Zagadka Pokoju 13

By szalona0715

86 6 6

Pewna szczęśliwa para Mary i John nie dawno wzięli ślub. Ich życie było bajka. Zawsze mogli na siebie liczyć... More

Prolog
(Nie) Mila niespodzianka

Nowa droga zycia

26 2 3
By szalona0715

-I ze Cie nie opuszcze,aż do śmierci...
Wyjakala na jednym tchu Mary stojąc na ślubnym kobiercu.
Obok niej stal jej maz John.
Wpatrywali się sobie w oczy. Ich ciała drzaly.
Tak bardzo się bali, a zarazem byli niesamowicie szczęśliwi.
Właśnie w tej chwili stali się małżeństwem. Byli jednością. Mieli marzenia. Chcieli wybudować swoj dom. Mieć synka Jams'a i córeczkę Emily.
- Możecie się pocałować...
Młode malzenstwo było w wielkim szoku. Jednak gdy odzyskali przytomność umysłu zatracili się w namiętnym pocałunku.
Byli jednoscia. Chcieli to wykrzyczec całemu światu.
Po wyjściu z ołtarza wypuścili 2 piękne gołąbki.
A następnie ruszyli do sali balowej. Pojechali piękna biało karoca, ciągnięta przez dwa kucyki. Wszystko było jak ze snu.
O godz.23.00 na niebo zostały wystrzelone fajerwerki, które ułożyły się w napis:
                                                        💙 Mary and John💙
                                                                   Forever
To był piękny widok. Mary aż zakrecila się łza. O tak pięknym ślubie nawet nie marzyła.
Bawili się do białego rana. Nic im w tym nie przeszkadzało.
Para chciała tylko, aby ta chwila trwała wiecznie.

Continue Reading

You'll Also Like

11K 670 53
" - Rzadko sypiam. W ostatnim czasie w szczególności. Moja głowa jest na to zbyt ciemnym i obłąkanym miejscem. - Boisz się swoich snów? - Czasem" [Th...
5.8K 771 35
ㅤShigaraki chcąc ponownie zaprowadzić Ligę Złoczyńców na szczyt organizacji przestępczych, wdrąża w życie, szykowany od dawna plan. Ofiarą ekspery...
1.6K 146 14
!TO NIE MOJE, JA TYLKO TŁUMACZĘ (KTO BY SIĘ SPODZIEWAŁ!!)! (Zaobserwuj) Po tym, jak cztery lata temu coś zmieniło jego życie, Sunny ani razu nie opuś...
5.4K 513 21
Piękno... Pojęcie tak względne jak jego kanony. Miłość... Uczucie, które wszyscy pragną. Koszmar... Każdy przeżywa swój czy to w śnie czy na jawie. R...