Be strong, please! ❤‎

By chraboll_15

105K 6.1K 358

Kolejny dzień w szkole. Kolejne wyzwiska. Kolejne blizny. łzy, których już nie potrafię hamować. Kolejne... More

Prolog ❤‎
Rozdział 1 ❤
Rozdział 2 ❤‎
Rozdział 3 ❤
Rozdział 4 ❤
Rozdział 5 ❤
Rozdział 6 ❤
Rozdział 7 ❤
Rozdział 8 ❤
Rozdział 9 ❤
Rozdział 10 ❤
Rozdział 11 ❤
Rozdział 12 ❤‎
Rozdział 13 ❤‎
Rozdział 14 ❤‎
Rozdział 15 ❤
Rozdział 16 ❤
Rozdział 17 ❤
Rozdział 18 ❤
Rozdział 19 ❤
Rozdział 20 ❤
Rozdział 21 ❤
Rozdział 22 ❤
Rozdział 23 ❤
Rozdział 24 ❤
Rozdział 25 ❤
Rozdział 26 ❤
Rozdział 27 ❤
Rozdział 28 ❤
Rozdział 29 ❤
Rozdział 30 ❤
Rozdział 31 ❤
Rozdział 32 ❤
Rozdział 33 ❤
Rozdział 35 ❤‎
Rozdział 36 ❤
Rozdział 37 ❤
Rozdział 38
Rozdział 39
Rozdział 41
Heej?
nowa książka
.

Rozdział 34 ❤

1.7K 119 5
By chraboll_15

Następnego dnia obudziłam się w miarę wcześnie, a ramach tego chciałam wyjść z domu i przewietrzyć się. Wstałam z łóżka i pomaszerowałam do łazienki. Umyłam zęby, pomalowałam się i związałam włosy w kłosa. Wróciłam do pokoju, gdzie z szafy wyciągnęłam czarne rurki, i jakiś cropp top w czarno-białe kropki, a  na to szara, za duża bluza. Ta od LEO. Zapomniałam, że jeszcze ją mam. Z szuflady wydobyłam bransoletki, które nałożyłam i czapkę, żeby zakryć bandaż. Tak, moja głowa jeszcze kilka dni będzie ozdobiona tym cudem. Mniejsza, biorąc do ręki worek, w którym schowałam kilka rzeczy oraz deskę, wyszłam z mojego kochanego pomieszczenia i skierowałam się do wyjścia.

-Gdzie idziesz?- spytał nadal zaspany David, wychodząc z salonu.

-Przejść się po okolicy, wrócę za niedługo.- powiedziałam, chowając deskę za siebie. On zabiłby mnie, jakby zobaczył przedmiot. Stwierdził, że muszę odpoczywać i nie powinnam przez jakiś czas jeździć, ale ja miałam swoje zdanie i to jego się trzymałam.

-Dobra, ale się nie zgub.- odparł i wszedł po schodach na górę, ta, teraz będzie spał, bóg wie ile. W korytarzu założyłam czarne vansy, po czym opuściłam domek.

Postanowiłam przejść się w stronę jakichś sklepów, a jak mówiła mapa było to w prawo od mojego domu. Jechałam spokojnie, miałam cały dzień, żeby zwiedzać tę okolicę, okolicę, w której od teraz będę mieszkać. Ulica, na której znajdował się mój dom była spokojna, co bardzo mi pasowało.

Jednak nagle zwątpiłam, czy aby na pewno taka cicha.

-Jezu, przepraszam nic Ci nie jest?- usłyszałam na głową, która swoją drogą, nieźle mnie w tej chwili bolała.

-Uh, nie. To ja przepraszam. Jestem tu nowa.- powiedziałam, jednak nie podniosłam się, a trzymałam za głowę. Kurde, mogłam posłuchać David'a.

-Luśka?- powiedział chłopak, a raczej Charlie.- Boże, wstawaj.- dodał i podał mi rękę.

-Luśka, nie Boże, co tu robisz?- spytałam i czekałam na odpowiedź.

-Mieszkam, parę ulic dalej. Chodź odprowadzę Cię, bo nie wydaje mi się, żebyś dalej jechała.- odrzekł i wskazał na moją głowę. Podniósł moją deskę i ze mną pod ręką skierowaliśmy się w stronę domu.

***

-Dziękuję za pomoc, wejdziesz?- spytałam.

-Nie, muszę wracać, bo z Leo mamy jechać dzisiaj do studia. Pa.- powiedział i wyszedł, nie czekając dłużej. Zamknęłam za nim drzwi, i weszłam do wnętrza domu odkładając rzeczy w holu. Z telefonem usiadłam na kanapie.

LeDe143 'Hi,co tam? :)'

Lu143 'Nic, siedzę. Przed chwilą wróciła z 'przejażdżki''

LeDe143 'Aha, jedziesz dzisiaj ze mną i z Charliem do studia? :)'

Lu143 'Nie chcę przeszkadzać :)'

LeDe143 'Nie będziesz, no pliska :)'

Lu143 'Pomyśle, a teraz mykam :) Do zobaczenia :)'

Lu143 wylogowała się.

LeDe143 'Czyli mam rozumieć, że jedziesz? :)'

LeDe143 'OK, pa :)'

Po krótkiej wymianie zdań z chłopakiem położyłam się i chyba zasnęłam.



OKE? Może być?

Miłego dnia :)

Continue Reading

You'll Also Like

198K 6.6K 59
𝐈𝐍 𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇 pop princess Suki Monroe and heartthrob Drew Starkey collide in a whirlwind of late-night adventures and serendipitous moments... 𝜗...
29.3M 923K 49
[BOOK ONE] [Completed] [Voted #1 Best Action Story in the 2019 Fiction Awards] Liam Luciano is one of the most feared men in all the world. At the yo...
4M 163K 69
Highest rank: #1 in Teen-Fiction and sci-fi romance, #1 mindreader, #2 humor Aaron's special power might just be the coolest- or scariest- thing ever...
244K 14.2K 76
In the realm of fire and blood, where dragons dance and ambition burns bright, two souls entwine in a fate forged by destiny's hand. Sitara Evangelin...