Vyhnanci- Cesta osudu

By Agwair

2.8K 588 163

Jak přežít v divočině? Nejdřív vás musí vyhnat, pronásledovat, ranit a následně se vás musí pokusit zabít. Pa... More

Prolog
1. Vyhnanství
2. Naděje neumírá
3. Střet
4. Chránit a neumírat
5. Bílá vlčice
6. Víra v přítele
7. Trochu bláta
8. Daleko za lesem
9. Země vyhnanců
10. První noc
11. Prohlídka okolí
12. Jezero
13. Samostatnost
14. Zuřivost
15. Povinnost
16. Prach a krev
17. Čekání
18. Bez cíle
19. Cesta za přáním
20. Čekání úsvitu
Epilog
Slovo závěrem

Postavy

289 40 15
By Agwair

Zorua- budoucí alfa. Milá, štědrá, obětavá, chytrá, věřná, ale nedůvěřivá. Nosí amulet co jí přináší štěstí.

Hunter- lovec. Chytrý, optimistický, věrný, vtipný, docela statečný, milý. Musí si ze všeho dělat srandu a tak má často problémy.


Taris- věřná, silná, úctyhodná, chytrá, krásná, obětavá, nedůvěřivá, elegantní. Skoro vždy má pravdu.

(Tenhle obrázek ji připomínal nejvíc)

Silver- krásná, elegantní, hravá, obětavá, optimistická, milá. Je slepá.

Ezor- Vůdce otrokářů. Krutý, silný, mazaný, rychlý. Je zaslepen touhou po moci.

Elon- Vůdce horské smečky. Je to otec Zoruy. Nekompromisní, silný, chytrý, důvěřivý.

Nerin- vlk samotář. Silný chytrý, rychlý, tichý, věrný, obětavý. Je jediným vlkem, kterému se podařilo utéct od otrokářů.

(Tady máte menší přehled postav)

Continue Reading

You'll Also Like

108K 7.8K 54
Matteo Saluteo. Většina lidí z Bezejmenného království ho znala jen jako syna místního doktora. Avšak po tragické události, kdy jeho jedinný pozůst...
7.8K 269 30
Bella když odchází ze školy zabočí do špatný uličky kvůli přestavbě starého baráku. Jde temnou uličkou a bloudi asi už 10 minut a nemůže najít cestu...
179K 3.7K 50
Příběh je INSPIROVÁN!! od anglické autorky Cory Reilly. Hrozně se mi ten nápad/tvorba líbí, takže pokud vám to vadí nebo nějak omezuje, nečtěte to. ...
120K 7K 97
Rok 10 019, planeta Casana. Keira Keawood, dcera vůdce elfů, si žije podle svých přání. Volnost jí dovoluje cestovat až do jiných zemí a schopnosti z...