Profesorka Slovenčiny

By DominikaFabianova

18.3K 512 74

More

Profesorka Slovenčiny 1.Časť
Profesorka slovenčiny 2.časť
Profesorka slovenčiny 3. Časť
Profesorka Slovenčiny 4.Časť
Profesorka Slovenčiny 5.Časť
Profesorka Slovenčiny 6. Časť
Profesorka Slovenčiny 7. Časť
Profesorka slovenčiny 8.Časť
Profesorka Slovenčiny 9.Časť
Profesorka Slovenčiny 10. Časť
Profesorka Slovenčiny 12. Časť

Profesorka slovenčiny 11. Časť

905 38 7
By DominikaFabianova

Stále som jej volala, zanechala som jej desiatky telefonátov... Potom som si pomyslela, že sa asi na mňa hnevá tak som sa rozhodla jej napísať sms: Zlatko kde si? Si v poriadku? Bojím sa o teba. Prosím príď domov mám pre teba prekvapenie... Prešla hodina... Dve... Nikol nikde, bola som už moc unavená keďže som bola po nočnej, zaspala som... Zobudila som sa na rachot v dome. Hneď som sa pozrela okolo seba, na mobil bolo sedem hodín večer. Stále som niečo počula. Vstala som z postele prehodila na seba župan a išla som sa pozrieť či je to Nikol alebo sa mi to len zdá. Vošla som do obývačky. Nikol tam sedela celá zničená, rozmazaná vyzerala ako po poriadnej žúrke...

Ja- Si v poriadku?
Nikol- Áno.
Ja- Kde si bola?
Nikol- Nestaraj sa.
Ja- Nebuď hnusná viem, že sa hneváš. Bála som sa o teba.

Nikol len mykla plecom. Šla som do izby pre tú kyticu ruží čo ju tam čakala. Podala som jej ju a povedala som "prepáč". Ona ju len položila v obývačke na stôl. Bez slova sa postavila a išla sa osprchovať. Vzala som ruže a dala som ich znovu do vázy, ostala som v obývačke sedieť čakajúc na ňu... Začal jej zvoniť mobil, ktorý mala položený na stolíku. Zobrala som ho do rúk a chcela som jej ho zaniesť, bolo to neznáme číslo tak som to nechcela dvíhať. V tom vošla do obývačky a začala po mne ziapať, že čo si dovolujem hrabať sa jej v mobile. Nechápala som, hneď som jej vysvetlila, že som jej ho chcela len zaniesť. Telefón mi vytrhla z ruky a odišla do izby... Začala som rozmýšlať čo sa s ňou deje. Myslela som, že sa stále na mňa hnevá, ale nič zlé som nespravila, bolo mi to celé moc divné, že je taká podraždná, háklivá a hnusná. Nechala som ju tak nech sa upokojí, povedala som si, že to budem riešiť až ráno. Išla som sa navečerať, trochu som poupratovala a šla som si dať sprchu... Vošla som do izby Nikol už spala. Lahla som si k nej a po chvílke som zaspala tiež... Ráno som vstala skôr čož mi bolo čudné pretože Nikol bývala vždy prvá hore. Potichu som sa obliekla a šla som do kúpelne, ranná hygiena a smer kuchyňa. Rozhodla som sa spraviť raňajky. Potom som všetko dala na stôl spravila ovocný čaj a v tom Nikol vošla do obývačky a sadla si pred telku.

Ja- Dobre ránko.
Nikol- Dobré.
Ja- Spravila som raňajky poď ku stolu si dať.
Nikol- Niesom hladná.
Ja- Aha, fain tak si poď dať aspoň čaj.
Nikol- Nechcem, idem si dať kávu.
Ja- Okej...

Celá naštvaná som čaj vyliala do umyvadla, raňajky som zabalila a dala do chladničky keby si to náhodou Nikola rozmyslela. Zjedla som čo som si spravila. Medzi tým si Nikol spravila kávu a sadla do obývačky. Potom keď som dojedla išla som si sadnúť za ňou...

Ja- Nechcela by si mi niečo povedať?
Nikol- Nie, prečo?
Ja- Kde si bola v piatok v noci?
Nikol- Baviť sa.
Ja- Aha, to si mi nemohla dať aspoň vedieť, alebo dvihnúť telefón ?
Nikol- Mala som vypnutý zvuk.
Ja- Naschvál?
Nikol- Nie, to ešte zo školy a zabudla som si ho zapnúť.
Ja- Dobre, ským si bola?
Nikol- Len pár kolegov zo školy.
Ja- Chcela som nám spraviť pekný víkend.
Nikol- Nuž neskoro, mala si si spraviť piatok volno, keď som ťa o to žiadala.
Ja- Fain, nechaj to tak, hádať sa nebudem.
Nikol- Pohoda, ale aj dnes sa idem baviť.
Ja- Hej? Veď zajtra je pondelok, nejdeš nahodou do práce?
Nikol- Nie, zajtra máme volno, keby si bola doma a venovala mi viacej času aj by si to vedela.
Ja- A s kým ideš? Kam?
Nikol- Tak ako v piatok s učitelmi a neviem ešte kam.
Ja- Dobre, no do večera máme ešte čas tak čo ideme robiť?
Nikol- Nič chcem oddychovať pri telke.
Ja- A nejdeme račej do kina?
Nikol- Nie, vravím, že chcem byť doma!...

Zdvihla na mňa hlas tak som jej už račej neodpovedala, naozaj som nemala chuť sa s ňou hádať... Celý deň sme presedeli pri telke. Večer sa začala Nikol chystať. Po nejakej hodine a pol vyšla z kúpelne bola nádherná. Bola vyfintrná jak keby šla na rande...

Nikol- No dobre idem ja.
Ja- Kedy prídeš?
Nikol- Neviem.
Ja- Aha, tak sa zabav aj za mňa...

Hnusne som odvrkla. Bola som nahnevaná, išla som si račej spraviť desiatu do práce, dať si sprchu a spať...
Ráno som vstala a Nikol znovu neležela vedla mňa. Bolo pol 6 a ona nikde. Zobrala som mobil a išla som jej zavolať, v tom prišla domov. Hneď som vyletela z postele za ňou...

Ja- To kde si bola toľko?
Nikol- Veď baviť sa.
Ja- To tak dlho ?
Nikol- Áno a čo?

Nechápala som jej správanie a bola som úplne vytočená račej som jej ani nepovedala lebo to viedlo k hádke. Zobrala som si veci a bachla som dverami. Utekala som do práce...
Večer keď som prišla domov Nikol bola úplne odutá a vôbec sme sa nebavili... Takto to pretrvávalo asi dva mesiace samé hádky Nikol chodila na samé párty a chovala sa jak dáka pubertiačka. Nechápala som prečo sa to začalo všetko tak kaziť... Nastalo leto a blížil sa dátum nášho výročia. V práci som si dala voľno na sobotu. V piatok som musela ísť ešte na nočnú, no v piatok bol deň nášho výročia. Celý deň sme sa prekvapujúco pekne k sebe správali, no ako nastal večer a povedala som jej, že idem na nočnú hneď začala byť na mňa hnusná...

Nikol- To fakt musíš ísť na nočnú?
Ja- Áno.
Nikol- Asi si zabudla čo je dnes za deň?
Ja- Nie, nezabudla neboj zajtra mam volno a potom oslávime.
Nikol- Fain tak už choď lebo prídeš neskoro...

Normálne sme sa rozlúčili a išla som do práce. Celú noc som myslela na sobotu a popri robote som vymýšlala program. Do rána som mala všetko tip-top vymyslené a dúfala som, že sa jej to bude páčiť a znovu sa k sebe viac zblížime... Utekala som domov po ceste som samozrejme vbehla do môjho obľúbeneho kvetinárstva pre ruže. Už som bola pri dverách potichu som odomkla, vošla dnu a pozerám, že sú tu nejaké topánky čo nepoznám bolo mi to divné. Vyzula som sa a kráčala do izby. Otvorím dvere a čo nevidím???

Pokračovanie v 12.Časti

Continue Reading

You'll Also Like

1.6K 370 29
Sinopsis: Lin You se ha transportado a una novela ABO de venganza y drama. Lin You: ¿??? ¿Qué está pasando? De la noche a la mañana, tiene una esposa...
303K 11.4K 55
Bol premenlivý ako dážď. Svoj hnev v očiach nedokázal skryť. No i tak vo mme vzbudzoval niečo, čo ma nútilo byť v jeho blízkosti a stále sa pozerať n...
256K 27.5K 73
Ak sa všetko zdá byť pod kontrolou, nejdeš dosť rýchlo. - Mario Andretti ••• Iba jedna žena, dvaja pretekári a zopár komplikácií. ••• ©2016-2022 | Al...
338K 9.9K 68
Melanie je drzé, pekné, neslušné no za to múdre dievča. Kyle je syn mafiánskeho Bossa z tej najsilnejšej, najchladnejšej a najkrutejšej mafie na celo...