You are my princess L.D 1&2

By vicifxx

77.3K 4.4K 398

Zwykła dziewczyna i gwiazda muzyki = miłość? A może jednak nienawiść ? Historia przyjaciółek, którym przytra... More

Prolog ♥
♥Rozdział 1 ♥
♥Rozdział 2♥ Gorący Devries i Lenehan ?!
♥Rozdział 3♥
♥Rozdział 4♥
♥Rozdział 5♥
❤Rozdział 6❤
❤Rozdział 7❤
❤Rozdział 8❤
❤Rozdział 9❤
❤Rozdział 10❤
♥Rozdział 11♥
♥Rozdział 12♥
Przepraszam!
❤Rozdział 14❤
❤Rozdział 15❤
❤Rozdział 16❤
❤Rozdział 17❤
❤Rozdział 18❤
❤Rozdział 19❤
❤Rozdział 20❤
❤Rozdział 21❤
❤Rozdział 22❤
❤Rozdział 23❤
❤INFO WAŻNE ❤
❤Rozdział 24❤
❤Rozdział 25❤
❤Epilog❤
❤INFORMEJSZYN ❤
❤Prolog CZ.2❤
❤Rozdział 1 cz.2❤
❤Rozdział 2 cz.2❤
❤Rozdział 3 cz.2❤
❤Rozdział 4 cz.2❤
❤Rozdział 5 cz.2❤
❤Rozdział 6 cz.2❤
❤Rozdział 7 cz.2❤

❤Rozdział 13❤

2.3K 137 8
By vicifxx

***Kate***

Dziwni mnie zachowanie Leondre....najpierw nie odzywa się aż 3 miesiące  a teraz ? Teraz widzę jak patrzy się na Alex... nie rozumiem człowieka normalnie patola no sorry. Ogólnie teraz wszyscy siedzimy w pokoju, mówiąc wszyscy mam na myśli : Chloe, Sonny, Alex, Ola, Pati, Paula, Mich, Maks, Leondre, Charlie, Wika, Oskar i w ogóle inni.. gramy w butelkę.

-Ugh no całować się matoły albo w ryj dam i szybko to zrobicie..-Odzywa się Alex.

-No ale no..Próbuje coś powiedzieć Wika.

-Kutwa całować się boicie ? No błagam was..-Znów odzywa się Alex.

-Luke błagam pomóż...-Mówię.

-Kurwa jebana mać Maks do Wiktori !-Wydziera się..

-Opanuj emocje stary.-Odzywa się Leo.

-A ty opanuj siebie pizdoraku..-Prycha Alex.

-A ty..-Przerywam Leo.

-Ogarnąć dupy!-Krzyczę a wszyscy milczą.-No a teraz całować się.-Mówię już spokojniej.

-Niech ci będzie.-Odzywa się Maks i nareszcie robią zadanie.

-No nareszcie..-Odzywa się Ola.

-Uwierz, że też na to czekałyśmy .-Mówi Paulina i Pati.

-Dobra Maks kręć butelką.-Mówię, ogólnie fajnie tak grać po śniadaniu.... teraz tylko trzeba coś zrobić z Alex i Leo bo Alexis to mistrz riposty, może go zniszczyć a tego nie chcemy okay.. Nagle butelka wypadła na Alex.

-Czemu ja ?-Pyta.

-A bo tak wyszło.-Odzywam się.

-Dobra Alexa pytanie czy wyzwanie ?-Pyta Maks, wiem co wybierze Alex.. uwaga 3,2,1..

-Wyzwanie a jak.-Mówi i się uśmiecha.

-No to... pocałuj...-Przerywa.

-O bosz znów..-Jęczy pod nosem.

-Zamknij sie i daj pomyśleć.-Mówi Maks.

-yhy..-Alex cicho już bądź błagam...

-No to pocałuj w policzek Luka.

-A no ok.-Wzrusza ramionami, wstaję podchodzi do Luk'a i całuje w policzek.

-Dobra Alex kręci.-Mówi Sonny i kilka godzin tak właśnie spędzamy ponieważ dziś mamy dzień wolny oł jea..


***Alex***

Siedzę właśnie na dworze, patrzę w ciemne niebo, które pokazuje, że może zaraz się rozpadać, ale mi to koło  wętla lata w końcu z cukru to ja nie jestem... zimno tez jest a ja bluzy nie wzięłam nie no brawo Alex serio, barwo..Nagle czuje jak ktoś siada obok mnie.

-Cześć Alex.-Mówi a ja rozpoznaje ten głos i perfumy.

-Czego chcesz ? -Pytam.

-Ja? A to powiedzieć juz nie można?-Odpowiada pytaniem.

-Ale tu akurat nie musiałeś.-Prycham.

-Po prostu chcę przeprosić.-Mówi.

-Oo...a to tak nagle pan szanowny Devries sobie o mnie przypomniał ? No nie powiem ciekawe..-Odzywam się i odrazu mowie, ze zimno mi i się trzęse ok.

-Alex..-Mówi.

-Błagam skończ.-Prycham.

-Zimno ci, masz bluzę.-Mówi i ściąga bluzę przez co zostaje tylko w czarnym bezrękawniku.

-Leo bałagam załóż to nie chce abyś był chory przeze mnie.-Mówi i spogladam dyskretnie na niego.

-Wcale nie będę chory poza tym ty możesz, jak bluzy nie przyjmiesz.-Mówi, kładzie rękę na moim ramieniu na co delikatnie się odsuwam.

-Nie Leo..-Mówię cicho i spuszczam głowę.

-Tak Alex a teraz proszę załóż tą bluzę... -Wzdycham.

-No okay juz okay.-Mówię I delikatnie się do niego usmiecham po czym zakładam tą bluzę.

-Serio Alex byłem głupi.-Odzywa się po chwili ciszy.

-W jakim sensie ?-Pytam zaciekawiona.

-Zmieniłem się nie jestem taki jak kiedyś..-Mówi.

-To jaki ty kurde jesteś?-Pytam.

-Alex to skopiowane.-Odzywa się i nagle czuje kroplę deszczu na swojej twarzy... patrzę w ziemię, co jest niby skomplikowane ? No cholera co ? Moje myśli mnie dobijają, nagle zaczyna lać nosz kurde jak w jakiś jebanych romansach.... nienawidzę tego.

-Skomplikowane ?! Leondre ty siebie słyszysz ? Skomplikowane? No serio ciekawe, a teraz idę bo jak widać nie chce być chora, a cała mokra jestem. Zaczynam iść w stronę pensjonatu, gdy nagle czyjaś ręka zatrzymuje mnie w nadgarstku.

-Alex....-Mówi i  przyciąga mnie do siebie, tym sposobem zmuszając do patrzenia mu się w jego cudne tęczówki.

-Co znowu?!-Pytam wkurzona.

-Spokojnie... kiedys... kiedyś ci to poprsotu wytłumaczę, ale nie teraz rozumiesz? -Pyta.

-Nie nie rozumiem a teraz idę pa.-Odzywam się i wyrywam z uścisku.

-Alex do cholery jasnej !-Krzyczy i znów mnie zatrzymuje.

-Co ?!

-Nie uciekaj tak.-Mówi.

-Idę nie mam zamiaru gadać z takim kleszcze jak ty.-Mówię i biegnę do środka, nie chce być chora, jednak w pewnym momencie poślizgnęłam się na błocie, zaminęłam oczy ale poczułam mocny uścisk, żyję ? Chyba tak.

-No i co teraz ?-Pyta Leo.

-Puść mnie i po sprawie.-Mówię i chcę wstać.

-Uważaj na przyszłość.-Mówi, nagle jest chwila ciszy nasze twarze zaczynają się do siebie zbliżać.....


***************

Przepraszam, że tak długo mnie nie było ale musze jeszcze oceny poprawic i takie taam 😂😂😂 ale om myślę, że rozdział się podoba 💞💞

WIKAXOOX 👽 

Continue Reading

You'll Also Like

1.7K 217 26
Isabella Rogers, młodsza siostra Kapitana Ameryki, która miała kompleks starszego rodzeństwa. Chciała być taka jak on, chciała wychodzić z nim i z j...
30.1K 1K 20
Możesz rozerwać moje serce na pół. Jednak gdy się zagoi, wciąż będzie bić dla ciebie. Wiem, że to śmiałe ale prawdziwe. Chcę cię obejmować, nawet gdy...
7.1K 450 39
Harry Potter x OC ~~~ Dziewczyna która chce być inna niż wszyscy z jej rodziny. Siostra bliźniaczka Draco Malfoy'a, zmanipulowana przez rodzine. Po d...
3.5K 194 7
𝐈 𝐭𝐨 𝐰𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐳𝐚𝐜𝐳𝐞̨ł𝐨 𝐬𝐢𝐞̨ 𝐨𝐝 𝐞𝐮𝐫𝐨 𝟐𝟎𝟐𝟒 𝐈𝐧𝐞𝐳 𝐏𝐮𝐜𝐡𝐚𝐜𝐳 to siostra jednego z zawodników reprezentacji Polski w...