HUZURUN YOLU 5 VAKİTTE

By zehranur2515

1K 67 13

More

1.BÖLÜM TANITIM
2.BÖLÜM NEDEN NAMAZ KILIYORUZ
4.BÖLÜM SABAH NAMAZININ ÖNEMİ
ÖĞLE NAMAZI
İKİNDİ NAMAZI
AKŞAM NAMAZI
YATSI NAMAZI
5.BÖLÜM NAMAZ İLE İLGİLİ AYETLER HADİSLER VE GÜZEL SÖZLER
6.BÖLÜM SONN

3.BÖLÜM KİM İÇİN NAMAZ KILIYORUZ?

112 7 2
By zehranur2515

Namazı tabikide ALLAH için kılıyoruz bize verdiği güzellikler nimetler için Onun için yaptigimiz ibadetlerin Bile vücudumuza yararları var manevi olarak da ruhumuza huzur verir namazı kılarken gerçekten ALLAHIN huzurunda oldugumuzu düşünürsek namaz kılmak ruhumuza daha çok huzur verir ve namazımızıda huşu içinde kılmıştır oluruz bilmenizi istediğim birsey daha var ALLAHIN bizim namazlarımıza ihtiyacı yokkkk o ibadetlere yineee bizim ihtiyacımız var nasıl ihtiyacımız var derseniz ahirette rahatt ve cokk mutlu oluruz ahirette ilk sorulacak soru ne biliyomusunuz?
!NAMAZ KILIYORMUYDUNN
işte bu sorunun cevabını rahat verebilmek için namaz kılmaya varmisinizzz?😊
Yoksaa😯 hala şeytana uyup 😈 benim için erken mi diyosunuz 😢

Continue Reading

You'll Also Like

1.5M 64.5K 33
Kardeşi Mert için gittiği bir barda seçtiği bir adamdan hamile kalmayı planlayan Duru'nun tek amacı doğacak olan bebeğinin kardeşine nefes olmasıdır...
259K 13.6K 24
gerçek aile | abi kurgusu ••• Keşke ailem başkası olsaydı diye düşündünüz mü hiç? Sizi bilmem ama ben hep başkası olsun istedim. Bir gün gerçek olaca...
110K 6.8K 25
Ailesi ile köye taşınan Ayaz. Ve Köyün reisi Korkut. "Harbi isminin hakkını veriyor. Korku filmi gibi adam."
253K 19K 36
Gerçek ailem kurgusu!!! Hep iyi kız tarafından okuduk hikayeleri. Kız iyi niyetiyle yaklaşır ancak ailesi hep ona karşı kötüdür. Karıştırıldığı kız k...