Yeni bir iş günü sabahları babamı görerek uyanmakta çok iyi oluyomuş onu anladım.Kalkınca rutin işlerini halledip babamla kahvaltıyı hazırlayıp yedik.İş için bu gün ne giyiyim diye düşünürken
eski bir doğum günüm de babamın bana aldığı çiçekli elbiseyi giyip(medya)ten rengi sivri burun ayakkabı ve ten rengi mini çanta altın yüzük ve bilezilede kombin oldu bu iş ! makyaj bordo far açık pudra toz pembe alnık çok koyu pemde ruj ve işte ben !
Babamla arabaya bindi ikimizde arka koltuğa şoför sürmeye başlayınca aklıma bir soru geldi.
A-Baba beni iş saat peri hakkında biraz aydınlatır mısın?
B-Tabi kızım iş haftada senin için 4 gün pazartesiden perşembeye kadar saatler sabah 9 dan 4 e kadar ama 12 ile 1 arası mola .
A-Pekki ama sen haftanın her günü çalışyosun ben yokken benim yerime kim bakıyo?
B-Bi arkadaşımın kızı üniversite son sınıfta 3 yıl kalmış bir türlü geçememiş bende hem sana kolaylık olur hem de onun işi olur diye gel bide çalış dedim fena mı yaptım tatilini var ne güzel?
A-İyi güzel yapmışsın babacım.
Bu konuşmadan sonra iş yerine geldik saat 8:30 du biz neden bu kadar erken geldikki şimdi!Babam cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açtı.
A-İlk gelen hep bizmi olucağız?
B-Eve bir patron hep kendini güvenceye alır bu arada gelen çalışanları kapıyda güler yüzlü ve günaydın diyerek karşıla bu gün saat 11 de toplantı salonuna gel seni herkezle tanıştırıcam seni tanıştırdıktan sonra sen git biz ufak bir toplantı yapıcaz yeni mallarla ilgili tamam mı?
A-Tamam
B-A bişey daha beni takip et.
Babamın officesine gelmiştik. Bana yaka kartı uzattı yaka kartının üzerinde ismim ve soy ismim yazıyordu.İsminin ve soy isminin üzerinde sekreter yazıyordu.
B-Bu senin .
A-Teşekkürler kemal bey.;)
B-Bu arada bu şirketin en küçük yaştaki çalışanı sen oluyosun hadi sen git artık.Bu arada yanına Sena hanın gelicek sana işi öreticek ilk iş günün diye tamam.
A-Peki Sena hanım ne kadar yanımda olucak?
B-İşi ne kadar hızlı öreneceğine bağlı.
Olumlu anlamda başımı sallayıp girişteki masama geçtim.Aklıma biri gelince ne yapıcamı kurguladım çantamdan telefonumu çıkartıp masaya koydum ayrıca dün babamın bana hangi numara kimin diye verdiği kağıdı bahsettiği office telefonunun yanına koydum böylece bakarak tuşlarım diye.
Saat 8:50 olmuştu ve ilk kişi gelmişti , babamdan 2-3 yaş genç siyah saçlı siyah gözlü bir iş adamı girdi içeriye çok çok büyük bir ihtimalle burada çalışıyordu.Gülümseyip günaydın dedim oda karşılık tebessümle günaydın deyip merdivenlere yöneldi yaka kartında müdür yardımcısı yusuf altın olduğunu örendiğim kişi officesine gitti , demek burada yeni gelen çok oluyor ki yadırgamıyorlar.
Birkaç kişide böyle gelip gidiyordu gerçeten hepsinin yaşı benden büyüktü şimdi babamın bana ne demek istedim anlıyorum.Sonra kapıdan siyah saçlı açık kahve gözlü 35 yaşlarında benden biraz daha uzun bir kadın girdi yaka kartında yardımcı Sena yazıyordu bu oydu bana işi öreticek olacak kişi saçları küt kesmiş beyaz üst kısa kollu üst hardal sarısı yere kadar uzanan bir elbise giyiyordu Bana günlümsiyerek yaklaşıp
S:Merhaba ben Sena buğu sana işi öğereticem. pozitif bir kadındı
A-Merhaba ben Azra .
Sena yanıma bir sandalye çekti.
S-Önce kendimi tanıtıyım.Ben Sena mavili burada 4 senedir çalışıyorum yeni gelenlere işi öğretir kademe atlayanlara işlerin ip uçlarını veririm onun dışınde herhangi bur durumda çok işin olurda altından kalkamazsan yardıma gelirim numaram 8 not al.
Hemen numaralar yazan kağıda not alıp tekrar ona döndüm.
Mutluydum , evet çok mutluydum...