Το Παιχνιδι Του Ερωτα

By KostantinaAskianaki

12.6K 734 6

Ή Δάφνη... μια 17χρονη μαθήτρια λυκείου που δεν είχε ερωτευθεί ποτέ τόσο δυνατά Ο Μανος play boy του σχολείου... More

Κεφαλαιο 1
Κεφαλαιο 2
Κεφαλαιο 3
Κεφαλαιο 4
Κεφαλαιο 5
Κεφαλαιο 6
Κεφαλαιο 7
Κεφαλαιο 8
Κεφαλαιο 9
Κεφαλαιο 10
Κεφαλαιο 11
Κεφαλαιο 12
Κεφαλαιο 13
Κεφαλαιο 14
Κεφαλαιο 15
Κεφαλαιο 16
Κεφαλαιο 17
Κεφαλαιο 18
κεφαλαιο 19
κεφαλαιο 20
Κεφαλαιο 21
Κεφαλαιο 22
Κεφαλαιο 23

Κεφαλαιο 24

689 35 0
By KostantinaAskianaki

Το φιλί μας εμβάθυνε ωσπου καταλήξαμε στο κρεβάτι. Το σεξ μαζι του ηταν υπέροχο. Δεν ενώνονταν μόνο δυο σώματα αλλα δυο πνεύματα!
Ακουγα την κολλητή μου να μου λεει πως οταν δυο άνθρωποι αγαπιούνται το σεξ τους παει στο έβδομο ουρανό, πως νιώθουν πλεον ενα σώμα και οχι δυο άνθρωποι.Οσα ειχαν γινει σρην ζωη μου δεν ειχαν πλεον σημασία γιατί γνώρισα τον Κρίστιαν και στον 27ο χρόνο της ζωης μου παντρευτηκαμε και κάναμε ενα πανέμορφο κοριτσάκι. Ο Κρίστιαν ειναι χαζο μπαμπάς! Χαχαχα... μολις έμαθε οτι ειμαι έγκυος και μάλιστα κορίτσι ειπε...

" εισαι έγκυος!! Με παιδί"

" οχι ειμαι εξελιγμένο είδος εγώ κανω σκυλιά "

" δεν φανταζεσε ποσο ευτυχισμένο με κανείς"

Οταν την κράτησε πρώτη φορά στα χέρια του ήταν...

" κορουλαααα μου!! Ποσο κουκλα ειναι μωρό μου!! Σου εμοιασε αγαπη μου!!"

" καλα βρε χαζομπαμπα ηρέμησε λίγο"

"Οχι δεν ηρεμο... δεν θα βγει απο το σπιτι μεχρι τα 18 της με τοσα ρεμαλια που κυκλοφορούν'

"Καλα καλα αγαπη μου θα δούμε..."

Ηταν πολύ ευγενικός και με εμένα και με την Αγάπη. Ετσι την ονομασαμε γιατι ηταν καρπός της δικης μας αγάπης...

Ειμουν πλεον ευτυχισμένη και χαρούμενη. Ενα κακό γεγονός ηταν το αιτιο να γνωρίσω τον αντρα της ζωής μου. Με τον Μανο η σχέση μας αποκαταστάθηκε και ειχε γινει και κουμπάρος μας. Οταν ειχε έρθει σπιτι μου ηταν σχεδιο της Νατάσας και το ειχε κανονίσει τέλεια. Η Νατάσα με τον Πέτρο παντρεύτηκαν και εκαναν και δυο παιδιά την Μαρία και τον Λευτέρη.

Πλεον στα 98α γενέθλια μου με εναν άντρα που αγαπώ, την κολλητή μου, την κόρη μου και τον εγγονό μου αναδρομω τις στιγμές που πέρασα μαζί τους και ειμαι σίγουρη οτι αν μου ελεγαν να γυρίσω τον χρόνο πίσω θα τους Απαντούσα ενα νοερο ΟΧΙ! Γιατί αυτη ειναι η ζωή του έρωτα και ολοι αξίζουν ενα καλό και ευτυχισμένο τέλος ακόμα και αν η ζωη τους έπαιξε παιχνίδια και στο παιχνίδι μπήκε και ο έρωτας!Γιατι τελικά η ζωή ειναι Το παιχνιδι του ΈΡΩΤΑ!

Continue Reading

You'll Also Like

46.7K 3K 33
Η Ντίνα είναι ένα κορίτσι που ζει στο Λονδίνο.Οι πραγματικοί της γονείς την έχουν εγκαταλείψει και έμενε με την Γιαγιά της μέχρι που πέθανε. Ετσι τώρ...
21 1 1
πως τα κάναμε έτσι;..
48.1K 4.8K 24
Εκείνος ήταν συγγραφέας, έγραφε για αυτά που του τραβούσαν το ενδιαφέρον. Αυτή ήταν το πιο υπέροχο πράγμα που είχε δει. Το μόνο πρόβλημα ήταν πως την...
50.9K 5K 37
"Μα σε καταστρέφω μωρό μου."είπε στο αυτί μου. "Μ'αρεσει να καταστρεφομαι."είπα σοβαρα κοιτοντας τα χαώδη μάτια του. Γαμωτο,τα είχα ερωτευτεί αυτά τα...