Texting | Justin FORDÍTÁS

By sugitheexplorer

7.5K 329 18

Justin részeg volt és küldött egy üzenetet valakinek, akiről azt hitte, hogy egy lány a klubból. Ez valaminek... More

Ki vagy?
Rober Dinero
DURVA
Rossz nap
Will Ferell
Lol
Goodnight
Szülinapok
Vegyél ki szabadságot
Helyzetjelentééés
Felejtés?
Kérdések
Idegenek
Itt vagy?
Sajnálom
SRRY
Purpose
Ártatlan
Játék

Ha ha

549 23 1
By sugitheexplorer

Nem tudom mi történt tegnap este, részeg voltam és azt színleltem, hogy Justin Bieber vagyok, sajnálom.

Eh. Unatkoztam, de te megnevettettél.

Hívtalak tegnap este?

Miért?

Mert ittas voltam és mert kíváncsi vagyok.

Nem, nem hívtál. Ettől mély depresszióba estem.

Ha ha.

Ezt megbeszéltük, de te még mindig egy idegen vagy. Kérlek ne küldj több üzenetet.

Mi csak sms-ezünk. Nem meztelen képeket kérek tőled.

Szóval arra célzol, hogy nyugodtan írhatunk egymásnak attól függetlenül, hogy fogalmam sincs, hogy ki vagy, és te sem tudod, hogy én ki vagyok?

Ja.

Oké, nem

:(

:)

:(

:)

De most komolyan, mit vétettem? Amúgy hány éves vagy?

Miért mondanám el a koromat egy vadidegennek?

Mert a korodat kéredzem és nem a társadalombiztosítási számodat. Én 21.

Ez király. Hazudhatsz.

De nem teszem. Mondhattam volna azt is, hogy 23 vagyok.

Miért 23? Ez az igazi korod?

Nem, csak fordítva írtam. Először a 3 aztán a 2. Nem tudom.

Oké. Itt egy másik ok, hogy ne írj többet.

Gyerünk mááár.

18 vagyok. Na most már hagyj.

Ohhh már legálisan szórakozhatsz.

Na hagyj.

Nagyon kemény.

:)

Fiú vagy lány vagy?

Ne már. Ne mondd már, hogy ez nem hangzik ijesztően. Mint valami pedofil.

Nem hangzik sehogy. Nem hallod a hangom. Írok.

Lány vagyok. Most már hagyj.

Én hím vagyok.

Mondhatnád azt is, hogy férfi.

Ja, de akkor hol lenne a vicc?

~~~~~~~~~~

Continue Reading

You'll Also Like

1K 137 14
Miután Daniel Ricciardo karriere véget ér a Formula 1-nél, nem tudja, mégis mihez kezdhetne az életében. Azonban, amikor hazatér Ausztráliába, egy vá...
18.6K 2.2K 55
A phoenixi történések után Emma végre úgy érzi, hogy a dolgok egyenesbe kerültek és a napjai boldogan telnek majd Jasper társaságában. Arra azonban n...
200K 9.1K 103
Előfordulhatnak: -káromkodások ⟨szinte mindig⟩ -szexuális tartalmú részek? -önbántalmazás, depresszió -káros szenvedélyek, függőségek ⟨alkohol, cigar...
40.6K 1.4K 44
-Ugye tudod, hogy ebből hatalmas botrány lesz?-nézett rám, miközben egyre közelebb jött. -Tudom..csak nem érdekel- hajoltam hozzá közel, még nem az a...