzia amestecata cu calciu.
E-bine. Pot sa o vad
D-lasati-o sa se odihneasca jumate de ora si cand pleaca o puteti lua acasa.zice si ii dau bani pentru ce a facut si el pleaca multumindu-mi.
A-ce a zis?intreaba Antonia speriata, da m-am recasatorit cu ea de mult.
E-Endy, stiai ca se taia?intreb si Antonia isi puse mana la gura.
En-c..ce? Se taia?!zice ea si fata i se umplu de lacrimi.
E-mda.. cum e Linzy?
En-e bine intr-un fel isi face griji pentru Gigi.
E-Bine , intra si spune-i ca e bine si ca voi avea eu grija de ea pana vine de la spital.
En-bine.zice si intra inauntru cu micutul si toti se intorc spre mine.
E-Zen stiai ca se taie?
Z-d..da. Dar nu se taia rau si i-am zis sa nu o mai faca si credeam ca incetase..
E-nu a facut-o.
J-deci de asta purta mereu hanorace pe ea desi era foarte cald, de asta ne ignora?
E-e ceva la mijloc si nu imi dau seama ce.zic si Zen imi dadu niste foi si incep sa le citesc incepand sa tremur de nervi si tot ce fac e sa dau cu pumnul in perete.
Acea jumate de ora trecu si eu o am in brate pe Gigi si cand iesim ziaristi deja erau in fata usii si ne aglomera rapid cand ne vazu. O pun pe bancheta din spate si o intind deoarece inca dormea iar in fata urc cu Antonia. Restu ramand la spital la Linzy. Parchez in fata casei si cobor vazand ca privea abatuta tapiteria scaunului meu. Deschid usa si ea se ridica si coboara tacuta apoi murmura un multumesc si apoi intram in casa ei tinand-o de o mana si Antonia de cealalta mana si intram asezand-o pe patul ei si apoi iesim sa ii facem ceva de mancare.
Gigi pov.
Doar acum m-a lovit realitatea in fata. Doar acum stiu cu adevarat adevarul. Kevin stiu ca e mort. Dar are o sotie gata sa fie omorata de mine. Ma voi razbuna. Ma voi razbuna. Stau si privesc in gol si usa se deschide si pe ea intra bunicul. Imi intinde mana si eu o prind si coboram jos asezandu-ne la masa. Imi pune o farfurie in fata avand carne si cartofi prajiti iar intr-un bol o salata.
B-daca nu mananci te fortez eu.zice dur si incerc sa tai carnea dar nici forta nu mai aveam. Ma ajuta bunicand cand vazu ca nu pot si ei bag furculita si apoi o duc la gura mestecand apoi i-au si cartofi si ei mancand dedata cu mine doar ca la mine dura 2 minute sa mestec o bucatica mica de carne pe cand ei terminara rapid. Nu aveam nici o putere . Nu mai aveam nimic. Doar un pansament pe frunte si toata mana stanga bandajata. Incep si salata si dupa o ora in care termin si eu de mancat bunica zambi si eu imi las privirea in jos . Bunicul ma lua de mana si mergem in camera si el imi scoate o bluza si o pereche de iegari si zice.
B-schimbate te duc undeva. Zice si aprob si merg in baie schimbandu-ma vazandu-mi mana rosie de sange si la fel si pansamentul de la cap. Ies si bunicu ma incalta cu tenesi si ma ia de mana iesind din casa alaturi de bunica. Urcam in masina eu fiind in spate si ajungem la un magazin urias. Intram el tinandu-ma de mana si imi zambi linistitor. Intram si se pare ca era un magazin de masini. Mergem privind orice masina pana ajungem la un Mitsubishi Lance tunat si zambesc usor.
B-iti place?intreaba bunicul
E-da.. e buna de drifturi.zic si el zambi
B- ok si alta care iti mai place?
E-nu stiu cum avea tata. Adica lamborghini aventador
B-bine. Acum hai sa iti arat ceva. Zice si ma trage dupa el pana la o usa ce ducea spre partea din spate mergem spre o masina si imi deschide usa eu intrand si imi pun centura apoi intra si el si porneste in viteza spre... nu stiu. Intra pe o strada ingusta si cand iese raman muta era o cabanuta. Langa un lac si coboram eu privind totul.
E-de unde stiai asta?
B-e cabana unde mama ta se retragea.
E-vreau acasa. Zic cu , capul plecat.
B-bine hai.zice si pornim inapoi la magazin unde schimbam masinile si pornim acasa.
E-eu merg sa ma plimb putin. Vorbim mai tarziu.zic si ies avand de gand sa merg sa o vad pe mama. Dupa ce ajung intru si o vad pe pat imi zambi cand ma vede si tine un minion in brate. Merg spre ea si imi plasez buzele pe fruntea ei si ea zambi. Era singura doar cu Endy .
M-imi pare rau ca am ascuns alea dar a zis sa nu ti le dau in graba.
E-stiu am citit.
M-cum esti scumpo. Mi-am facut griji.
E-sunt bine. Tu?
M-si eu.zice si zambeste.
E-cum il cheama?
M-Logan Drakes
E-frumos.zic zambind
M-multumesc ca ai venit. Mergi acasa si te odihneste bine?
E-bine. Ai grija daca e ceva ma suni. Ok?
M-bine scumpo.
E-apropo... asta e pentru tine. Zic dandu-i jumate de bilet si plec. Merg incet cu mainile in buzunare si merg pe la sala sa vad ce face Justin. Intru si ma uit in jur vazandu-l in ring. Era nervos. Foarte nervos. Poate pentru ca nu i-am raspuns la mesaje sau cine stie. Incasa un pumn ce il tranti la pamant dar se ridica rapid si ii da un croseu si acel barbat cazu la pamant si el invinse isi da jos ceva din gura si coboara nervos. Antrenorul ii zice ce va dar tot ce face e sa tipe la el si sa intre in vestiar. Ma asez jos si toti pleaca si dupa 30 de minute de asteptat. Usa dea vestiare se deschide si pe ea iese Justin. Era incordat si nu ave tricou. Avea ruxacul pe spate si sapca pe cap. Avea tricoul in mana si se indreapta spre antrenor ce ii pansa buza. Apoi se intoarce eu fiind in fata lui.
J-Gigi?!zice surprins si veni rapid luandu-ma in brate
E-hei. Zic si da sa zica ceva. Stai i ainte sa zici ceva vreau sa imi cer scuze.
J-pentru ce?
E-ca nu ti-am raspuns , ca te-am ignorat , ca nu am mai vorbit..zic si el rase si ma lua in brate eu scancend de durere .
J-scuze a fost prea strans.
E-nu.. doar ca am unele parti nu prea bune in momentul de fata.
J-ce ai patit la cap?intreaba speriat si imi lua mainile intre a lui si eu oftez.
E-sti ultima data cand ne-am vazut?
J-da. Zice si incep sa ii povestesc. Si asa am rana de la frunte iar cele de pe mana pur si simplu taieturi.zic si plec capul iar el il ridica zambind trist si ma lua in brate. Imi pare rau.
E-mie.. imi pare. Zic si el rase
J-de ce sa iti para?
E-te-am ignorat aiurea
J-nu vorbi prti. Macar acum nu m-ai uitat si esti aici cu mine. Zice si eu imi trec un deget pe buza lui ranita oftand. Nu ma doare .zice si imi trage mana sarutand-o si se uita la mine zambind
E-multumesc ca nu ma urasti.
J-nu te-as ura niciodata
E- de ce nu?
J-pentru ca esti atat de nevinovata si ..nu pot continua nu as vrea sa distrug totul. Hai sa bem ceva sau nu stiu daca vrei te duc acasa.zice si zambesc usor.
E-continua.zic zambind
J-nu.. lasa. Nu vreau sa fim dupaia distanti. Zice trist si da sa plece dar ma bag in fata lui
E-hai zi.zic zambind .. siii.continui si zambesc
J-si am ajuns sa ma indragostesc de tine chiar daca stiu ca e o prostie.... zic si lasa capul in pamant. Ii pun mainile pe fata si ii ridic privirea si el ma privi trist.
E-chiar te-ai indragostit de mine?
J- la naiba da! Nu sti cat de nervos am fost ca nu mai dau de tine. Si nici pe prietenul tau ala nu l-am mai vazut sa il intreb daca esti bine.
E-pai daca tot esti indragostit de mine inseamna ca nu te deranjeaza daca fac asta. Zic si imi plasez buzele peste a lui .
J-oh Doamne. Ce a fost asta? Intreaba zambind
E-si eu m-am indragostit de tine , Justin!zic si el ma lua in brate si ma invarti zambind apoi ma lasa jos si ma saruta.
J-si .... vrei sa fi iubita mea?
E-da. Vreau!zic zambind
J-ok. Pai unde vrea iubitica mea frumoasa sa mergem ? zice zambind
E-acasa la mine. Vreau sa ramai la mine peste noapte. Vrei?
J-dar ce o sa zica mama ta?
E-nu e acasa. E la spital.
J-oh Doamne dar ce a patit?
E-a nascut.zic zambind
J-serios?zice zambind mai tare
E-da.zic zambind
J-si....esti singura?
E-nu, cu bunicii.
J-si nu vor zice nimic?
E-nu.zic zambind. mergem?intreb si el imi intinde mana si eu i-o cuprind acum avand degetele impleticite. Iesim si vrea sa mergem spre masina dar il opresc. Nu mergem le jos?
J-nu mai pot sunt obosit.
E-pai daca esti obosit. Ce zici sa mergem la docuri si sa bem ceva apoi mergem acasa?
J-bine. Orice pentru iubirea mea.zice si zambesc
E-ok. Mergem? intreb si el imi deschise usa si eu intru apoi si el si cand ajungem la docuri coboram si isi impletici degetele cu a mele si mergem la bar unde comandam doua sucuri si ne certam pe bon, care sa plateasca si care nu. Si el a castigat. Ne asezam la o masa si incepem sa ne bem sucurile in timp ce vorbeam si el se juca cu degetele mele.
Telefonul suna si vad ca era bunicul.
E-alo?
B-scumpo unde esti?
E-la docuri..
B-hai acasa scumpo ca e tarziu. Vin sa te iau?
E-nu e ok. Zic si inchid. Mergem?
B-da.zice si ne ridicam tinandu-ne de mana si pornim spre masina dar un strigat ne facu sa ne intoarcem dand de .....