ЩМЖ(щоденник Мого Життя)

By dashfag13

118 8 0

More

Наступний день
Ранок
Жахлива субота
Неділя
Вечір з любімою♥
.ну все ж
#тяжкийдень
Бож

Наслідки канікул

37 2 0
By dashfag13

Минулої суботи мама поїхала по роботі. В мене вдома падружки вирішили зробити тусє. Бож це було незабутньо.Там були Аня ,Діана і мої н.п.Катя і Дін. Спочатку ми випили вино)Прекрасний напій. Звісно зп мною наглядати приїхала бабуся. Але вона пішла до друзів. Музика грала дуже голосно. Звісно там багато чого було ,але розказувати дуже довго. Це канешно того стоїло...Дін залишилась в мене ночувати ,а Аню Діану і Катю ми провели . Катю довели до пад'єзда,бо вона трохі була не в 《састаянії》. Ну да звісно ми всі були не оч,але Дін була сама норм,бо виплакала все в туалеті,коли говорила зі своєю подругою,якою раніше дуже добре дружила. Ну ми провели всіх,потім самі поїхали додому. Вона залишилась в мене ночувати . Ми не захотіли спати з бабусею в кімнаті і тому спали в залі на підлозі було квнешно твердо,но привикнути можна. Ми ще довго не спали,Дін захотіла їсти і ми в 12 ночі варили їжу. Потім вона мені довго розказувала про їхні сабитія і "подвиги"на Миколая. Ну вони канешно круто погуляли. Потім вона вже лЯгла а я щп трохі дивилася фільм. І лягла десь в 3.

Continue Reading

You'll Also Like

195K 7.5K 78
!Некоторые сцены совпадают с сериалом! 1987 год. Казань. Вика живёт свою размеренную жизнь. Ей 16 лет, она прилежная ученица в своей школе, любимица...
95.4K 2.2K 103
Приятного чтения зайки 🎧🍃
1.2M 23K 88
Здесь будут разные реакции на любые темы. Простите,если найдете ошибки. Присутствует тема 🔞. КНИГА ВНОВЬ ОТКРЫТА!!! ЗАКАЗЫ ПРИНИМАЮ ВО ГЛАВЕ "ИДЕИ"...
30.2K 3.2K 53
Проснувшись, Се Цю обнаружил, что переродился как пушечное мясо из кровавого романа. Первоначальный владелец тела был помолвлен со старшим братом гла...