'Why?' Cameron Dallas (swe)

By Penciiil

92 1 1

"Jag heter Sofie och är en tjej på 17 år. Jag har blont hår och is-blå ögon.. Jag har precis flyttat till Fl... More

0.2
Info
0.3
0.4

0.1

28 0 0
By Penciiil

Nu sitter jag i bilen påväg till mitt nya hus i Florida med mamma. Hela bilen är fullpackad med saker och flyttlådor även om vi hade flyttat allt ifrån lägenheten för flera veckor sen.
Vi åker förbi flera vackra sandstränder och klarblåa hav, fina stora strandhus och massor av små väg affärer. När vi suttit i ca 3 och en halv timme var jag bara tvungen att fråga.

- Mamma när är vi framme? Frågade jag.
-alldeles strax. Svarade hon
Medans vi körde upp för en liten väg och upp på våran uppfart till vårt nya hus.
- Här är det! Sa hon
- OMG..! MAMMA..! Svarade jag henne.
- Det här är alldeles perfekt!! Sa jag
- Hahaha... Trodde väl att du....
Mer han hon inte säga klart innan jag redan sprungit in i huset, sparkat av mina skor i hallen och redan sökt igenom undervåningen på huset. Huset var ett vitt strandhus ned super bra utsikt över stranden och det klarblåa havet. Huset var väldigt modernt, vita väggar, ljus brunt trägolv, stora fönster.
Huset var redan färdigt möblerat när vi kom. Nästan all möblering var i grått,vitt och svart. Det var vackert.

Nu stod jag framför den sista dörren i huset som jag inte hade öppnat än. När jag öpnade dörren var allt perfekt. Ett "wow" lämnade mina läppar och nu hörde jag att mamma också kommit in och hittat mig.
När hon såg mitt ansiktsuttryck sa hon bara.
- Trodde väl att du skulle tycka om ditt rum. Sade hon
- Aa det är heeelt perfekt.. Asså allt! Svarade jag. Jag vände mig om mot mamma och log. Hon log tillbaka och jag gick fram och kramade om henne.

- Jag går ut till köket och beställer pizza, det vanliga..? Sa hon efter kramen.
- Ja, gärna. Och tack igen.. Sa jag.
- Ingen fara gumman. Svarade hon och gick ut ur rummet.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jaha... Detta var förta kapitlet av min nya och första bok..! ❤️

Hoppas ni kommer att gilla denna "bok" och att ni har idéer 😘❤️
(skriv i kommentarer era idéer)

Puss & Kram

Penciiil

Continue Reading

You'll Also Like

106K 1.7K 30
Sofia är en tjej på 15 år. Hon är inte särskilt populär när det gäller på skolan, men hon har inget problem att skaffa killar. Sofia är den tjej som...
159K 2.9K 100
Bella är en Good-Bad blandning, Filip är bara bad. Är dom perfekta för varandra? Det tror Bella när hon ger sig in på ett äventyr hon inte kan backa...
22.4K 463 15
UPPFÖLJARE TILL "Kidnapped by a gandleader" 15 år har gått sedan Lily Stuart tog sitt sista andetag. Vad som hände med Lola, Ethan och hans gäng.. ja...
306K 3.9K 19
Angelina avskyr en kille i skolan. Killen är så irriterande, en riktig playboy, men i hemlighet tycker nog alla att han är väldigt snygg. Hon avskyr...