Várni rád..(átírás alatt)

By GhostPrincess00

9.8K 372 12

"- Én megtettem vártam rád! - Rá kellett volna jönnöd, hogy erre nincs értelme várni - végig mutattam magamo... More

Augusztus 01.✔
Barátok✔
A találkozás✔
Üzenetek✔
Csajos nap✔
Fájdalom✔
Vele✔
Doki✔
Vacsora✔
Vásárlás✔
Egyedül✔
Egyedül 2.0✔
Varázslat✔
Fogadás✔
Váratlan helyzet✔
Újabb siker✔
Könnyek közé zárva✔
Múlt fájdalmai✔
Szombat délelőtt✔
Ebéd✔
Meccs✔
Kellemetlen haza út

Bemutatkozás✔

637 21 0
By GhostPrincess00

A nevem Juhász Alexandra Flóra. Székesfehérváron születtem, majdnem két évtizeddel ezelőtt. A szüleimmel még mindig ott élek az anyukám Dr. Nagy Veronika sebész, az apukám pedig Dr. Juhász József, aki a saját cégét vezeti, ami az egész világot behálózza. Egy katona testvérem van, akit a másik két családtagommal együtt igen ritkán látok. Viszont van az életembe három olyan ember, akik ugyan olyan fontosak számomra, mint a családom. Történetesen Farkas Luca, Szalai Enikő, Szabó Dániel. Ők mindig ott vannak nekem, ha kell ha nem.
A hajam szőke a szemem pedig kék 170 cm magas vagyok és tizenkilenc évesen már az utolsó egyetemi évemet kezdem el idén szeptemberben. Az életem szerintem átlagos és nem tudok róla sok érdekességet mondani. Csak egy lány vagyok a sok közül, aki keresi saját magát, és válaszokat a világ nagy dolgaira.

Continue Reading

You'll Also Like

15.7K 1K 19
.· 𝙞'𝙫𝙚 𝙜𝙤𝙩 𝙢𝙮 𝙚𝙮𝙚 𝙤𝙣 𝙮𝙤𝙪 ·. Diana Armani élete a tökéletesség határát súrolja, a lánynak mindene megvan, amire csak vágyhat: szeret...
3K 601 22
Most az kellene olvasnod, hogy ez egy szerelmi történet, de rohadtul nem ez a helyzet! MÉG! A szerelmet és a boldogságot túl értékelik. Kayden vagyok...
50.1K 1.1K 37
Anne Miller, egy gazdag család lánya, másodéves egyetemista, akinek csak a karriere és a munkája a legfontosabb. A legjobb fiú barátja hozzá költözik...
33.1K 2.2K 49
Alina és Tristan szerelmi története. Kalandos utazásra invitállak téged most. Két fiatalt ismerhetsz meg általam. Akik szinte az első perctől vonzódn...