appear in my life + oh sehun...

By whiteestaar1

72.9K 4.5K 76

++"Cute girl.. Don't worry. I won't take your first kiss here. But, I just want you to know that you're going... More

Characters
1. Meet
2. Meet Again
3. Class
4. Confession
5. Stay With For 1 Month
6. Alone With Him
7. Call From Eunji
8. Go Out With Eunji
9. Rahsia Terbongkar
10. Joking Around
11. A Cake For Appa & Swimming Lesson
12. Demam
13. Clinic
14. Merajuk & Love Confession
15. Dah Sihat!
16. Stay At Villa
17. Dinner
18. Big Secret Had Been Bared
19. Found Out
20. Sehun Went Out With Kai
21. Drunk
22. Sehun Demam..
23. Mengada! Wait.. Kenit hilang!
24. Kenit Is Home
25. Get Back Home
26. Welcome Home, Oppa!
27. Going To Wedding Boutique
28. Wedding Dresses
29. Date
30. Getting Married
31. Officially Husband And Wife
32. Congratulation!
33. Communicate With Kenit
34. Hang Out With Friends
35. Mission To Get Up
36. Shocked!
37. Ditinggalkan Lagi..
38. Masak
39. Main
40. Graduation Day
41. Merajuk
42. Berlakon
43. Dating
44. Honeymoon . Wait , What ?!!
45. Happy Family
47. Jealous
48. Good News
49. Couple ?
50. Sweet Ending !

46. Truth Or Dare

1.1K 66 1
By whiteestaar1

-EUN NA'S POV-

Keesokan harinya , kami sampai di sebuah restaurant . Kawan-kawan Sehun dan aku semua dah sampai . Cuma kami yang terlambat sampai . Appa budak ni terlambat bangun .. Mama budak ni yang terlebih excited .

Di meja , semua memandang ke arah kami . Aku memaniskan muka . Begitu jugak Sehun .

"Ai .. Sweet couple ni datang lambat . Padahal , diorang yang ajak jumpak ." Kata Jimin .

"Betul tu .." Yura menyokong kata-kata Jimin . Aku hanya sengih . Sehun menarikkan kerusi untuk ku . Aww .. So sweet !

"Wooo ~" Semua tersengih-sengih .

"Nak bersweet-sweet pulak kat sini ." Hongbin mengusik . Muka aku dah merah . Sehun pulak menggaru belakang tengkuk . Cover .

Sementara menunggu makanan tiba , kami berbual-bual . Tiba-tiba Min Ah memberi idea gila .

"Guys .. Apa kata kita main game ?" Cadang Min Ah .

"Game apa ? Aku bosan gila ni .." Sampuk Onew .

"True or dare . How ? Anyone wanna play ..? I got a bottle ." Kata Min Ah dengan ceria . Botol di letakkan di atas meja . Semua dah bosan gila so kitorang pun okay je .

Pusingan pertama Eunji terpilih . Semua tertumpu pada Eunji .

"True or dare ?" Soal Kai . "Hmm .. Dare ." Jawab Eunji dengan penuh berani .

"Kiss Kai ." Ujar Minho dengan tiba-tiba . Mata Eunji terbeliak . "What ?!!" Eunji terkejut .

"Come on , Eunji . Kiss Kai !" Namjoo menepuk bahu Eunji yang di sebelahnya . Dah lah Kai sebelah Eunji je .

"Kalau tumbuk boleh tak ?" "Ya ! Kau pilih dare kan ? Sekarang buat tugas kau ." Kata ku .

Eunji mencebik . Dia berpusing ke arah Kai . Kai pulak tak habis-habis dengan senyum dia . Eunji give him a death glare .

"Kau duduk diam-diam eh ." Kata Eunji dengan tegas . Dengan sepantas kilat , pipi Kai diciumnya . Yang lain menepuk tangan . Seronok tengok orang bagi free kiss .

"Good . Eh .. Kai ah . Dah-dah lah tu senyum . Tahu lah kau seronok ." Tegur Hongbin .

"Shut up you kid ." Kai menjeling ke arah Hongbin . Hongbin nak naik angin tetapi tak jadi . Pusingan diteruskan . Kena dekat ? Aku ! Oh my god .. Sehun pandang aku .

"Jagi .. true or dare ?" Soal Sehun dengan lembut .

"True .." Nervous gila ! Jangan tanya soalan merapu ya wahai kanak-kanak sekalian ..

"Do you have something to tell us , Eun Na ah ? Like a good news ." Kei bersuara . Yang lain mengangguk termasuk suami aku . Aku pandang Sehun . Give him a signal . He just nod . Okay .. maybe I should tell them now .

"Err .. Guys , actually .." Kata-kata aku terhenti . Semua ternanti-nanti .

"Actually what ?" Eunji tak sabar-sabar . Aku senyum .

"I'm pregnant !" Kata ku dengan cerianya . Semua terlopong sebentar sebelum berebut-rebut mengucapkan tahniah .

"Jinjjayo ?! Chukhahae , Eun Na ah .. Sehun ah ." Eunji mengucapkan tahniah .

"Chukhahae .. Berapa bulan ?" Minho menyoal . "Baru dua bulan ." Jawab Sehun .

"Hohoho .. Aku dapat jadi samchun !" Ujar Hongbin dengan gembiranya .

"Eleh .. Kau ingat kau sorang ? Aku dapat jadi imo ." Kata Yura . Jimin kat sebelah Sehun dah senyum-senyum . Apa hal pulak mamat sorang ni ?

"Hebat jugak kau eh , Sehun ." Kata Jimin . Mula dah .. "Eh . Of course ! Tengok lah sapa .." Sehun bangga diri .

"Woi ! Jangan nak byuntae-byuntae kat sini , okay . Kang ada yang rongak gigi kena tumbuk dengan aku ." Eunji memberi amaran .

"Eleh .. orang sebelah kau pun byuntae jugak ! Dari tadi dok senyum-senyum ." Jimin menuduh Kai .

"Eh ? Apa hal aku pulak ?" "Stop . Jangan gaduh ." Namjoo bersuara . Sejurus itu makanan sampai . Terus kami senyap .

"Sehun ah .. suap lah Eun Na makan ." Kata Hongbin dengan tiba-tiba . Masa tu aku tengah blur . Iye lah .. terlalu khusyuk makan .

"Iye lah .. Baru lah nampak sweet husband and wife ." Tambah Min Ah . Sehun dah tersengih .

"Mwo ?" Soal ku . "Say 'ahh' .." Sehun ingin menyuap ku . Aku memandang ke arahnya . He just noded . Okay .. Aku membuka mulut . Semua senyum-senyum .

"So sweet korang ni . Jealous pulak aku .." Kata Eunji . Kai menyiku Eunji . Eunji memandang .

"Kahwin dengan aku ." Selamba badak Kai berkata .

"What ?! No . Sapa nak kahwin dengan kau ?" Eunji terkejut dengan kata-kata Kai .

"Kau lah ." Balas Kai lagi .

"Perasan ! Tak ingin aku ." Menjeling . Kai mencebik . Aku tergelak melihat dua ekor ni .

"Sepadan ." Kata ku dengan nada perlahan . Sehun memandang ku .

"Sapa ?" "Eunji dengan Kai ." Jawab ku sambil memerhati Eunji dengan Kai . Memang sepadan .

"Kita lagi sepandan ." Wink . "Oppa .. stop it . Rasa nak muntah ." Kata ku . Lengan Sehun dipukul dengan lembut .

"Wae ? Baby tak nak makan ke ?" Sengih . Ai .. bengapnya suami aku ni .

"Oppa ~" Panggil ku dengan selembut mungkin .

"Wae ?" Soalnya . Aku senyum .

"Time nak balik nanti kita beli aiskrim boleh tak ?" Buat muka comel .

"Ohh .. Baby nak lah ni ?" "Haah . Can we ?" Mengerdipkan mata . Kononnya Sehun boleh terpikat .

"Okay . Jom ." Sehun menarik tangan aku .

"Eh ? Nanti lah . How about them ?" Terkejut dengan tindakan drastik Sehun .

"Korang .. Kitorang balik dulu ." Kata Sehun kepada kawan-kawan . Mereka memandang ke arah kami .

"Eo .. Pergi lah . Nak dating lah tu ." Kata Onew . Yura dan Namjoo tergelak dengan kata-kata yang terakhir Onew .

"Bye korang !" Melambai .

Continue Reading

You'll Also Like

1.9M 65.9K 44
1st Tengku the Series Cover: @Marleneith Berlakunya satu insiden yang melibatkan gadis bermulut murai iaitu Eirene Anfisa membuatkan Tengku Ferhad Ma...
79.5K 258 3
akan ditukar apabila cerita completed.
1.3M 2.5K 80
sekadar berkongsi