x Kocham Cię x [ZAKOŃCZONE]

By Duusixx

7K 487 105

-Ja zawsze będę Twoją przyjaciółką! Nawet nie myśl, o tym że Cię kiedyś zostawię! -Klaudia, ale Ty kochasz Ja... More

"1"
"3"
"4"
"5"
"6"
"7"
"8"
"9"
"10"
"11"
"12"
"13"
"14"
"15"
"16"
"17"
"18"
"19"
"20"
"21"
"22"
"23"
"24"
"25"
"26"
Podsumowanie
+

"2"

410 27 3
By Duusixx

Weszłam na salę. Profesor stał przed dużą tablicą interaktywną i czekał, aż wszyscy zajmą miejsca. Na szczęście zdążyłam. Ze spuszczoną głową poszłam do pierwszej ławki, żeby zająć swoje miejsce. Jak zwykle wyjęłam podręcznik i telefon, a słuchawki schowałam do torby.
-Uwaga! Uwaga! -rozpoczyna profesor. Jest trochę dziwny, spontaniczny, z włosami na Einstain'a. Dalej!- Mam zaszczyt przedstawić nową studentkę.-Na te słowa do sali weszła dziewczyna.


-Cześć, jestem Magda-powiedziała nieśmiało. Uśmiechnęłam się do niej, a ona od razu usiadła obok mnie. Nareszcie jakaś druga dziewczyna na tym kierunku! Boże, Dziękuję Ci!
-O kurde, ale Ci zazdroszczę!-mówiła dziewczyna.
-Dlaczego niby?-zapytałam nie podnosząc wzroku znad ekranu telefonu, gdyż profesor wyszedł "do toalety". Każdy jego student wie, że tak naprawdę idzie "poderwać" panią od angielskiego, bo ma teraz chwilę przerwy.
-Jak to dlaczego?! Jasiek się na Ciebie patrzy!
-Jaki Jasiek?
-Jak to jaki?! Odwróc się i spójrz lekko w prawo.-zrobiłam co kazała mi dziewczyna, a moim oczom ukazał się dzisiejszy "pan zderzenie". Kurde..
-Znasz go?-zapytałam, gdy się odwróciłam.
-Hah, pytanie. Jestem Firanką od dwóch lat!
-Firanką? Co to jest..znaczy kto to jest..?
-To Ty nie wiesz, że Jaś ma fanów?
-Nie???
-O Jeeezu...Jaś prowadzi kanał na YouTube i nazywa się JDabrowsky. Serio nie wiedziałaś?
-N-n-nie.-byłam mega zdziwiona. W ogóle wspomniałam, że Jaś wydusił ode mnie numer? Chyba nie..No  to Jaś przy spotkaniu wydusił ode mnie numer xd.
-Jejku, patrzy się na Ciebie! Ma maślane oczy! Chyba się zakochał! Ada czy Ty wiesz co to znaczy?
-Od razu zakochał. Kooochana bez przesady. Żebyś tak się nie jarała, że na mnie patrzy Jaś, to ja Ci mówię, że na Ciebie patrzy tamten chłopak obok niego...
-Smav?! O kurde, o kurde, o kurde!
-Idzie profesorek, czyli zaraz koniec.
Jak na zawołanie profesor mówi, że możemy iść do domu. Po chwili przychodzi nauczycielka angielskiego. No proszę, dzisiaj mu się udało..
-Może wpadniesz do mnie? Jestem sama w domu, bo  rodzice są w pracy.
-Okey, nie ma problemu tylko zadzwonię do babci, żeby się nie denerwowała.-wzięłam telefon i wybrałam numer. Po krótkiej rozmowie rozłączyłam się, a Magda niemal krzykła:
-Ale masz super obudowę!!-spojrzałam na telefon. Była to moja ulubiona.

-Dziękuję-uśmiechnęłam się i poszłyśmy do Madzi. Mijałyśmy mój dom, więc tylko poprosiłam czy mogłabym wejść i się przebrać. Magda się zgodziła i zaczekała w salonie. Wybrałam ciuchy i poszłam się przebrać.

-To jak idziemy?-pytała Magda.
-Oczywiście-uśmiechnęłam się i poszłyśmy.

Continue Reading

You'll Also Like

Na Sprzedaż By Azriaxx

Mystery / Thriller

290K 6.9K 26
Miałam być jedną z tych dziewczyn, które zostaną wystawione na sprzedaż. Krótko mówiąc miałam zarabiać własnym ciałem. Jednak nawet w tamtym czasie d...
402K 6.1K 10
● Wraz z jego odejściem upadło piekło, w którym trwała nasza bajka● @only_maleficent 2019/2020. Okładkę wykonałam sama, książkę również napisałam w t...
Nieznajomy By destroyed

Mystery / Thriller

444K 13.3K 22
17-letnia Cornelia prowadzi normalne życie, aż do pewnego momentu, kiedy wieczorem zostaje porwana, czy uda jej się przetrwać?
182K 4.1K 36
On - Christian Black. Ona - Lucy Hellman. On - tajemniczy, władczy, odpychający. Ona - zabawna, miła, wyrozumiała. On - unika jakichkolwiek kontaktó...