Toch besluit ik bij haar te gaan zitten. Ze kijkt me verward aan en zegt: 'Waarom kom je bij me zitten? In de klas vond je me niet interessant en nu wel?' Marit staat op en loopt weg.
Nu zit ik hier alleen op de grond... Helemaal alleen... Waarneer ik dit bedenk wordt erop me schouder getikt. Het is Justin. 'Hey wat zit jij hier alleen op de grond? Kom anders bij ons! Is toch saai alleen?!' Ik besluit om met Justin mee te lopen naar wat andere jongens. Wat blijkbaar Justin zijn vrienden zijn. Meteen roept iemand: 'Hey Justin is dat je crush waar je t over had?' De jongen die dat zei heet Sam. En meteen zegt Justin met zijn mooi groene ogen tegen me: 'Ze lullen maar wat.' Toen hij die woorden zei, ging de bel. Ik schrok op uit me gedachten en liep naar het volgende lokaal.
Gelukkig was dit wel de laatste les.
'Pfff eindelijk uit.' Zeg ik. Meteen antwoord Justin. 'Zou je misschien wille afspreken fz?' Ik moet nog huiswerk maken bedenk ik maar hij is zo leuk... wat moet ik zeggen.. ik zeg wel gwn... 'Het spijt me maar misschien een ander keer...' 'Oké is niet erg.' Zegt hij. En meteen krijg ik een knipoog van hem. Hij fietst weg. En ik fiets uiteindelijk na enkele minuten staren ook weg.