Blog Na Wattpade ? Why Not ?

By _Sim_one_

4K 158 84

Hello ! Nudíte sa a máte chuť na zábavu poprípade na nejakú tú motiváciu ? Tak ste správne zamierili na môj... More

Deň Zeme
Rok na wattpade ?
♥Dream ♥
Fashion?
Mám ask? Máme ask!
❤Part for my BestFriends❤
Song- Part one- REPLAY
Song-Part two-My Heart Will Go On
SONG PART THREE- LOVE YOURSELF
Ja&Wattpad!? Prečo sú ľudia taký!?
Film - part one - Me before You
Christmas-Part1-ChristmasTree
Dnes citujem - Part One - LOVE?
Chrstmas-Part2-Filmy!
Christmas Part3- Songs
Christmas🎄
❤I Love My Life❤
Song Part - MIX
Happy Birthday Blog !
Mix
Ďakujem !
2❤17
January
February❤
March
Ďalšia kapitola môjho života
April
May
June-July-August
The End

uvod ?

321 22 3
By _Sim_one_

Ahojte ! :)

Na úvod :
Moje meno je Simona a rozhodla som sa písať blog na wattpade :)

Čo je to vlastne blog ?
Blog je webové u mňa wattpadové sídlo na ktorom sa publikujú svoje názory , skúsenosti k určitým témam...

Aké budem mať ja témy na wattpadblogu ?
Stále ma napadajú nové a nové myšlienky na témy ale asi čomu sa najviac budem venovať tak bude móda a nejaké tie komické zážitky z môjho života :)

Ako často budem pridávať časti ?
Na začiatok by som chcela pridávať časť každú nedeľu a potom keď sa to nejako rozbehne (dúfam , že sa to rozbehne :) ) tak 2x do týždňa...

Aký rozsah budú mať časti ?
Podľa témy...
Lebo mám takú jednu tému rozpísanú , ktorá je na
3 časti rozdelená , pretože v prvej časti mám cez 1117 slov a zas vás nechcem
unudiť :)

Čo očakávam od tohto wattpadblogu ?
Je to také medzi...
Nechcem od toho očakávať veľa aby som sa potom nesklamala...
A hlavne dúfam , že všetci čo to budú čítať tak si pri tom oddýchnu a zabavia sa :)

Tak toto by bolo na úvod asi tak všetko :)
Dúfam , že sa vám to bude páčiť a že vás nesklamem :)

Dnes ešte pridám ďalšiu časť lebo táto bola ešte len taká úvodná :)
Ak sa vám moje myšlienky budú páčiť tak budem rada ak na častiach zanecháte vote a ak sa vám nebudú páčiť tak kľúdne píšte svoje názory do komentárov alebo do správy...

Veď predsa aj zlý názor je len názor a ja sa rada poučím z chýb a budem sa snažiť to napraviť ...
Ďalej sa chcem vopred ospravedlniť za gramatické chyby ...budem sa snažiť aby ich bolo čo najmenej :)

Continue Reading

You'll Also Like

33.5K 1.7K 29
Tak rovnakí a napriek tomu tak rozdielni. Jej najlepšia kamarátka je snúbenica jeho najlepšieho kamaráta. A oni sa aj napriek tomu nepoznajú. Nikdy n...
126K 5.9K 64
Čo ak sa v živote obyčajnej študentky Mary začnú diať dosť divné veci? 30.12.2020 # 2- vampire 4.1.2021 # 1 - vampire 6.1.2021 # 1- upír ...
Šachová dáma By MimG

Science Fiction

54.1K 4K 51
Vojenský veliteľ odbojnej skupiny a utečenkyňa, ich svety sa zrazia. Ich pohľady sa stretnú. Nepriatelia či spojenci? Ako skončí ich príbeh? . . . Wi...
407K 13.3K 51
...zdvihol ma na ruky a vošiel so mnou do domu. Jemne ma položil na posteľ a zvalil sa vedľa mňa. Prstami mi prechádzal po tvári akoby si chcel zapam...