Starstruck

By 69_with_whoran

69.4K 3.7K 163

Ο Zayn Malik, μέλος του διασημότερου boyband παγκοσμίως, γνωρίζει κάτω από όχι και τις πιο ιδανικές συνθήκες... More

Προλογος
Ξέρεις σε ποιον μιλάς;
Private party
First Kiss
Such an idiot
Μείνε μακριά της
Χόρεψε για μένα
Γιατί μου το κάνεις αυτό;
Το στοίχημα
Την θες;
Zayn.. ή Josh?
Can we start it all over again?
Mike?
Shopping Therapy
Νοσοκομείο
Wedding announcement and Kisses
Επανένωση.. ή μήπως όχι;
Θες να με χωρισεις για αυτήν;
You're the closest to heaven that I'll ever be...
My games. My ryles.
Κάνε ότι νομίζεις
Bracelet
It's like you're my mirror
Texting
Interview
Ήταν τόσο λάθος από την αρχή
Lies. Lies. Lies.
#Twitter
Even if we try to forget, love will remember..
Με πονάς
Η αρχή του τέλους
Χωρίς εσένα
Επίλογος

Luna Park

2.1K 127 4
By 69_with_whoran

Chapter 6

Mel's P.O.V.

Το φως που μπαίνει κλεφτά από την μπαλκονόπορτα με κάνει να ανοίξω τα μάτια μου αρκετά δυσαρεστημένη, αφού έχω ανάγκη λίγο ύπνο παραπάνω. Ένα ηλίθιο χαμόγελο είναι ζωγραφισμένο στο πρόσωπο μου που κυριολεκτικά φτάνει μέχρι τα αυτιά. Αναλογιζόμενη τα όσα συνέβησαν χθες το βράδυ σε αυτό το κρεβάτι μαζί με τον Zayn, δαγκώνω το κάτω χείλος μου και κλείνω τα μάτια μου. Στο μυαλό μου έρχονται σκηνές από την καυτή μας νύχτα. Ιδρωμένα κορμιά, βαριές ανάσες, βογκητά, οι γρατζουνιές που κοσμούν την πλάτη του, τα σημάδια που έχει αφήσει στο λαιμό μου, τα φιλιά του, τα δάκτυλα του να χαϊδεύουν την μέση μου, ο τρόπος που έμπαινε μέσα μου και μου χάριζε ηδονή... τα πάντα. Γυρνάω το κεφάλι μου και αντικρίζω το υπέροχο πρόσωπο του την ώρα που κοιμάται. Τα χείλη του, σαρκώδη και ροζ, σε προκαλούν να τα φιλήσεις, με το άνω χείλος να έχει σουφρώσει. Τα μάτια του κλειστά, έχει παραδοθεί σε έναν γλυκό ύπνο. Φαίνεται από τα χαρακτηριστικά του, τόσο γλυκά, τόσο μαλακά, τόσο γαλήνια, λες και είναι άγγελος. Τα αξύριστα γένια του είναι αυτό που πραγματικά σε προκαλεί να τα εξερευνήσεις με τα ακροδάκτυλα σου. Πλησιάζω προς το όμορφο προσωπάκι του και αφήνω ένα απαλό φιλί στο πιγούνι του, με την μύτη μου να εισπνέει τις εκπνοές που βγαίνουν από την μύτη του. Στη συνέχεια σηκώνομαι από το κρεβάτι και πηγαίνω προς το μπάνιο για να ντυθώ και να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου. Πριν φύγω όμως, θα αφήσω ένα δωράκι στον Ζayn που θα τον κάνει να καταλάβει για τα καλά πως δεν είμαι σαν τις άλλες.

****

 Έχουν περάσει δύο μέρες από την τελευταία φορά που τον είδα και νιώθω αρκετά χάλια. Παραμελώ τα πάντα και τους πάντες, αργοπορώ στη δουλειά και με διακατέχει πάντα ένα κλίμα μιζέριας και γρίνιας. Είμαι αρκετά πεισματάρα για να ομολογήσω στους γύρω και πρώτα από όλα στον εαυτό μου πως μου λείπει. Είναι πλέον θέμα ζωτικής σημασίας για μένα. Δεν αντέχω στην ιδέα πως δεν είναι μαζί μου, πως δεν τον αισθάνομαι μέσα μου και κυρίως δεν μπορώ να τον φανταστώ στην αγκαλιά της αρραβωνιαστικιάς του, να την ικανοποιεί όπως θα ήθελα να κάνει σε μένα. Και εκτός των όλων μου ψυχολογικών, είμαι τελείως μόνη. Με τον Josh τσακωνόμαστε συνέχεια γιατί είναι πιεσμένος με την δουλειά και εκτονώνει τα νεύρα του πάνω μου. Η Peggy είναι στον δικό της κόσμο, ένα κόσμο γεμάτο party και One Direction, και η Ana βγαίνει με έναν συμφοιτητή της, Lucas τον λένε νομίζω.  

 Απόψε αποφασίσαμε με τον Josh να βγούμε έξω για να ξεσκάσουμε και να τα βρούμε. Αποφάσισε να πάμε εκεί που γνωριστήκαμε, σε ένα λούνα παρκ λίγα τετράγωνα πιο κάτω από την Oxford Street. Είναι το αγαπημένο μου μέρος για πολλούς λόγους. Πρώτα από όλα εκεί έγινε η πρώτη μας συνάντηση, και εκτός αυτού, τα λούνα παρκ είναι χώροι χαράς που τσιριχτές παιδικές φωνούλες ομορφαίνουν τα πάντα γύρω σου. Σε αυτό το μέρος ξαναζώ την παιδική μου ηλικία, αφού ως μέλος της οικογένειας Trevelyan θεωρούνταν ανεπίτρεπτο να περνάει το χρόνο του σε τέτοια λαϊκά καταγώγια. Η καθημερινότητα μου ως μικρό κορίτσι ήταν σχολείο μέχρι τις 4, μετά μάθημα μπαλέτου, γαλλικών, πιάνου και στον ελεύθερο μου χρόνο έπαιζα σκάκι. 

"Τι κραγιόν θες να σου βάλω; Ροζ ή ροδακινί;" με ρωτάει η Peggy αφού προσφέρθηκε να επιμεληθεί την αποψινή μου εμφάνιση. Μου δάνεισε ένα ροζ στράπλες μίνι φόρεμα της, λευκά πέδιλα και για καλή μου τύχη με άφησε να κρατήσω το ξεβαμμένο jean μπουφάν μου με τα σκισίματα. Λέει πως είναι μόδα τώρα οπότε μου το επιτρέπει. Προφανώς και μου πέταξε μπιχτή για τα "ντεμοντε" ρούχα μου, αλλά τι να κάνουμε, είναι το προσωπικό μου γούστο και δεν το αλλάζω. Τα μαλλιά μου τα έκανε μια γαλλική πλεξούδα για να τονιστούν, όπως υποστηρίζει και η ίδια, οι ροζ μου άκρες. "Εσύ Ana τι λες;" της απευθύνεται.

"Εμμ καλύτερα ροζ... θα φωτίζονται περισσότερο τα μάτια της." υποστηρίζει η ίδια καθώς μου βάζει λίγη πούδρα.

"Κανονιστείτε να έχω βγει σαν κλόουν. Θα πιάσω το τηγάνι και θα σαν ανοίξω το κεφάλι στα δύο.." τους λέω και βγάζω τη γλώσσα μου περιπαιχτικά.

"Θα σε δει ο Josh και θα πάθει την πλάκα του αδερφούλα.." μου λέει η Peggy και αφήνει ένα υγρό φιλί στο μάγουλο μου.

Αφού τελειώνουν το βάψιμο, κοιτάζω το είδωλο μου στο καθρέφτη και τις αποχαιρετώ με μια ομαδική αγκαλιά. Κατεβαίνω γρήγορα τις σκάλες και βγαίνω από το σπίτι για να συναντήσω τον Josh, ο οποίος με περιμένει έξω από το αυτοκίνητο του. Τον φιλάω στα γρήγορα και μπαίνουμε και οι δύο στο αυτοκίνητο με προορισμό το λούνα παρκ.   

Zayn's P.O.V.

"Αλήθεια γιατί κουβαληθήκαμε εδώ;" ρωτάω τον Harry καθώς τα νεύρα μου έχουν γίνει τσατάλια.

"Την ώρα που με πήρες τηλέφωνο είχα ήδη κανονίσει με την Lou και τον Tom να βγάλω βόλτα την μοναδική γυναίκα τη ζωής μου, μετά την μαμά μου και την Gemma, για να τους αφήσω να βγουν οι δυο τους σαν ζευγάρι. Εσύ είσαι αυτός που μας φορτώθηκε, οπότε μη γκρινιάζεις." με αγριεύει και στον τόνο του φαίνεται πως όσα λέει τα εννοεί. "Σωστά πριγκίπισσα;" λέει και τσιμπάει τα μαγουλάκια της Lux.

"Hally!" του αποκρίνεται μέσα από τα χαχανητά της.

"Σωστά Lux, o uncle Zayn είναι ένα μαύρο χάλι.." μονολογεί και γελάει μόνος του, όπως κάνει άλλωστε κάθε φορά με τα κρύα του ανέκδοτα.

"Harry σοβαρέψου.." 

"Μην είσαι γκρινιάρης και απόλαυσε το. Κοίτα γύρω σου και χαμογέλα. Σε έχω φέρω σε ένα από τα καλύτερα λούνα παρκ του Λονδίνου και εσύ το μόνο που κάνεις είναι να κατηγορείς τους πάντες και τα πάντα."

"Σκας;" 

"Όπως θες αγαπητέ. Για πες, γιατί ήθελες να μιλήσουμε;" μου λέει με δήθεν σοβαρότητα. "Άσε με να μαντέψω, για την Mel πάλι, σωστά;"

"Σωστά.." του λέω και κατεβάζω το κεφάλι μου κάτω..

"Τι στο διάολο σε έχει πιάσει με αυτή τη γκόμενα επιτέλους; Ξεκόλλα λίγο αγόρι μου. Είσαι ο Zayn Javadd Malik, μπορείς να έχεις όποια θες, γιατί εκείνην;"

"Γιατί εκείνη είναι ξεχωριστή. Είναι όμορφη και απλά με τραβάει σαν μαγνήτης, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς. Είναι ιδιαίτερη και αυτό με τραβάει σε εκείνην."

"Όσο ξεχωριστή και ιδιαίτερη είναι, θα την πηδήξεις και θα την παρατήσεις όπως κάνεις με κάθε άλλη κοπέλα." μου λέει και παράλληλα τοποθετεί την Lux στο καροτσάκι της.

"Κι αν σου πω ότι την έχω πηδήξει ήδη;" χωρίς να έχει προλάβει να δέσει την Lux, γυρνάει απότομα και με κοιτάει με μάτια γουρλωμένα και στόμα ορθάνοιχτο.

"Πότε έγινε αυτό;" με ρωτάει

"Πριν δύο μέρες. Και ήταν από τα καλύτερα γαμήσια της ζωής μου φίλε.." του λέω και στο μυαλό μου έρχονται σκηνές από όσα περάσαμε μαζί..

"Και εμένα γιατί δεν μου είπες τίποτα; Υποτίθεται πως τα συζητάμε όλα μεταξύ μας..."

"Δεν είχα την κατάλληλη ευκαιρία. Ή θα ήσουν με τον Liam ή με τον Niall ή με τον Louis. Και ξέρεις πως δεν γουστάρω να μαθαίνουν με ποιες κοιμάμαι πέρα από την αρραβωνιαστικιά μου."

"Καλό κομμάτι η Mel;" με ρωτάει και μου κλείνει παράλληλα το μάτι γεμάτος υπονοούμενα και προστυχιές.

"Από τα καλύτερα mate, μόνο που..."

"Μόνο που;"

"Μόνο που το επόμενο πρωινό με παράτησε σύξυλο μαζί με ένα σημείωμα της που έλεγε απλά 'καλημέρα'. Ποια είναι αυτή για να με εγκαταλείπει έτσι;" Ο Ηarry λύνεται κυριολεκτικά στα γέλια με αποτέλεσμα να γυρίσει όλο το λούνα παρκ να μας κοιτάξει. Τον σκουντάω με δύναμη για να σκάσει.

"Harry;" μια αντρική φωνή μας διακόπτει και γυρίζουμε και οι δύο να κοιτάξουμε έναν τύπο την ώρα που έρχεται προς το μέρος μας.

"Josh mate, πως από εδώ;" του λέει και ανταλλάζουν αντρική χειραψία.

"Έχω έρθει με την κοπέλα μου, εσείς;" τον ρωτάει. Πείτε με ιδιότροπο, αλλά αυτός ο Josh πως στο διάολο τον λένε είναι πολύ μαλάκας. Δεν ξέρω, απλά κάτι δεν μου κολλάει επάνω του.

"Βγήκα βόλτα με τον Zayn και την Lux. Επί της ευκαιρίας να σας γνωρίσω, από εδώ ο Zayn Malik, είναι κι αυτός στο συγκρότημα.."

"Χάρηκα πολύ Zayn.." μου λέει και μου δίνει το χέρι του, αλλά δεν κάνω κάποια κίνηση να ανταποδώσω την χειραψία.

"Και αυτός είναι ο Josh Cuthbert, ο προπονητής μου στο king boxing." συνεχίζει ο Harry

"Ναι οκ.." λέω ειρωνικά και ο Harry μου δίνει μια γερή αγκωνιά. "Χάρηκα!"

"Που είναι η δικιά σου να την γνωρίσουμε;" του λέει ο Harry για να σπάσει το πάγο και να ελαφρύνει το κλίμα.

"Είχε πάει να αγοράσει λουκουμάδες με σοκολάτα, είναι οι αγαπημένοι της." μας λέει και ψάχνει μες το πλήθος να την βρει.

"Αα να την, έρχεται.." μας δείχνει μέσα από το πλήθος την φιγούρα της να πλησιάζει.

Μόλις τα βλέμματα μας συναντιόνται κοκαλώνω, το ίδιο κι εκείνη. Τα γαλάζια της μάτια γουρλώνουν και προσπαθεί να πει κάτι, αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρος αν θα τα καταφέρει. Από το όμορφο προσωπάκι της λείπει το μοβ κραγιόν και το μαύρο μολύβι που φοράει σχεδόν πάντα, εξακολουθεί να είναι πανέμορφη, αλλά δεν είναι εκείνη που γνώρισα, προσπαθεί να γίνει κάποια άλλη.

"Αυτή είναι η Mel, η κοπέλα μου." μας την συστήνει..

"Γεια σας!" μας λέει με ένα ψεύτικο χαμόγελο

"Γεια σου Mel! Εγώ είμαι ο Harry και από εδώ ο Zayn.." της λέει αφού κατάλαβε πως όλοι μας βρισκόμαστε σε αρκετά αμήχανη κατάσταση. 

 Εδώ και αρκετά λεπτά συζητάμε με την Melanie και το αγόρι της, ούτε να προφέρω το όνομα ου δεν μπορώ. Πως μπορεί να προτιμά κάποιον σαν αυτόν όταν την θέλει κάποιος σαν κι εμένα; Της γυναίκες ποτέ δεν θα τις καταλάβω, όσο και αν προσπαθήσω. το καλό είναι πως ψαρέψαμε το καινούριο της αριθμό με την δικαιολογία ότι μπορεί κάποια στιγμή να χρησιμοποιήσουμε τις υπηρεσίες της ως babysitter στην μικρή Lux. Όταν "διαλύσαμε" το παρεάκι, αποφασίζω να της στείλω μήνυμα.

Βγάζω το κινητό μου από την κωλότσεπη και πληκτρολογώ.

Προς: Mel ;)

Nice dress. Θα ταίριαζε πολύ στο πάτωμα του υπνοδωματίου μου. Ψήσου. Z xX

Μετά από μερικά λεπτά λαμβάνω την απάντηση της.

Από: Mel ;)

Άντε και γαμήσου μαλάκα. Μ xoxo

"Μαλάκα Zayn απέκτησες ανταγωνισμό!" μου λέει ο Harry και τρίβει τον ώμο μου γεμάτος συμπόνια.

"Η γκόμενα είναι ήδη δική μου.." του απαντάω καθώς την καρφώνω με τα μάτια μου. Βρίσκεται μαζί του σε μια από τις καφετέριες του λούνα παρκ και όλη την ώρα κοιτάει εμένα.

"Δεν νομίζω Zayn. Μας βγήκε δύσκολη. Επίσης μια φορά γίνονται τα τυχερά."

"Μπορώ να την έχω όποτε θέλω!" του λέω γεμάτος σιγουριά στη φωνή μου. "Θα την ξαναρίξω στο κρεβάτι και στη συνέχεια θα την χωρίσω από τον φλώρο που έχει βρει." 

Και αυτό πρόκειται να κάνω.

Continue Reading

You'll Also Like

797K 24.4K 33
Την ένιωσα να σφίγγεται και ένα κλαψουρισμα βγήκε από τα χείλη της τα οποία τόσο θέλω να φιλήσω αυτή την στιγμή αλλά προτρέχει η ιδέα μου Όσο κατέβα...
1M 54.9K 91
"Μπ-μπορείς να με αφήσεις;" τραυλιζω "Μα μωρό μου, και οι δύο ξέρουμε πως δεν θες να σε αφήσω"λέει και ενώνει τα χείλη μας. Απόσπασμα από Part 40 __ ...
23.8K 1.3K 86
Η Μαριέτα και ο Στέφανος. Αγαπήθηκαν. Πολύ. Ο έρωτας τους έμελλε να περάσει από πολλά εμπόδια, το μεγαλύτερο όλων έναν θάνατο. Αλλά θαύματα γίνονται...
1.3K 56 8
Ήταν η χήρα του αδερφού του . Ήταν τρελά ερωτευμένος μαζί της.