Akong Silingan Nga Chuy

By bettttina

1.9K 84 44

"Kabalo man ko nga walay forever sa atong duha pero sagdie lang gud kong maka gusto sa imo." More

1
2
3
4
5
6
7
8
10
11
12
13
14

9

62 5 3
By bettttina


As in. Nakahuna2 nalang gyud ko nga ako naning byaan ning kapre. Pero mygani ky strong inyong maninay.

"Mike. Maluoy kas akoa. Huhuhu."

Ug ang kugtong, giagbayan ko ug giduol iyamg dagway sa ako nga bahug sigarilyo ug ilimnon.

"Unya na barb. Sayaw sa lang gud ta" pina wagayway dayn sya sa iyang free hand ug nisabay sa beat.

"Tama na baaaaa" ana kos iya. Siya, wa naminaw. Padayon ra syas agbay2 sa ako ug sayaw2

Halaka uy mabuang nako nimo mike.

"Unsaon man tka oy pra muoli nata. Huhuhu. D nako muoban nimo sunud bahala ka."

Ug wa ghapon ko nya gpaminaw. Pero arang2 nalang mam ky nihunong nagsayaw ug nag gakos nalang sa ako.

Hoy. Dli gakos nga sweet. Gakos nga more like nitukod. Ako siyang gi try ug patindog ky bug at kaayo siya. Pero ses. Shudi man matindog ang chuy.

"Hoy. Tarong diha na bi ky manguli najud ta final najud." Pero wa naminaw.

Halaka. Murag nakatog naman siguro ni sya.

Akong ge yugyug, ug halaka. Nakatug najud ang hinampak. Unsaon ko namanalang ni sya uy kalami nalang gyuf biyaan!

"Dai, gaina raman ka ana niya?"

Nakalingi ko. Kadto man ning babae gaina. Kadtong maldita. Naa syay kauban sad lalaki. Wa ko kaila ani nila pero gitabangan ko nila ug alsa kang Mike.

"Sa sakyanan nlng ni nato e dretso." Ana rako ug ni go na dayon mi. Gialsa sa iyang kauban sa lalaki ang lawas ni Mike ug kami pod ni dai sa tiil niya.

Gapakaulaw rajud ning kugtong uy jusko nakapanghasol pamig laing taw.

Struggle kaayo mi pag gawas jud sa bar mam ky ang mga taw wanmilyon kabuok ga puno.

Pero atlast. Nakagawas rajud mi. Gidretso na namo si Mike sa among sakyanan ug gibutang sa back seat.

Sa wakas!!!!

Nakapanghawi kos akong buhok sa ka haggard oy. Nakaingkod jud dayon kos pavement. Woh! Ka stress!

"Naunsa man diay na imong uyab miss?"

See? Naignan naka nga uyab niya Barb. Nga one of his girls ka niya. Imbyerna!

"Makaulit. Makaulit tawhana. D nako na sya uyab oy. Simbako!"

"Aw. Naunsa man diay na sya?" Ana rapod ang laki.

"Makaulit mani uy. Tanawa naignan na nuun isa kos iyang mga bae! Aaaaghhh."

Badtrip kaayo jud ko aning Mike ba. Ugma lang ning kugtong! Sus kung wa ni niabot ning duha, wa ko kabalo asa ko puniton.

"Pero salamat sa inyong tabang."

"No problem. Buotan baya mi." Ingon sab sa isa ka bae.

Wa ko kasabot aning byhana ni. Maldita nga buotan? Gaina man jud ky sipat man kaayo sya ga tanaw sa ako tong nag 'excuse me' sya. Pero turned out, buotan man diay?

Kakataw-unon pod iyang kauban sa iyang giingon nga mrag disagree sya.

"Pero kaunsa man jud diay na nimo sya dzai?"

"Silingan nako. Nga classmate sa tanang subject. Nga kauban pajud sa thesis." Ana ko. Sa kasamaang palad mam.

"Halaka. Basin siya na imong ka forever!" Ana sab siya.

Nakatindog jud kog ahat ug niingon
"Ew! Never. Never jud ko mahimong isa sa iyang mga girls. Never."

"Aw eh nganong nag uban mn lagi mo diay?"

"Basta girl oy! Long story! Huhuhu." Ana nalang ko. Na feel sab nako nga kalkag akong buhok maong akong gi tarong ug gi arrange ni. Gibugkot nko pina ponytail bahalag wa na nagkadimao basta d lang samok sa nawng kebs.

"guys. Na appreciate jud kaayo nako inyong help. Pero kinahanglan najud nako e uli ning chuy."

Gabie na kaayo. Ug dapat najud ni euli ning chuy. Sus uy. Kalami kissan aning duha ka binuhat nga nitabang. Kung wa guru, ambot asa najud kaha mi karon.

Ni smile kos ila ky thankful kaayo kos ilang help.

"D jud ko ganahan mutugan sa akong ngalan sa mga tao ba pero hehe. Barbie diay." Unya giabot nako akong mga palad sa ila ug gi shake hands pod nila.

"Nina." Ana siya.  "Ug ako diayng uyab, Kirby."

I know. Uyab sila bsag d pa niya e chika ky grabe, super bagay kaayo sila.

"Thanks a lot Nina and Kirbs." Ingon rako nila ug ni tando rapod sila. Niadto nako sa sakyanan ug gi close na ang door. Ni lili ko sa ila sa samin pero as in cute kaayo sila together bsag wa slay gbuhat. Bsag igo ra sila nag tindog. Gi baba nako ang samin ug nisinggit sa ila ug

"WALAY FOREVER!"

Wala lang. Ganahan lang ko mangulit. Pero atong bawion kay basin masuko.

"Chos lang. Wala man juy forever pero naay forever sa inyong duha."

"Amaw ka!" Ana sab ang bae. Himos raba kaayo na bae. Nikatawa nalang sab ko.

"Imbitaha ko sa kasal puhon ha. Barbie Valencia. Add kos fb. Hehehe."

Ni smile ra sila duha ug gi close na daun nako ang window ug gi start na ang sakyanan.

Thank God. Makauli najud mis pakno! Gravityyyy this night is so haggard! Jusko. Ug shitso ha. Naignan mig uyab. Mao lage na Barb. Uban2 pa. Pero wala koi choice noh!

D ko ganahan mabulgar akong sekreto. Makaulit nganong nakabalo man pod ni siya uy. Saba raba kayng hagok sa tala2. Makawalag passing pag drive.

"Mike. Shut up please. Shut up." Ana ko bsag kabalo ko nga tug siya.

Kabuangon nako. Naglabad akong ulo aning tawhana. Mao diayng d ko niya paimnon ha. Ky gusto niya sya ry mag inom kay gusto siya mag maoy ug to the highest level. Ky gusto niya bodyguard jud ko niya. D ka ma bwset ana?

Kabalo man ko nga problematic ning tala. Pwede raman ta siya makig storya sa ako. After all, I'm a friend?

Char. Friend daw mi.

Pero btaw. Friends man mi. Pwede man sya musulti sa akog naunsa siya. D niya ipaagig ingani ky mabuang kog apil mam! Ugma lang lagi jud ni siya bubuan ko nig ininit.

"Bodyguard"

Gilingi nako sya kadyot ug gibalik rapod ang tanaw sa wheels ky basin nyag maunsa ta nag drive raba ko. Piyong iyang mata samtang nagsulti. Hubug najud kaayo sya du.

"AJDJJhsjddj ehsbhduw hwush"

Gi tarong nako ang mirror sa front pra makita nako syas likod. Para d ko seg lingi. Ang siya sab, piyong ra ghapon ang mata.

"Ayseg yawyaw diha dong. Katog diha ky humanda ka ugma. Magtutuos tayo!"

Ug ang buang, nakatawa ra. Sleeptalking ni or unsa or ani jud sya mahubog or ambot wa ko kasabot ani nga state.

"Bodyguard nako nga chix."

Balik2 niya na ginaingon ay. Makaulit na. Gaina sab sa bar nasungot raba ko. Cge ra syag pang chix bsag knsa ra iyang chikahon unya taod2 d na balikan ug mubalik nsab sa ako ug ako napod iyang chikahon unya mangita na sab ug laing chix unya mubalik napod ambot. Grabe jud siya ka chickboy!!!! D matabang!

"Bodyguard nako nga chix."

Imbyerna nako ha.

"Crush jud nako ni akong bodyguard nga chix ba."

Huh unsa daw.

Gi stop nako ang car.

"Hi crush."

Ana sya.

"Ew! Naka crush ka sa ako?!"

Ug ang tala2, nagyango2 nga ni smile close ghapon ang mata.

Oy hala ha. Crush ko sa buang?!

Pwes humanda ka makabaws rjud ko nimo. Gikuha nako akong cellphone ig gi open ang voice recorder.

"Knsa gni to imong crush? Ug nganong crush nimo sya." Ana ko ig gi tuplok agad nako ang record button.

"akong chix nga bodyguard."

Maoy pa more diay ka ha.

"Knsa man diay imong bodyguard nga chix?"

"Barbie."

"Sure ka si Barbie imong crush? Daghan bya kag chix."

Ana sab ko. Ug mem. Nitubag pod ang hubog!

"I have a lot of girls. But neither of them is like Barbie. She's different."

Toa na. Nag inginglis ng tisoy! Nanggawas ng iyang accent mam!

"How could you tell? You've only known her for like...a week?"

Unya ni ngisi sya. Piyong ghapon.

"That's the problem. I cant tell what is up with that girl, but I can feel she's different."

Hoy! Unsa mani iyang gipang storya!!!!

"You know, she has the sexiest 'just woke up' look I have ever seen."

Hahahahahahahaha

Unsa mani makatawa ko or maglagot or ganahan? Mygosh ha. Sexy kunu ko.

Wa ko kasagang aning iyang mga revelation nga gipangyawit niya ba.

"I like teasing her. She's..so cute."

Lesson learned barb. D dapat ka maulit pra d sya malipay.

"Aware ka nga ako imong kaistorya?" Ana kog try. Pero sya. Nktawa ra samtng nagyawyaw napod

"You're not her. You're my angel."

Gitabunan nako akong baba ky kakataw-unon kos iyang ingon. Nabuang najud ni siya.

"okay okay. Ako na imong angel. Ipadayon na imong story about Barbie."

Ug ni smile na sab sya ug niingon

"She's really pretty, you know. She has the most amazing eyes of all the girls I have met."

Toa ra. Crush diay ko nimo ha.

"Mike." Ingon kos iya. Wa sya naminaw.

"Can you just shut up let me just finish my story"

Nihilom nalang sad ko. Exciting kaayo ni iyang mga gpang chika ba true man or not. Mike pa, pinaka babaero sa tanan tanan.

"So what happened man dayun? For real najud traw na imhang na feel?" Ana pod ko.

He chuckled.

"I only met her. This will fade."

Edi e fade. For all I care! I dont like you either uy.

"And..she likes my cousin. Not me."

"How did you know that?"

Char english na sab ko. Pero mao nani ang time pra mkbalo ko ngnong nakabalo sya.

"I can tell. I'm a mind reader." Ug ni ngisi napod sya.

Useless uy. Wai lami iyang tubag.

"You know in movies, theres gonna be that one girl who will make the bad guy fall in love with her and then he will change his ways for her in the name of love."

Drama. Oa kaayo ng mga ingana nga story ky oa lang.

"I dont believe in love, you know that my angel. And this may sound cheesy and gay but, I kind of want that. I mean, I kind of want Barbie to change me."

Nakahilom ko.

"But again, she's my friend. And she likes Brian."

Naghuwat pako sa iyang mga ipangsulti pero wa naman sya nstorya.

"Mike" ana ko. Wa na sya nitubag.

Gi off nalang nako ang voice recorder ug gipaandar na ang sakyanan.

Basta ky one thing is for sure

BET KO NIYA SES!!

Well then,

Let the game begin!

I smirked.

Continue Reading

You'll Also Like

3.3M 204K 36
Myanmar×OC အချစ်ဦး၊အချစ်ဆုံး၊လက်တွဲ​ဖော်ဟာ တစ်ထပ်တည်းကျ​သောအခါဝယ် 8.2.2023 ___ 8.4.2023
1.5M 31K 23
♥ 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 ဒီ fic လေးကတော့ system အမျိုးအစားလေးပါ normalအတွဲလဲပါမယ် blအတြဲလဲပါမွာပါ😚 အများကြီးကြမ်းမှာဖြစ်လို့ warnning..ဒီဖက်ကမ္ဘာမှ fuj...
376K 26.7K 111
ရိုးသားပွင့်လင်းပြီး လွတ်လွတ်လပ်လပ်နေရတာကြိုက်တဲ့ ယဲ့ကျန်းကျန်းတစ်ယောက် သူမဆန္ဒမပါဘဲ ထိမ်းမြားဖို့ အရွေးချယ်ခံလိုက်ရပြီး တချီ ဧကရာဇ် ကျီဝူကျိုးရဲ့ ဧက...
1.2M 8.9K 20
ကောင်မလေးကိုချစ်ပါသည်။