Teen Wolf -Preferences [ HUNG...

By Dunber-0909

16.6K 477 33

~Scott Mccall ~Stiles Stilinski ~Liam Dunbar ~Derek Hale ~Theo Raeken ~Brett Talbot ~Isaac Lahey More

Ahogy találkoztok 1
Ahogy találkoztok 2
Ahogy elhív randira 1.
Ahogy elhív randira 2
Az első csók 1.
Ahogy össze jöttök 1.
Ahogy össze jöttök 2.
Amikor megtudod mi ő 1.
Amikor megtudod mi ő 2.
Akire féltékeny 1.
Akire féltékeny 2.
Amikor megcsókolsz valaki mást 1
Amikor megcsókolsz valaki mást 2.
Ahogyan megölel téged

Az első csók 2.

1K 34 3
By Dunber-0909

Derek:

Éppen nála vagytok és össze vesztetek valamin de lassan már ti sem tudjátok min mert eltértetek a témától is. Mind ketten mondjátok a magatokét amikor elakarsz menni de vissza ránt a karodnál fogva és magához húzva elhalgattat téged. Mosolyogva elváltok egymástól.
-Ezt máskor is nyugodt megismételheted.-mondod mosolyogva.

(SAJNÁLOM HOGY NEM LETT OLYAN HOSSZÚ DE ERRE NEM JUTOTT ESZEMBE SEMMI)

Theo:

Történelem órán a tanár párokba osztott titeket és te Theot kaptad aminek kifejezetten örülsz. Most is szobádban ültök az ágyadon pontosabban ő ül az ágyadon te az ölében (de fogalmad sincs mikor kerültél oda) és beszélgettek mert már végeztetek a feladattal.
-Nagyon jó volt eggyütt dolgozni.-mondta mosolyogva.
Erre te hirtelen felindulásból megöleled de amikor zavartan elengednéd ő vissza húz és megcsókol amit te kézségesen viszonzol. Elhúzódtok egymástól és mindketten elmosolyodtok.

Brett:

Eggyik este nem tudtál aludni így kimentél a pályához hogy dobálgass egy kicsit. Éppen a padok elött mentél el amikor a semmiből egy labda eltalálta a fejed és te a hirtelen ütéstől ami a homlokodat érte hanyatt estél. Brett szalatt oda hozzád letérdelt melléd és segített felülni a padra de te még mindig a homlokodat fogtad.
-Sajnálom jól vagy? Nagyon fáj?-bonbázott a kérdésekkel.
-Persze semmi baj csak nagyon fáj a fejem.
Hirtelen feláll és felhúz téged is és magához rántva megcsókol mire a fájdalom csak úgy hirtelen elillan.

Isaac:

Eggyik este kihívott a kedvenc helyetekre az erdőbe ahol a második randitok is volt.
Amikor odértél láttad hogy egy lila monokli van a szeme alatt amit színűleg az apja csinált. Szorosan megölelted mire ő elhúzódott és megcsókolt. Te észre sem vetted de mire elengedett a lila monokli eltünt. Ezután még sétáltatok egy kicsit és hazakisért.

Sajnálom hogy nem lett olyan hosszú de remélem a következőre lesz ötletem. Aki olvassa és tetszik örülnék annak ha hagyna valami nyomot.

Continue Reading

You'll Also Like

55K 1.2K 38
Anne Miller, egy gazdag család lánya, másodéves egyetemista, akinek csak a karriere és a munkája a legfontosabb. A legjobb fiú barátja hozzá költözik...
171K 6K 32
.· 𝙬𝙚 𝙖𝙡𝙡 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙩𝙤 𝙨𝙩𝙖𝙮 ·. Amelia Solane több mint két éve tartó kapcsolata egy pillanat alatt ér véget, miután a lány t...
131K 5.7K 35
Eve Hampton élete nem tökéletes, de nem is borzalmas. Van fedél a feje felett, szerető családja és egy színes baráti társasága, melyben remekül érzi...
42.2K 2.7K 26
Eleanor Grayson, élete maga a pokol, az évszázad legnagyobb iskolai lövöldözésnek túl élője és mindezen túl, az elkövető rokona. Ezért utálja az egés...