Invizibila

By InvisibileStory

2.9K 213 22

Am devenit fata invizibila a liceului din cauza ''accidentului'' in care fratele meu a murit. Parintii m-au r... More

Capitoul 1- Începutul
Capitolul 2- Patrick Thompson
Capitolul 3 - Motociclistii
Capitolul 4 - Am revenit
Capitolul 5 - Numarul necunoscut
Capitolul 7 - Povesti
Capitolul 8 - Ganduri
Capitolul 9 - "Oceanele albastre"
Capitolul 10 - Răpită
Capitolul 11 - Localizarea
Capitolul 12 - Frankie s-a intors
Capitolul 13 - Superiorii
Capitolul 14 - Carl
Anunț

Capitolul 6 - Cursa

215 16 0
By InvisibileStory


Deschid garajul si patrund in incaperea racoroasa si intunecata. Imi vad mica bestie cum doarme sub prelata gri.

-Buna dimineata iubire!

Merg in fata masinii si ii ating capota. Ridic usor prelata ca nu cumva sa o zgarii. Se aprind farurile. S-a trezit mica bestie. Ridic de tot prelata descoperiind frumoasa mea masina. Nu am mai condus-o de cateva luni. Era sa fiu prinsa de politisti. Si de asta m-am retras o vreme si am facut niste modificari.

Deschid portiera si ma asez in scaunul de piele alba. Ador senzatia asta. Ma simt ca acasa. Aici imi gasesc linistea.

Desi inca mai am de platit cativa mii de dolari pentru masinuta mea dar nu conteaza, o voi plati in totalitate si va fi doar a mea!

Angie mi-a dat bani ca sa o pot inchiria si sa pot concura. Dupa ce am castigat cateva curse i-am dat inapoi banii. Apoi am hotarat sa o cumpar. Tot ea m-a ajutat. Mi-a imprumutat 10.000 dolari, iar eu am mai avut ceva banuti si asa am ajuns la o intelegere cu proprietarul. Mai aveam de platit inca 2.000 dolari la proprietar si inca 7.000 la Angie. De cand il idolizeaza pe acel baiat ciudat a insistat sa ii dau banii inapoi dar nu aveam de unde, asa ca am negociat cu proprietarul si am amanat cateva rate.

Chiar imi fac griji pentru Angie. S-a schimbat foarte mult si nu imi convine asta. Stiu ca e din cauza acelui baiat si am incercat sa o avertizez sa nu ii cada in plasa dar se pare ca a cazut deja. Nu imi place deloc cum ii comandă la Angie. Parca ea ar fi ceva servitoare pentru el si ea nu observa acest lucru, e orbita de "prima dragoste".

Las gandurile pe mai tarziu si pornesc masina. Aud cum motorul se trezeste la viata si toarce ca o pantera. Ies din garaj si pornesc la drum catre orasul din vecini unde se organizează curse.

E deja aproape 8 seara si la 10 incepe cursa. Am timp sa ma opresc jumatate de ora la plaja de langa stralucitul oras.

Ajung la plaja si parchez masina pe faleza. Cursa se desfasoara in padurea ce se afla la 5 minute de condus de aici.

Cobor pe scarile falezei. Plaja e pustie deoarece sezonul turistilor s-a incheiat. Ma asez pe o buturuga ce se afla destul de aproape de malul oceanului. Privesc cum valurile marii se ciocnesc de stanci si ma pierd in ganduri. Obisnuiam sa vin cu Angie la plaja si sa spionam turisti. Le faceam farse inocente ca mai apoi sa radem de injuraturile lor. Cele mai reusite farse erau cele facute europenilor. Erau atat de fascinati de priveliste incat nici nu observau cum le puneam bicarbonat in sucuri sau cum le ciordeam papucii si le aruncam in ocean. Mi-e dor de acele vremuri.

Ma ridic de pe buturuga si pornesc catre masina. Briza oceanului sufla cu putere ciufulindu-ma mai tare decat eram deja. Se pare ca se va apropia o furtuna.

Ajung la locul unde trebuia sa fie cursa dar sunt socata. Locul era pustiu. De obicei muzica se auzea de la cativa kilometrii dar acum nu se aude nimic.

Vreau sa plec dar exact in acel moment parcheaza 2 masini langa mine. Un BMW M6 gri inchis sau gri de sobolan,asa imi place sa ii spun si o Mazda MX-5 rosie, decapotabila. Recunosc instant masina rosie. E a Angelei. Ies din masina sa o salut dar ea nici nu iese, asa ca imi iau telefonul care vibrase destul de des drumul acesta, dar l-am ignorat. Am 8 mesaje necitite. De la ciudatul ala bineinteles.

N: Nu te teme nu vreau sa-ti fac nici-un rau. Vreau doar sa vorbim.

N: Deci unde mergi?

Ce curios mai e si asta. Daca tot ma urmareste de ce nu stie si asta?

N: Nu imi spui?

N: Bine atunci. Cum te cheama? Cu adevarat.

Se pare ca individul asta chiar vrea sa stie cine sunt. Sau poate stie si vrea doar sa ma faca sa ii spun eu.

N: Nici asta nu vrei sa imi spui?

N: Hhhheeeeiiiiiii!!!!

N: La ce te gandesti asa profund acolo jos pe plaja?

N: Apropo, imi place masina ta!

Cine draci uscati mai e si asta??!! Ori e ceva obsedat ori a pus ceva cip pe mine si ma monitorizeaza.

Nu apuc sa raspund la mesaje ca apare si a 3 a masina. Un Audi RS6 negru lucios. Parca ar fi scos din fabrica asa straluceste. Din masina se aude melodia Live in the Fast Lane de la The Eagles.

Masina are toate geamurile fumurii asa ca nu vad cine e soferul. Sau soferita.

Se pare ca vom avea o cursa astazi. Chiar daca va fi fara spectatori. Coboara si Angie din masina dar nici nu se uita la mine. Ma duc catre ea si o salut.

-Hey! Ce faci? Incerc sa par prietenoasa dar nu primesc nici un raspuns.

- Hey Invizibilo! Cati bani pui pentru cursa?

Macar a aparut un salut din partea ei. Putea totusi sa fie mai draguta. Apare si tipul din BMW. Mi se pare cunoscut. Prea cunoscut. Ceva nu e bine. Este baiatul care a corupt-o pe Angie. Desi e atragator trebuie sa recunosc dar totusi nu trebuia sa-si piarda capul asa usor. E destul de inalt, are parul saten dar pare mai mult un fel de roscat inchis, fata lunguiata, ochi caprui, un nas care pare sa fi suportat multi pumni, buze mici dar carnoase si barbia ascutita. Ce comic! Vrea sa isi lase cioc din cele 3-4 fire blonde pe care le are!

Se apropie de mine si imi spune:

M: -Deci Invizibilo! Cat pui?

Privirea lui. Mi se pare cunoscuta. Prea cunoscuta. Ma sperie.

M: -Eu sunt Marcus apropo.

A: Imi pare bine! Strangem mana si in acelas timp ii dau banii. Am pus 500. Ca de obicei.

M: O nu nu nu! Fiecare punem cate 1000. Asa ca daca nu pui inca 500 nu participi si pierzi si banii.

Se pare ca nu am de ales. Pun inca 500. Astia sunt toti banii mei. Daca nu castig nu voi putea cumpara combustibil si nu voi mai ajunge acasa. Va trebui neaparat sa castig!!

Ni se alatura si soferul audiului. Se pare ca este un el. Oare de ce nu ma mira?

Socul meu este unul imens cand il vad pe arogantul ce mi-a ocupat banca la liceu. Ce cauta Patrick aici? De unde stie de acest loc? De unde are masina aia fabuloasa?

Ma intreb ce surprize voi mai avea azi.

Patrick PDV

Ma enerveaza faptul ca nu imi raspunde la mesaje. Dar nu o condam. Nici nu ma cunoaste. Cel putin asta crece ea.

Dupa ce am revenit de la plimbarea din padure am luat masina si am condus pana pe strada ei. Se pare ca a uitat sa traga draperiile de la camera ei. Desi nu am vazut nimic interesant pentru ca s-a imbracat in dressing. Se pare ca pleca undeva.

Cand am auzit ca a pornit masina stiam unde va pleca. La plaja. Dar cand am vazut ce masina are am ramas cu gura cascata. Se pare ca nu mergea la plaja ci la o cursa. Super! Si eu voi participa. Sunt curios cum conduce blondina mea.

Totusi a oprit la plaja. A stat jumatate de ora nemiscata pe o buturuga. Ma mir ca nu a amortit. Nici nu a auzit cand am claxonat de pe faleza. Era pierduta privind oceanul. Ma intreb la ce se gandea. Sau la cine. Oare se mai gandea la mine? Ma mai tine minte?

Am plecat de pe faleza inainte sa ma vada. M-am retras si am lasat-o sa-mi arete drumul. Dar probabil se indrepta spre padurea din apropiere.

A cotit pe aleea ce ducea spre interiorul padurii. Am asteptat putin si observ inca 2 masini ce au inaintat spre padure. Masina rosie era a lui Angie. Nu ma asteptam sa o gasesc aici. Cel putin nu ca si concurenta.

Cand ajung la poiana din mijlocul padurii o vad uitanduse furioasa in telefon. Presupun ca citea mesajele de la mine.

Iese si Angela din masina. Nu se bucura sa o vada. Apare si tipul din BMW. Nu-mi place de el. Are aura de cocalar cu stil. Sau mai degraba pampalau bogat. Incep sa puna banii pentru cursa asa ca ies si eu din masina.

Ii vad fata socata care mai apoi se transforma in furie. Ce dulce e cand se enerveaza. Dau mana cu cocalarul si cu Angie. Ma prefac ca nu o cunosc. Defapt stai, nu ma prefac. Ea chiar nu ma cunoaste.

-Se pare ca am venit la o cursa pana aici ca sa intalnesc oameni de la liceu. Ce coincidenta interesanta! Ce s-a intamplat cu localnicii?

-Ce conteaza asta? Hai pune 1000 daca vrei sa concurezi! Se resteste Marcus la mine.

-Bine boss! Nu te enerva asa!

A pus si Angie banii iar Marcus a luat un bocanc aruncat dupa piatra de la intrarea pe alee si a pus banii acolo. Se pare ca inca folosesc aceeasi metoda cu bocancul de acum cativa ani. Ingenioasa metoda totusi.

Ma urc in masina si parchez la linia de start. La stanga mea parcheaza Evoul alb la dreapta BMW ul. Langa el parcheaza Angie.

Las jos geamul la semnalul lui Marcus.

-Se pare ca nu avem astazi steag. Tu esti nou venit asa ca tu vei da startul cu claxonul. La al treilea claxon pornim. Regulile sunt simple. Cel ce ajunge prima data inapoi pe aceasta pajiste ia bocancul si pastreaza toti banii. Noi vom porni pe aleea din fata noastra si ne vom intoarce pe acea alee. Imi arata cu mana catre drumul din stanga noastra.

-Am inteles. Sa castige cel mai bun!

De parca n-as stii eu aceste reguli. Eu sunt unul dintre fondatorii acestui joc. Doar ca el nu stie asta. Si nici fetele.

Claxonez de 3 ori si pornim. Marcus a luat avansul. Sunt la acelasi nivel cu Evo ul. Se pare ca Angie nu concureaza. E ferm convinsa ca Marcus va castiga. Se pare ca blondina nu se lasa si inainteaza. Dar nici eu nu ma las. In curand ajungem in spatele BMW ului. Acum suntem toti 3 la același nivel. Marcus o ia pe o scurtatura. Ahhaaa deci e permis si trisatul. Nu stie el ce stiu eu. Evo ul ma depaseste dar o las, oricum eu o sa o iau pe urmatoarea scurtatura. Inainte sa virez la dreapta prin mica poiana ce era scurtatura ideala Evo ul imi taie calea si o ia pe scurtatura mea. E desteapta fata. Descoperise si ea scurtatura. De acum nu mai am sanse sa o depasesc, drumul e prea ingust si plin cu crengi ce pot zgaria masina.

Ajungem la unison pe pajistea de unde am pornit. Marcus iese socat din masina si alearga catre bocanc dar eu sunt mai rapid si ajung inaintea lui.

Exact cand vroiam sa iau bocancul, blondina imi sare in spate si ma tranteste la pamant. Se pare ca va trebui sa impartim banii. Am pus mana deodata pe bocanc.

-Da-mi-o!!! Am fost mai rapida!

S-a infuriat cam tare. Poate n-ar trebui sa ma joc cu nervii ei. Dar nu pot rezista. E adorabila cand e furioasa.

-Eu am ajuns primul! Accepta ca ai pierdut!

-Nu-i adevarat, boule!!

Incep sa rad la apelativul ei. Imi place tupeul ce a crescut in ea. Privirea ei furioasa e asa patrunzatoare. Mai ales cand te trezesti cu o palma si cu bocancul luat din mana.

Alearga catre masina dar Angie o opreste.

-Da-mi banii!! Imi esti datoare!

-Dar ai zis ca pana la sfarsitul anului..

-Taci!! Da-mi acum cei 4000 de dolari si pana saptamana viitoare sa-mi aduci si restul!!

A ramas incremenita de vorbele ei, exact ca si mine. Angie i-a luat bocancul si s-a dus la Marcus cu care a inceput o cearta ca mai apoi sa plece amandoi.

Stateam incremenit si ma uitam la ea. Era in stare de soc.

In curand a inceput ploaia dar niciunul dintre noi nu se misca.

Am terminat si capitolul 6!! :3 Cel mai lung dintre toate capitolele! Peste 2000 de cuvinte! Wow!! :o

Cum vi se pare pana acum?
Ce parere aveti despre cursa?

Continue Reading

You'll Also Like

220K 7.3K 25
Ea-Tocilara scolii si in acelasi timp si Demonul Soselelor.La scoala timida si retrasa insa la curse e complet schimbata. El-Badboy-ul si player-ul...
14.4K 553 55
Rosalinda , Erik , Demon , Alissa, Tyson . Au mentalități și alegeri total diferite dar un singur lucru au în comun ! Provin din același Clan Se iub...
3.5M 146K 46
#1 în Ficțiune Adolescenți Crystal Cooper este fata cuminte, tocilara fără prieteni pe care toată lumea o batjocoreşte. Max Reed este băiatul rău...
159K 7.4K 54
- De ce vrei să fumezi? întreabă brusc, privindu-mă în ochi. - Fiindcă e o iluzie care funcționează pe moment. Îți păcălește creierul și te face să...