Revolta ✔️

By Terectioncandy

866K 46.1K 1.4K

Ashley Bloorová musí splatit dluhy, které po sobě zanechal její bratr Will, což je z platu barmanky v nepříli... More

Prolog
1. kapitola
2. kapitola
3. kapitola
4. kapitola
5. kapitola
6. kapitola
7. kapitola
8. kapitola
9. kapitola
10. kapitola
11. kapitola
12. kapitola
13. kapitola
14. kapitola
15. kapitola
16. kapitola
17. kapitola
18. kapitola
19. kapitola
20. kapitola
21. kapitola
22. kapitola
23. kapitola
24. kapitola
25. kapitola
26. kapitola
27. kapitola
28. kapitola
29. kapitola
30. kapitola
31. kapitola
32. kapitola
33. kapitola
34. kapitola
35. kapitola
36. kapitola
37. kapitola
38. kapitola
39. kapitola
40. kapitola
41. kapitola
42. kapitola
43. kapitola
44. kapitola
45. kapitola
46. kapitola
47. kapitola
48. kapitola
49. kapitola
50. kapitola
51. kapitola
52. kapitola
53. kapitola
54. kapitola
55. kapitola
56. kapitola
57. kapitola
59. kapitola
60. kapitola
61. kapitola
62. kapitola
63. kapitola
64. kapitola
65. kapitola
66. kapitola
67. kapitola
68. kapitola
69. kapitola
70. kapitola
71. kapitola
72. kapitola
73. kapitola
74. kapitola
75. kapitola
76. kapitola
Epilog

58. kapitola

6.5K 390 12
By Terectioncandy

Ashley

,,Byl v tom autě," povzdechl si Will a já zvedla pohled od své kávy k němu. 

,,Kdo?"

,,Jeho bratr."

Překvapením jsem narovnala záda. ,,Matt měl bratra?" 

Začalo mi to dávat o něco větší smysl, ale pořád to nebylo dostatečné. ,,Zabili jste ho, a proto se vám za bratra chce pomstít? Já myslela, že jde o drogy..."

,,Jde i o drogy," připustil a lokl si své extra silné kávy. Z alkoholu nakonec sešlo a já byla vlastně ráda. 

,,Ale především jde o jeho bratra. Věděl jsem, že ho má, ale třeba Nicolas to neví doteď. Utloukl by mě k smrti, kdyby zjistil, že jsem záměrně nahnal Mattova bratra tam, kde jsem měl být já," zašeptal a já bezbarvě opětovala jeho pohled.

,,Zabil jsem ho, jasný? To já ho tam nahnal a Matt zapálil jeho auto v domněnce, že jsem tam seděl já."

No páni. 

,,Byl... byl ten jeho bratr stejný jako Matt?" zeptala jsem se a přemítala, jestli mě vůbec zajímá odpověď. Ale co jsem komu namlouvala, byla jsem zvědavá na všechno ohledně tohoto šílenství.

,,On ale ani Matt nebyl takhle krutý, dokud se nestalo to, co se stalo. Mstí se za bratra a tuhle pomstu jsem rozpoutal já. To já mám ležet v nemocnici v bezvědomí," řekl a já ho hrubě chytla za ruku, kterou měl položenou na mramorovém stole.

,,Přestaň! Kdyby jsi tam ležel, ublížilo by mi to," zavrčela jsem potichu a on se mi zaujatě podíval do očí.

,,A to, že je v bezvědomí Nicolas, ti neubližuje?" zeptal se naprosto zbytečně, protože odpověď znal. Já to ale nechápala.

,,Proč mi pokládáš takové otázky?"

Chvíli se díval na to, jak mu svírám dlaň a pak zavrtěl hlavou. 

,,Já nevím. Prostě jsem toho za posledních pár let natropil až příliš. Přijdu si jako ten největší slaboch, což konec konců jsem," řekl a spočinul pohledem opět na mně. ,,Nikdy si neodpustím, že jsem tě opustil."

Krátce jsem přikývla a bezděky trochu sarkasticky mlaskla. ,,Já ti to taky nikdy úplně neodpustím, Wille. To ale na druhou stranu rozhodně neznamená, že bych tě neměla ráda. ... Hej, koukni se na mě. Já tě mám ráda, rozumíš?"

Nepatrně přikývl a hbitě se vtlačil na stranu, kde jsem seděla já, aby mě mohl obejmout. Tiše jsem se v jeho náruči zasmála a potlačila slzy.

,,Já už chci, aby se probral," zašeptala jsem mu do ucha a cítila na krku Willův horký dech. Jeho přítomnost mě uklidňovala, což byl asi ten největší důkaz, že jsem ho i po tom všem měla pořád ráda. 

,,On se probere, neboj."

Bála jsem se, ale věřila jsem Willovi jeho slova. Bylo zvláštní stát na druhé straně zdi. Bezděky jsem přemýšlela o bolesti, kterou musel Nicolas cítit, když jsem byla v bezvědomí já. A co hůř, když jsem se probrala, ani jsem nevěděla, kdo Nicolas je.

Při té nové myšlence jsem se od Willa prudce odtáhla, abych mu viděla do očí. ,,Můj Bože! Nemůže mít taky... to... to..."

,,Co?" pobídl mě a uklidňujícími pohyby mi třel ramena.

,,Amnézii," vydechla jsem trhaně a byla z té představy celá rozklepaná.

,,,Mohl by mít... no... nějaké výpadky paměti určitě mít může. Až se probudí, nemusí si ze začátku pamatovat posledních pár dní. Ale vyloženě amnézie, kterou jsi měla ty..."

,,Ty to nevíš. Jen se mě snažíš uklidnit," začala jsem panikařit.

,,Ne, nevím, Ashley. Já nejsem doktor. Ale věřím, že tohle se nestane."

,,Asi bych vážně potřebovala toho panáka," zabručela jsem a Will mi se smíchem podal kafe.

,,Žádný alkohol. Pij," nařídil a já poslechla.

Trochu jsem se lekla, když se Willovi v kapse ozval telefon. Pohlédl na cizí číslo a věnoval mi pohled plný adrenalinu. 

,,Ano?... A on...? Jistě, rozumím, hned jsme s Ashley tam," řekl podivným tónem a ukončil hovor.

,,Co je?"

Mlčky se zvedl a začal se soukat do rukávů od bundy.

,,Wille!"

,,Teď ne. Teď rychle pojď."

Continue Reading

You'll Also Like

974K 3.2K 2
PŘÍBĚH PLNÝ HUMORU, VZDORU, PODVOLENÍ A HLAVNĚ VÁŠNĚ A TOUHY! 1.místo v Romanci 2.místo v Romanci
3.4M 272K 50
• Obsession Series • [ SELAMAT MEMBACA ] Menggantikan saudari kembarnya untuk menjadi pengantin wanita dari seorang monster nan manipulatif adalah mi...
762K 30K 26
[Book 1] Isabella Mallory jede na tři měsíce se školou do Londýna na výměnný pobyt. Jenže, co když jí celý výlet zkazí arogantní, egoistický idiot u...
256K 12.9K 134
Hra na svádění může mít i vedlejší následky, když už není hlavní snahou dobýt jen mužské tělo, ale celé srdce...