Ashley
Am luat repede telefonul încât să nu mă vadă, si am tastat cel mai scurt mesaj din viața mea.
-Sper să nu prinzi râcă niciodată pe mine așa... Oftează Char venind spre mine, eu continuându-mi trasul cu arma, după ce mi-am revenitdin șoc.
-Nu prea cred, nu sunt lis, si nu faci parte din trecutul meu ca să mo poți lovi mereu cu el peste fata, Culoare nouă?... Mormăi referindu-ma la parul ei, privind concentrată cum glonțul face câteva fragmente din sculptura să se înfigă în perete.
-Mhm... E ciudat cum ne-am apropiat noi intr-un timp atât de scurt pe când, atunci când am venit aici eram foarte îngrozită ca o sa te cunosc măcar... În Londra marele "Red" e cunoscut ca fiind un bărbat nemilos si foarte bine antrenat în tot ceea ce înseamnă arme, de toate felurile... Chicoteste ea, tresărind atunci când bustul de marmura s-a prăbușit la pământ, aum fiind doar o fantoma a ceea ce a fost, la fel ca mine.
-Am cam lasat impresia asta, în Norvegia sunt cunoscută ca un gay psihopat... Rad eu mergând spre peretele plin de arme, alegând un M16 Sniper, verificandu-l dacă are muniție, l-am așezat pe Mincu blat din fata terenului de tragere, tastând pe micul ecran digital distanta de la care vreau să trag.
-Dar de ce? Nu înțeleg de ce îi lași pe toți să creadă că ești bărbat... Oftează acoperindu-si urechile când sunetul format de descărcarea muniției a inundat toată camera, facandu-mi si mie urechile să sângereze.
-Deoarece asta a lăsat și tata sa se înțeleagă toți acești ani, ca are trei băieți, ucigași fără suflet, a făcut asta sa ma protejeze si fiindcă toți ceilalți mafioți ar fi încercat, să îl distrugă pe el și pe mama prin mine, deoarece teoretic ar trebui să fiu cea mai inocenta dintre noi trei, însă, cliseic sunt cea mai apropiată de definiția "ucigași fără suflet"... Pufnesc apăsând pe trăgaci si făcând statuia din depărtare praf si pulbere în doar cateva secunde... Am pus arma înapoi în suportul de pe perete, întorcându-ma spre Char, dandu-mi seama cât de mult seamănă cu fratele ei.
-Nu prea cred că... Încearcă ea sa spună, însă aleg să o întrerup înainte să fiu nevoită să îi explic în parte de ce se teme toată lumea de " Red".
-Acum, pot să știu și eu de ce nu ești la întâlnire cu Eliot? O întreb eu curioasa, sprijinindu-ma de perete.
-M-a făcut să aștept după el aproape jumătate de oră, așa că am hotărât să îi trag teapa deoarece urăsc oamenii care întârzie. Zâmbește ea vinovată, ca apoi ușa sa se trântească de perete si un Eliot enervat bombănind ceva ce doar el intelege, să vină spre noi si sa o ia pe Char în stil mireasa, ca după să pornească spre ușă, între timp ce prietena mea mă privea debusolată, eu aratandu-i telefonul si râzând, aceasta pufnind enervată.
-Pa Eliot! Chicotesc eu întorcându-ma la un mic sertar de prin cameră, scotocind prin el, si gasindu-mi pistolul pe care probabil l-am uitat aici săptămâna trecută, deoarece acasă nu era nicăieri.
-Mda... Pa! Mormăie el ieșind pe ușă, ca apoi să o aud pe Char strstrigand enervată la el, fiindcă "e un întârziat.
Am pufnit, mergând spre peretele cu arme, luând un cartuș si incarcandu-l, ca după să merg spre camera cu târfe, prinzând hartoahele în mână și mergând spre încăperea aceea "minunata".
Am trecut plictisită prin zona damelor de lux, cele care și-au terminat contractul pe cinci ani fiind acum aici tolănite pe două fotolii si o canapea, band un pahar de whisky cu gheata... Oare de când nu am mai băut ceva... Gândesc privindu-le cum râdeau si barfindu-i pe milionarii care le-au ales, si intrecandu-se "al cui a fost mai bun la pat".
-Salut șefa! Chicotesc ele privindu-ma zâmbind, eu mormăind doar un salut, chestia pe care o urăsc cel mai tare e ca sunt foarte, dar foarte lingușitoare, nu cred că e vreuna de pe aici pe care Asher să nu o fi testat... Luna in care se aduc noile " loturi" sunt aduse, e perioada lui preferată din an... Insa acum a refuzat categoric să le "testeze". Ceea ce ne-a pus pe gânduri pe mine si tata, însă ne-am revenit repede si am dat neinteresati din umeri... Gandindu-ne ca partea cu testatul a fost doar un alibi al lui ca să poată să se distreze fără ca tata sa il ia de urechi.
Am oftat ușurată când am observat scris pe foaie csa au fost toate verificate deja dacă au vreo boala prin transmitere sexuala, cele... Molipsitor fiind pasate la cel mai mic grad, adică pe centura... Nu vrem să ajungem la judecata cu vreun milionar tampit care nu știe să folosească un prezervativ.
Le-am notat numele fiecăreia, si vechimea lor pe aici, ca apoi să trec la cele ce vor fi împărțite prin barurile unor prieteni de-ai tatei de prin toată america, notând doar câte sunt, nu am nevoie de nume dacă nu pleacă la licitație, apoi am mers la cele de pe centura, numarandu-le plictisita ca apoi să merg spre camera unde se aflau noile loturi, lăsând armele afara, fiindcă nu vreau să îl fac pe unchiul Hugo să își piardă noul lot... Ca anul trecut... Prea multe plangaceoase pentru sănătatea are mintală.
Aveam cinci subdiviziuni, de la cele calme si supuse, până la cele foarte agresive. Am trecut cu ușurință prin primele patru camere, reușind să le împart pe toate în cele patru grupe, si sa le trimit in cealaltă încăpere. Am înjurat în gând intrând în camera in care se aflau cele agresive, si cele care vroiau să plece, erau toate puse în genunchi si cu mâinile legate de o teavsa deasupra capului, ca să nu se rănească pe ele, sau pe celelalte. Le-am împărțit cu chiu, cu vai, explicandu-le celor care au încercat să mă lovească, sau nu se mai opreau din smiorcăiala ca daca vor să primească un glonț ca (,) cadou de "bun venit" să continue.
Le-am trimis în cealaltă cameră, ca apoi, în momentul în care am vrut sa ies, am observat o siluetă destul de agitata, însă lucrul ce m-a făcut să mă confrunt a fost faptul că avea o pungă pe cap, m-am îndreptat spre ea luandu-i-o de pe cap și aproape muscandu-mi limba când am văzut fata bruneta ce avea ochii roșii și dare de lacrimi pe obraji.
-Lucy?! Întreb eu speriată dezlegandu-i eșarfa de la gura, această scancint si bufnind în plâns, i-am dezlegat si mâinile, această sărind si îmbrățișând-ma, continuând să plângă, de data asta pe umărul meu, eu scâncind ușor din cauza coastelor.
-Am-a-a-am crezut că o să... Încearcă ea sa zică, du mangaindu-i spatele si redicandu-ne de jos, ieșind din camera, luandu-mi armele lăsate la intrare și plecând cu totul, nu înainte de a încuia ușă, apoi oprindu-ne doar în biroul mamei, unde eu am lăsat mapa pe birou împreună cu celelalte lucruri, Lucy continuând să planga.
-Deeci, dacă nu te iau prea din scurt, cum ai ajuns acolo? Întreb puțin debusolată, încercând să îmi dau seama cine i-ar face asta ficei, mâinii drepte a ratei... Jordan o să facă foarte urat dacă află...
-Ne-am certat foarte urat in ultima vreme, era mereu prost dispus, iar dintr-o seara am strigat la el ca nu mai vreau să îl văd niciodată, iar în dimineața următoare m-am trezit acolo, stau printre nenorocitele acelea de aproape două săptămâni, si l-am mințit pe tata ca merg în vizită la o prietenă în Germania deoarece săptămânile astea trebuia să fim doar noi doi... Îmi povestește ea foarte repede eu simțind cum creierul meu se scurtcircuitează, oi fi eu un geniu al numerelor, însă asta m-am lăsat rece.
-Stai, stai, tu si cine? Întreb încruntată, această zâmbind vinovată, si lasandu-se pe spate de parcă ar fi vrut să mărească distanta dintre noi.
-Asher...
-Ti-am zis să stai departe de el, da, e fratele meu și îl iubesc, însă din câte îl cunosc, si Zo își tratează mai bine mașinile decât își tratează el iubitele, si jumătate din mașinile lui Zoey sunt ferfenita. Mormăi eu supărată, lasandu-ma pe spate in scaun. Deci, vrei sa te răzbuni ca te-a ținut doua săptămâni intr-o groaza continuă, sau nu? Întreb eu rânjind si punând mâna pe telefon.
-Contează, în cel mai bun caz vreau să ajungă la terapie intensivă... Scoate ea la iveală rânjetul acela malefic pe care l-am împrumutat si eu de la ea.
-Fie... Chicotesc punând mâna pe telefonul din biroul mamei, si tastând repede numărul fratelui meu, privind-o din când în când pe Lucy între timp ce așteptăm ca idiotul să răspundă.
-Alo? Mormăie el, si se poate observa clar că l-am trezit.
-Hei, te, am sunat ca să te rog să îi spui tatei ca am trimis transportul pentru Los Angeles si Danemarca, deoarece el nu răspunse... Zic eu prefacandu-ma plictisita, făcând zgomot cu ajutorul unor hărți rasfoindu-le.
-Ce ai făcut!? Le-ai trimis pe toate?! Intreaba el panicat si pot sa aud ceva rasturnandu-se si căzând pe jos.
-Așa cred, nu a mai fost nevoie să le "sortez" eu deoarece aau facut-o deja Conor cu tipa aceea Xandra, sau cum o cheamă, însă a fost una cu care Derec si Rick au avut probleme, însă în cele din urmă au reușit să o îmbuneze, din câte am înțeles Rick i-a tras-o ăleia înainte să plece din camera si s-a linistit, cred că era nesatisfăcută draga de ea... Chicotesc facandu-i semne lui Lucy să se abțină din a râde dacă nu vrea să ne dăm de gol.
-Ash, fă ceva dracu si oprește transportul, îl omor!! Urlă la mine furios, obligandu-ma să îndepărtez puțin telefonul de urechie.
-Cam târziu amice, avioanele au plecat deja, si Gregor le așteaptă deja pe cele pentru Danemarca la granița.... Zic ca apoi să îmi dau seama că mi-a închis în nas. O să fie aici în cel puțin cinsprezece minute... Zâmbesc calm, mergând lângă ea pe fotoliul alăturat și trăgând pasuta de sticla din colțul camerei si punând jocul de șah pe ea, si începând o partida până fratele meu își va face apariția.
Eram gata să dau șah, când dintr-o dată ușă s-a zdrobit de perete -Ce mama dracului au astea azi de intra toti așa intr-o camera? - fratele meu facandu-si apariția și având o fata de zici ca e în stare să ne omoare pe toți, însă privirea lui s-a îmblânzit când privirea i-a căzut pe prietena mea.
S-a apropiat de ea cat ai clipi, luand-o în brațe și oftând ușor după ce fata lui s-a scufundat în părul brunet ce îi ajunge până mai jos de sâni.
-Scuze pentru gluma aceea proastă, însă eram foarte furios si nu îmi venea să cred că mă alungi așa din viața ta... Mormăie el încet strangand-o mai tare in brațe... Poate poate relata lor are șanse de reușită, si cred asta pentru că fratele meu a reacționat ca un taur care vede roșu când a aflat că ea este în pericol, lucru ce dovedește că tine la ea, si pentru ca nici nu sa mai obosit să se imbrace, a venit până aici în boxeri, si lucru rău sau nu, însă narcisistul asta tine la imaginea lui.
-Mdeci, deduc ca teoretic v-ați impacat, mă puteți lăsa singură, am mult de muncă, si nu o spun din răutate, însă chiar am o grămadă de hartoage, si masina mea mai are nevoie de câteva îmbunătățiri până mâine! Sper sa te vad in public Lucy! Chicotesc eu când am văzut cum fratele meu încearcă să se strecoare subtil din birou, cu tot cu ea.
-Sigur, ne vedem acolo, chicotește ea amuzată, plecând împreună cu idiotul de fratemio.
-Aveți grija ce faceți în seara asta, nu cred că mama vrea să devină bunica atât de devreme... Strig eu în urma lor, fratele meu mormăind un "enervant-o" si Lucy sunt sigură că a rosit când a auzit de mică mea aluzie.
-Va continua...
[NECORECTAT]
2084cuv
(Zoela Mary Henderson, Zoey)
-am ales să îi schimb actriță lui Zoey, prea mult botox la cealaltă...
(Lucinda Taylor, Lucy)
(Charlotte Suzy Storm, Char or Charley)
(Blake Stephan Storm)