Eroii wattpad-ului ( interviu...

By OanaMaryaBarbu

1.6K 179 33

Promit ca de cartea astea ma țin dar sper sa ma ajutati si voi . Oricine are o carte ce depășește 10.000 de c... More

Capitolul 2 -> ClaireVM
Capitolul 3 -> AnotherAnonimeGirl
Capitolul 4-> AnatomicGirl
Capitolul 5 -> selenium-
Capitolul 6-> tindy-shipper
Capitolul 7 -> Anna-D
Capitolul 8 -> StephanieLinn
Anunt !
Non capitol ! Ps : Ajutor !
Capitolul 9 -> littleEmma18
Capitolul 10 -> Anonimat069
Capitolul 11 -> JessicaAlecu
Capitolul 12 -> LorenaRlk
Capitolul 13 -> Dark-werewolf13
Capitolul 14 - npSunShine
Capitolul 15 -> do_ker

Capitolul 1 -> LiveNiceTimes

334 20 2
By OanaMaryaBarbu

In primul capitol am avut onoarea de a purta un dialog cu o mare scriitoare din punctul meu de vedere , ce mi-a oferit o șansa si pentru asta ii multumesc . Eu zic sa no mai lungim si sa înceapă interogatoriul la care am supus-o pe unica LiveNiceTimes !

- Cum ai ajuns asa de departe ? Te-a ajutat cineva cu idei sau promovări ?

-



- Ai vreun idol ?

-


- Care sunt avantajele si dezavantajele de a avea o asa mare familie de fani ?

-


- Ce te-a inspirat ?

-


- Ne poți da un spoiler din ce se va întâmpla in următoarele capitole ?

-


- Ce ai schimba din trecut pe plan wattpad ?

-


- Exista mesaje cu subînțeles in cărțile pe care le-ai scris ?

-


- Cum te vezi peste 5 ani ?

-


- Iti imagineai ca ai sa ajungi atât de departe când ai scris primul capitol si prima carte ?

-


- Ce ai vrea sa le transmiți fanilor tai ?

-




Deci si cam asta a fost pr ziua de azi , multumesc inca odată LiveNiceTimes pentru timpul acordat si mai ales va multumesc vouă ca aveți pe cine sa susțineți .
Forța LiveNiceTimes !!! 😂😻❤️❤️😍😍😘👑

Ps : Ne vedem mâine 🤗

Continue Reading

You'll Also Like

128K 7K 56
O fata urâtă de mama sa ,doar pentru ca sa nascut .Rebelă, încăpățânată ,indiferenta cu aproape toate persoanele din jurul ei înafara de gașcă ei de...
13.1K 914 61
‼️TW: VIOL‼️ Care este cel mai bun și căutat asasin? Cine este acea persoană de care se tem toți să-l aibă ca dușman și-l vor ca partener. El este J...
45.9K 471 17
❗❗❗ -Cartea nu este scrisă de mine cuvânt cu cuvânt! -Cartea poate conține greșeli gramaticale! -Cartea este luată de pe internet și postată aici!
4.1K 311 44
Nikolas Din prin clipa în care am văzut-o am știut ca ea este a mea. Mezina familie Delon a reușit să îmi facă corpul și toată viața mea să se renas...