Sehun : Ömrümün en anlamlı sorusunu soruyorum !
Chen :İnanamıyorum sonunda o gün bugün ! Sehun'un ağzından anlamlı bir cümle. Gerçi teknik olarak yazıyorsun ...
Sehun :Milyonlarca yürek tek soru ...Nasıl olurda Chan ve Baek yatmazlar ?
Baek :Bu seni alakadar eden bir durum değil tavuk bacağı...
Yoda: Çünkü Baek inatçı ...
Baek :Hiçte bile. ..
Yoda:En son atak yaptığımda küçüğümü ısırmıştın .
Chen : Oha ...
Baek: Ağzıma sokmaya çalıştın .
Sehun: Yok artık kusuyorum şimdi ...
Kai : Onu bunu geçin 1 ay mı? kafayı mı buldunuz ?
Yoda : O kadar zor olmamalı bir kaç hafta öncesine kadar ''İsmimi i çicikli inmiyin!'' Diyen sendin.
Kai :Adı üstünde geçmiş zaman . Sence odalarına mı gitsem ?
Baek : Saçmalama bizzat Kyungsoo kaçmasın diye Suho onunla aynı odada kalıyor .
Lay:Evet siz iki serseri yüzünden benim sevgilim yoruluyor .
Kai :Bu nasıl bir cezadır ?
......Ertesi gün.....
Yeni şarkı kareografisi için prova odasındalardı kareografiye göre Kyungsoo ve Kai senkronize hareket edecekti. O yüzden prova odasında sadece ikisi vardı. Bir de şu gereksiz kareograf... Kai şimdiden heyecandan ölebilirdi . Günlerdir yaklaşamıyordu sevgilisine ... Şimdi ise bembeyaz eşofmanı ile yanında telefonuna bakıyordu.
Kyungsoo, Kai'nin önüne geçti. Kai göğsünü ve tabiki miniğini Kyungsoo'nun sırtına yapıştırdı.
-Çekil şurdan Kai . Konsantrasyonumu bozuyorsun ...
-Kareografi böyle ... Hadi ama daha iyi senkronize olmamız için yapıyorum.
-O yüzden mi bana dayıyorsun ?
Bu sırada kareograf dışarı çıktı . Kai hemen dudaklarını Kyungsoo'nun omzuna bastırdı . Deli gibi emiyordu . Kyungsoo karşı gelemiyordu çok özlemişti . Kai kendini Kyungsoo'ya daha fazla yasladı. Kyungsoo'nun dudaklarından bir inleme kaçmıçtı bile . Tam o sırada içeri giren Suho'yu görmemişlerdi . Taa ki bağırmasını duyana kadar ...
Sizi at kestaneleri ! Demek beni dinlemiyorsunuz . Kyungsoo'nun yeni partneri Kris ! Ve Kai sende Sehun'lasın ...