GÖNÜL YARASI

By Neuina

669 10 4

Dul halimle 2+1 bi evde kalmıştık kızımla. Birgün herşey değişti.. Teyzem gile baklava açmaya giderken yolda... More

"Bacım"
İlk randevu
GELİN EVİ NAZ EVİ
My love Kandil

Delici Bakış

208 1 0
By Neuina

Bundan bir gece öncesinde karşı komşu Gülten teyze bir tencere dolusu sarma yapıp kızım Gülsüm yesin diye getirmişti.Bende sarmaları ocakta ısıtıp Gülsüme yedirdim.Biz Gültenle lafa dalmışız.. Ufaklıkta malum bütün sarmaları yemiş. Mukayet olamadım gece bi uyutmadı tak tuk tak tuk bende altını açtım Bepantol sürdüm ve uyuttum.Sabah olunca teyzem ve eniştem bayramdan dolayı baklava yapmaya çağırdı.Bende Gülsüm'ü giydirdim ve hemen 317 numaralı otobüse bindim. Çocuktur malum otobüs araba bilmez bezine doldurur.Kokular burnumu yakmaya başladı. Sanırın dayanamayacaktım.Yardım çığlıkları atıyordu çevremdeki insanlar.Birer birer indiler otobüsten ve sadece bir bey kaldı. Bana bakıyordu ve tahrik oluyordum napacağımı şaşırdım.Dul kalmıştım belliki , geldi oturdu karşıma bi ayağındaki ayakkabıyı çıkarmıştı sıcaktan dolayı ve bu benim hoşuma gitmişti.Elektriği hissettim onda ve sohbete daldık.Herkes bebeğimin isal kokusundan kaçarken bir tek o kalmıştı.Tam bi baba yüreği işte..

Continue Reading

You'll Also Like

263K 8.9K 24
Mardinin topraklarında yaşıyor olmak güzeldi.Efsane ya da rivayetleri,hüznü ya da kadınları anlatıyordu Mardin. Yer altında bulunan şifacıları ve büy...
1.3M 115K 47
~Bu kitap tüm zorluklara inat aşkından vazgeçmeyip aşkı için savaşanlara ithaf edilmiştir.~ -------------------------- "Aşk mıdır beni,sana bu kadar...
402K 20.6K 55
Alya özer (asil ) küçük yaştan beri ailesinin intikamı için yanıp tututuşur tam herşey bitmişken gerçek ailesi ortaya çıkar. Bütün dengesi alt üst ol...
47.9M 2.2M 90
Korkmuyordum, ne karanlıktan, ne gürleyen gök gürültüsünden, ne de bana zarar verebilecek bir insandan. Çünkü ben karanlıktım, ben gürleyen göktüm...