Destined to Love

By They_call_me_Olaf

1.7K 27 3

Anastasia West had been what you would call a nerd. She always stayed in the shadows, but when she returns fr... More

Author's Note
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Author's note
Chapter 4
Author's Note
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Authors note

Author's note

91 0 0
By They_call_me_Olaf

Hey guys! I'm going to be updating very soon. I just wanted to make the next chapter longer because I know that you deserve a longer chapter! So the next chapter should be up either today or tomorrow. I promise I will be updating more frequently now that my training has ended. So thanks again for being loyal to this book! I love you guys!!!

Continue Reading

You'll Also Like

93.6K 2.4K 26
๐—ช๐—ต๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ฒ๐—น๐˜€๐—ฒ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป ๐˜„๐—ฒ ๐—ด๐—ผ? ๐™๐™๐™š๐™ง๐™š'๐™จ ๐™ฃ๐™ค๐™ฉ๐™๐™ž๐™ฃ๐™œ ๐™ก๐™š๐™›๐™ฉ ๐™๐™š๐™ง๐™š ๐™ฉ๐™ค ๐™™๐™š๐™˜๐™ค๐™™๐™š. When an up-and-coming singer goes through a p...
149K 12.8K 41
โ™ก ๐‘จ๐’ˆ๐’‚๐’“ ๐’•๐’– ๐‘บ๐’‰๐’Š๐’— ๐’•๐’๐’‰ ๐’Ž๐’†๐’Š๐’ ๐‘บ๐’‰๐’‚๐’Œ๐’•๐’Š, ๐‘ป๐’– ๐‘น๐’‚๐’Ž ๐’•๐’๐’‰ ๐’Ž๐’†๐’Š๐’ ๐‘บ๐’Š๐’•๐’‚, ๐‘ป๐’– ๐‘ฒ๐’“๐’–๐’”๐’‰๐’ ๐’•๐’๐’‰ ๐’Ž๐’†๐’Š๐’ ๐‘น๐’‚๐’…๐’‰๐’‚ ๐’ƒ๐’‚๐’ ๐’‹๏ฟฝ...
204K 5.1K 84
"ษช'สŸสŸ วซแดœษชแด‡แด› แด…แดแดกษด ษช๊œฐ ษชแด›'s แดกสœแด€แด› สแดแดœ แดกแด€ษดแด›. ษช แดœษดแด…แด‡ส€sแด›แด€ษดแด… ษช'แด ษดแดแด› แด›สœแด‡ แดษดสŸส แดษดแด‡ ๊œฐแดส€ สแดแดœ." [sแด‡แด€sแดษด 1 - sแด‡แด€sแดษด 6] ๊œฐแด‡แด!แดแด„ x แดษชษขแดœแด‡สŸ แด…ษชแด€แดข ๊œฐแด‡แด!แดแด„ x แด‡สŸษช แดแดsแด‹แดแดกษชแด›แดข
54.5K 4.4K 52
แž€แžถแžšแž˜แžพแž›แž„แžถแž™ แžŠแŸ€แž›แžแŸ’แž˜แŸแŸ‡แžŠแŸ„แž™แž…แžถแžแŸ‹แž‘แžปแž€แžŸแŸแž…แž€แŸ’แžŠแžธแžŸแŸ’แžšแž›แžถแž‰แŸ‹แžšแž”แžŸแŸ‹แž˜แž“แžปแžŸแŸ’แžŸแž˜แŸ’แž“แžถแž€แŸ‹แž‡แžถแž€แžถแžšแž›แŸแž„แžŸแžพแž… แž’แŸ’แžœแžพแžฑแŸ’แž™แž˜แž“แžปแžŸแŸ’แžŸแž˜แŸ’แž“แžถแž€แŸ‹แž“แŸ„แŸ‡แž”แŸ’แžšแŸ‚แž€แŸ’แž›แžถแž™แž–แžธแž€แžถแžšแžŸแŸ’แžšแž›แžถแž‰แŸ‹แž‘แŸ…แž‡แžถแž€แžถแžšแžŸแŸ’แžขแž”แŸ‹แž…แž„แžŠแŸ„แž™แž€แžถแžšแž‚แŸ†แž“แžปแŸ† แŸ” Jungkook...