Mafiánska Krv [Dokončené ]

By Hejta1

269K 11.3K 303

Mladí, sexy a múdri chalan si mysli, že nepotrebuje lásku. Dievčatá ma iba na jednu noc. Ale jedného dňa na p... More

Tailer :)
1.kapitola
2.kapitola
3.kapitola
4.kapitola
5.kapitola
6.kapitola
7.kapitola
9 kapitola
Ja budem mama!
Dodávateľ
Stratili sme ocka
Zásnubny večierok
Zásnubný večierok 2
Odhalenie
Nový začiatok?
Utek?
Prestaň
Oznam
Čoze?!
Bojuj!!!
Nová " kniha" o chudnuti
Mafiánské povinnosti
Konečne!
Rodinka ?
Ja nedostanem pusu ?
PORADA ČITATEĽOV
Vaňa
"Bože chceš ma zničiť?"
Sestrička
Nepríjemne prekvapenie
Oznam !
Dotyky
Úžasná novina
Bacha na jazyk
Nemám inšpiráciu
Moje srdce bije len pre teba!
Nenechám ťa samého
NIEEEEEE!!!!
EPILOG
Pokračovanie ?
1K :D :D

8.kapitola

6.8K 337 3
By Hejta1

Ted: Prišiel som do obývačky a uvidel som ta sedieť Shanaju a Lucy. Ohh ako sa na ňu podoba. Bože prečo na ňu stále myslím. Myslím na ňu keď vstanem, jem, zaspávam proste nieje chvíľa keď na ňu nemyslím na jej sladké pery jej dotyky, telo. Musím na ňu prestať myslieť. Ešte nikdy som tak nikoho nemiloval ako ju. " Ahojte baby" " ahoj braček" " čo robíte?" spýtal som sa ich. " premýšľame aký si debil" povedala Shanaja. Ona mi to ešte nikdy nepovedala. " čože?" povedal som " počul si si debil, kretén" " a to prečo?" " ty dobre vieš! Prečo si to spravil Kat ? Ona je super, milé, múdre dievča a ty zo seba robíš debila" " ako o tom vieš ?" " Nick vás videl a povedal nám to a potom sme videli Kat ako so slzami v očiach odchádza z domu" " nieje to tak" " ako to je !!" " musel som odisť kvôli pracovným povinostiam" " ou mohol si jej to aspoň povedať že musíš odisť a ne ju tam nechať ako keby bola kurva!!" " Už dosť!! Daj mi pokoj už sa o nej nebavme dosť na ňu myslím a ty sa ešte chceš o nej baviť"

" Tebe na nej záleží? spýtala sa ma Shanaja a ja som sa pozrel na Lucy " ne nezáleží" povedal som a hneď dodal " ja ju asi milujem" povedal som a odišiel do svojej izby.

Kat: Keď som bola na ceste k Shanaji zistila som že ma sleduje auto. Zľakla som sa tak som zašla na poľnú cestu chcela som sa stratiť ale to som nemala robiť. Keď som zastavila auto ani nie o 5 minút prišlo to auto čo ma sledovalo. Z auta vyšli 3 svalnatý muži . Rýchlo som vystúpila z auta a začala som utekať ale oni boli rýchlejší.

Continue Reading

You'll Also Like

35.5K 1.8K 72
Bia je úplne normálne 15 ročné dievča. Čaká ju už iba polrok na základnej. Chce si ho užiť naplno, so svojimi spolužiakmi, no ešte nevie, že bude mus...
249K 6.8K 38
Olivia bola vždy iná ako jej sestra. Bola ochotná urobiť všetko, len aby ochránila alebo pomohla osobám, ktoré miluje. Nebála sa konať. Proste konala...
36.9K 650 43
,,Doriti, trikrát som ti povedala, že som s ním nespala." ,,Ale spala, neverím ti ani slovo. Vymeniť mňa za futbalistu vedel som, že si obyčajná štet...
275K 10.6K 53
#2 in Fanfiction - 12.5.2018 ♥ #5 in Teen Fiction - 5.4.2017 ♥ Everything is blurry, but the feelings are real. Môžeme si všetkými silami nahovárať...