True love

By sitttek

576 60 1

Brak More

1. To dopiero początek.
2. Codzienność.
3. Dleczego?!
4. Już koniec
6. Miało być dobrze, czemu znowu?!
7. Tylko prawda.
8. Już nic nie wiem...
9. Myślę, że tak będzie lepiej.
10. Jest dobrze.
11. Będzie dobrze

5. Wracam

48 6 0
By sitttek

Po miesiącu użalania się (Antek pozdrawiam Cię 😚) nad sobą Al postanowiła zabrać mnie na zakupy.
- Hej - przywitałam się z Al
- Cześć - odpowiedziałam
- To co ruszamy na podbój galerii! - zawołała przyjaciółka.
Po piętnastu minutach byłyśmy w galerii. Najpierw poszłyśmy do starbucks'a na kawę. Kiedy wypiłyśmy nasze malinowe latte ruszyłyśmy do pierwszego sklepu. Przymierzałam chyba setny zestaw
- To jest to - krzyknęła Al.

Miałam na sobie czerwoną sukienkę przed kolano i jeansową kurtkę (media)
- No niewiem - powiedziałam niepewnie.
- Bierz ślicznie wyglądasz, Bradowi stanie jak cię w tym zobaczy hahahhaha - zażartowała Al
- No na pewno, słuchaj, ostatnio tak myślałam bo bardzo mi pomógł w tej sprawie Luke on... mi się chyba podoba... - powiedziałam szeptem.
- Nasza mała Kate się zakochała w Luku ... - zaczęła śpiewać.
- Nie prawda on mi się tylko podoba! - powiedziałam.
- Mhmm - wymruczała.
Po pięciu godzinach zakupów z przyjaciółką wróciłam do domu. Gdy weszłam do mojego pokoju postanowiłam sprawdzić facebook'a. Zastałam trzy wiadomości od Luka: hej, wszystko w porządku?, co u Ciebie?
Na widok tych wiadomości zrobiło mi się ciepło na sercu, myślałam że przez tą sytuacje z Bradem też się ode mnie odwrócił, wszyscy moi znajomi, kumple odeszli, zostali tylko moi najlepsi przyjaciele. Postanowiłam popisać chwilę z Lukiem jak zwykle o wszystkim i o niczym. Następnie wzięłam za dużą koszulkę i krótkie spodenki i poszłam się wykąpać.

Następnego dnia obudziłam się byłam bardzo zadowolona pierwszy raz od dwóch miesięcy się uśmiechnęłam. Postanowiłam dziś założyć moje ulubione czarne rurki z dziurami, różowego crop-topa i do tego dużą kurtkę jeansową no i oczywiście moje ciemne vansy.
Kiedy dotarłam do szkoły ujrzałam mnóstwo plakatów informujących, że za tydzień w naszej szkole odbędzie się jakaś dyskoteka. Od razu pomyślałam, że fajnie by było jakby Luke mnie zaprosił ale nie robiłam sobie wielkiej nadziei, bo miał on wiele przyjaciółek z innych dzielnic Londynu i w samej naszej szkole było ich kilka.
- Hej mam newsy będziesz zadowolona! - krzyknęła Al.
- Cześć dalej - powiedziałam szybko.
- Więc tak po pierwsze wyglądasz swietnie no to tak do sedna słyszałam jak Luke dziś rozmawiał z Aleksem i powiedział, że chce zaprosić Ciebie na dyskotekę tylko, że chyba jako przyjaciele bo skończyli rozmowę jak mnie zobaczyli znaczy... ja się tak domyślam ale pamiętaj nie rób sobie nadziei. - skoczyła i pocałowała mnie w czoło.

Hej mamy następny gwiazdkujcie komentujcie polecajcie baj👋🏿

Continue Reading

You'll Also Like

1.3M 13.1K 5
„Bo to my byliśmy gotowi na wszechświat, lecz to wszechświat nie był gotów na nas." 2 część trylogii „Secret" ~17.08.2021r. - 14.02.2024r.~ Dziękuje...
132K 8K 27
Historia Ariadny Pastorini nie mogłaby się zakończyć jedynie teatralną ucieczką i ułożeniem sobie dalszego, spokojnego życia w Nicei. Choć szczerze w...
976K 36.7K 53
Aria jest recepcjonistką w ogromnym koncernie. Nic nieznaczącym trybikiem w korporacyjnej machinie. Na firmowej imprezie wpada w oko jednemu z pijany...
859K 33.5K 72
Ariadna Pastorini urodziła się we włoskiej rodzinie mając w domu bezdusznego ojca despotę, który brał czynny udział w zajęciach sycylijskiej mafii. ...