A Perfect Life Feat Kaj Leroy

By KiaraLans

3.3K 299 231

Ciara is een meisje die naar Petra gaat in Lesbos Ze gaat helemaal alleen op vakantie om Vincent weer te zien... More

Going to Lesvos
dating with Vincent.
With Friends on Vacation
Ontmoeten Bbrave,
Ciara Ontvoerd!!
Ontvoerd 2.0
eten met lieve aziaatje
uit in Curaçao
Hij laat me los & nu ben ik alleen alleen,
In t vliegtuig.
mvr Ciara Wowor
Mijn Alles<3
never nooit iets geloven het is toch niks waar
Love Is The Most Beautiful Thing
Ciara OnTheStage
My Beauty And me<3
Door mijn moeder Eruit gezet.
Slapen bij je Boyfriend.
Pregnant Or Not! & Blijft Jai wel bij mij????
Party!!!
forgotten who my kidnapped
hospital
True love never Ends <3
Football
Bridesmaids<3
jurken en verassing♡
PoolParty<3
I Don't Believe You Anymore Jai Wowor
Kaj vraagt Ciara<3
KinderFeestje<3
Concert Bbrave*
Kaj en Ciara in t Hospital
To Vacation with my Mannetje<3
Ashton Asks Brooklyn To Marry Him!
Kaj he loves her so much❤
Jai & Kaj fighting
Friends for Life and ever>3
Romance Date<3
Vrijgezellen Party!!
One Night Stand
coma
Do you think That Brooklyn Is Pregnant ornot
Word Ciara Beter.
This Love Is Very Strong
is that what you want!
Best Day Of My Life♡❤
EP Release Party ❤
Voorbereiding voor Christmas💖🎄🎅🎉💚
Michelle en Dioni<3
ChristmasEve <3
Overnachting in Het Hilton Hotel<3
Special Thing for the Parents from Kaj<3
Friends come to eat and talk<3
Love you and the baby<3
De Bevalling <3
uitnodiging Babyshower
lekker even weg en genieten met het gezinnetje
In Zakynthos
Naar t Zakynthos Beach
Heerlijk laatste dagje genieten
Aangekomen In Amsterdam
New Home
HouseWarming🔥🏡🌌
Girls Week and Boysweek!

sisters forever❤♡

44 4 0
By KiaraLans

Brooklyn was wakker geworden en keek naar Ashton en haar kindje.
Ashton zei zal ik zo even langs gaan bij je zus en vragen of ze naar jou toe wil?
Brooklyn knikte en knuffelde met haar dochtertje. Fedoua zei zullen we gaan schat?
Jai zei ja is goed we komen binnekort weer langs.
Mowgli en Charlotte knuffelde me nog extra erg en Kaj kwam binnen en zei tegen Jai en Fedoua tot binnekort heel veel plezier jullie samen.
Ciara vroeg aan Jai als ik beter ben mag de kindjes dan bij mij logeren.
Ja natuurlijk ze zijn ook van jou hea.
Jai gaf me een knuffel en zei doe rustig aan en word snel beter.
Kaj kwam naast me zitten en kuste me als eerst.
Toen iedereen weg was waren Kaj en ik nog alleen in het kamertje.
Kaj zei gaat het nu wat beter met je schoonheid.
Ja gaat wel wat beter.
Kaj kwam dichtbij me zitten en knuffelde me en hij keek diep in mijn ogen en zei dankjewel schat dat je van mij bent.
Ik keek hem verbaasd aan en zei is er iets liefje?
Op dat moment kwam de zuster en Ashton binnen en Ashton zei hee allemaal gaat het goed met je Ciara?
Ik knikte ja en hij zei komen jullie bij Brooklyn kijken naar ons mooiste wondertje♡.
Ik riep jaaaaa zeker breng me er naartoe liefje.
Ik wil mijn zusje graag zien en haar wondertje.
Kaj zei rustig aan schat we gaan al hij pakte me vast en zette me in een rolstoel en reed met Ashton en mij naar Brooklyn.
We kwamen er aan en we zagen Brooklyn liggen met een heel mooi klein dochtertje.
Ik werd verliefd op haar dochtertje en kaj keek naar mij Hoe ik deed bij brooklyn s dochtertje.
Ashton vroeg willen jullie geen kindjes?
Kaj zei jawel maar weet niet of ciara er al aan toe is ik wil het dolgraag.
Ciara keek nu naar Kaj en zei kijk hoe schattig liefje.
Ja t is echt een mooi plaatje ♡😍

Kaj wilde zo graag een klein ventje en een mooi meisje.
Kaj kwam naar Ciara toegelopen en kuste haar.
Kaj zei ze is echt een plaatje je mag daar best trots op zijn lieverds.
Kaj gaf brooklyn een kus op der wang en zei Gefeliciteerd.
En hij gaf Ashton een brohug.
Ciara zei schat zullen we terug gaan ben best moe geworden.
Kaj knikte en gaf me een kus en zei ga maar zitten liefste en hij zei we komen binnekort weer langs als ze der beter voelt.
Is goed hoor lieverds zei Brooklyn.
Ze reden de deur uit en liepen naar haar kamer.
Ashton zei tegen brooklyn volgens mij baalt er iemand dat hij geen dochtertje of klein ventje heeft,
Hoe bedoel je schat zei Brooklyn?
Volgens mij wil Kaj een kindje met Ciara!!!
What egt Hoe weet je dat wilt Ciara het ook?
Heb net met hem gepraat en hij zei dat hij ook een kindje wilt maar hij weet niet of ciara er al aan toe is omdat ze natuurlijk met Jai al kindjes heeft.
Brooklyn glimlachte en zei ze wilt t zowiezo heeft ze ooit is tegen me gezegd.

We waren aangekomen bij mijn kamer en Kaj legde me weer op bed en ik viel in slaap.
Kaj kwam naast me liggen en keek me  aan en zei wat een mooie vrouw heb ik toch.
Er ontbreekt alleen nog wat.
Ik werd wakker gekust en kaj zei hee mooierd♡ ik zei hee knapperd.
Kaj zei schat ik heb nagedacht over wat je zei in t water toen of ben je het vergeten?
Ik zei sorry ben t vergeten en ze bloosde.
Kaj zei is niet erg.
Kaj kuste me en de zuster kwam binnengelopen en zei Mevrouw van der voort je mag naar huis!
Alles gaat goed met je endan kun je bij je vriendje slapen en bij je hondje.
Ik knikte en werd blij en pakte mijn spullen en kaj zei rustig aan schat ik snap dat je blij bent dat je er uit mag maar doe wel rustig aan.
Kaj zei ik hou van je en pakte me bij mijn heupen vast en kuste me zachtjes en erg lang.
Ik zei wat wilde je net nou vertellen liefje?
Dat zie je vanzelf wel schoonheid♡ zei Kaj blozend.
En pakte mijn hand en we bedankte de zusters en liepen naar Kaj zijn auto en reden weg.
We waren thuis en Machoo kwam aangerend en blafte en stopte precies voor mijn neus en ik pakte hem op en knuffelde hem en aaide hem.
Kaj zei schatje en hij pakte Machoo van mij af en pakte mij bij mijn heupen vast en duwde me tegen de muur ik wist niet wat er zou of ging gebeuren maar t was super spannend hij kuste me zachtjes op mijn lippen en hij ging verder naar beneden en gaf een kus in mijn nek en even later gaf die een zuigzoen ik kreunde kaj zijn naam zachtjes kaj zei sttt bby geniet.
Ik zei ja maar ik wil ook dat jij geniet niet alleen ik😔

Wat zou er gebeuren?????

Continue Reading

You'll Also Like

617K 23.3K 100
Mayce en shae , Het perfecte koppel als je het hun vrienden vraagt. Vinden ze dat zelf ook? Hmm nee. Hun zijn beste vrienden. Ze kennen elkaar al si...
117K 6.3K 35
Soufian is niet zo'n goede jongen en Kauwthar is het totaal tegenovergestelde. Ze kunnen niet zo goed met elkaar op schieten en als kers op de taart...
65K 3.6K 34
Dalila Tahiri. 'Niet gelukkig... Of toch wel?