Het Onverwachte

By RynnnO

461 39 4

Dit verhaal gaat over de squat, aka xLinkTijger, JoostSpeeltSpellen, AltijdCompilaties en HetGames More

Inleiding :D
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
Hoofdstuk 4

Mededeling

51 5 0
By RynnnO

Hallo allemaal!

Het spijt me dat ik de laatste tijd niks heb gepubliceerd in dit verhaal! Ik heb het de laatste tijd ontzettend druk gehad en ik ga het nog veel drukker krijgen ook... Dit betekend dat ik dit verhaal gedeeltelijk ga laten vallen. Hiermee bedoel ik dat ik een pauze neem in dit verhaal, maar dat ik nog wel door blijf gaan in mn andere 2 verhalen Hoe zou het zijn als... en Forbidden Love. Het spijte me ontzettend en zodra ik extra tijd heb, of als ik ben geslaagd ga ik dit verhaal weer oppakken!

Mijn excuses...

Xoxo RynnnO

Continue Reading

You'll Also Like

115K 1.4K 81
what if you become the newest model of Quadrant and get closer with your favorite formula 1 driver, Lando Norris?
4.5K 209 43
De bankzitters worden pleegouders en krijgen een pleegkind bij hun in huis. Ze lijkt onschuldig, maar er gebeurt al snel veel. Kunnen de bankzitters...
128K 6.5K 170
Floris Wolfs heeft het allemaal goed voor elkaar. Een leuk huis, een leuke baan en een leuke vriendin. Totdat hij een zaak krijgt waarbij iemand uit...
813 47 16
Emma is deze zomer verhuist naar een nieuw dorp en dus een nieuwe school. Gaat het op deze school beter? Wat als dat niet gebeurd en je nog dieper we...