-Beep- beep-
Alarma telefonului suna ... Îl închid si observ ca era 7:20 . Jack inca dormea . Ma duc la baie imi fac rutina apoi imi iau o fusta de piele neagră ,un maieu alb si botinele cu tinte.
Îl trezesc pe Andy...acesta se duce la baie si își face un dus . El si-a luat niște pantaloni de piele ,un tricou alb care ii lasa la vedere pătrățele si niște Adidasi superstar.
In maxim 20 de minute ajungem la școala ,el merge fixanga mine ,apoi Mary (Curva liceului ) vine la noi .
C.L: cine este Sexosul asta ,
Eu: Mary lasa-l in pace si ii dau o palma .
Ea fuge mâncând pamantul ,apoi ma duc către Cameron .
Eu : Hey iubi.
C: hei prințesa , cine este el ?
Eu : el este Andy Biersack,este cel mai bun prieten al meu din copilărie , el ma ajutat cand ma băteau băieții.
C: Salut Andy
A:salut Cameron
C: poti sa-mi spui Cam .
A: ok .
Orele au început , Andy este cu noi in clasa . Dupa ce s-au terminat orele ,l-am invitat pe Cam la noi .
Cand ajung acasa cad un bilet pe frigider era de la tata .
DRAGA MEA ,EU AM NIȘTE TREABA IN EUROPA,DECI A TREBUIT SA PLEC TIMP DE 1 AN .
NU UITA DACA AI NEVOI DE CEVA MA SUNI ,ESTI CU Andy ACASA .
VA IUBESC , TATA ❤️
Ok ....ok ... ok ,calmează-te Selena . Dupa 5 minute am facut popcornul si m-am dus la băieți . Ei au ales sa ne uitam la THE CONJURING 2 . Eu eram la pieptul lui Cam ,pentru ca ma speriasem . In 2 ore jumate filmul s-a terminat , l-am rugat pe Cam sa rămână la noi .
Andy s-a dus in camera lui iar eu si Cameron mergem la mine in camera .Am adormit instantaneu la pieptul lui bine facut . Îl iubeam atât de mult ❤️.
HEIII ,PUFOSENII PUFOASE .AM TERMINAT SI ACEST CAPITOL ,SPER SA VA PLACA NU UITAȚI DE VOTE and COMME .
VA IUBESC , bye💋.
P.S. La acest capitol am folosit 342 de cuvine 😉. Bye