Dcera Mafiánů ✔

By blueconnie13

22.7K 877 46

Ruská mafie si vypůjčila trochu, trochu víc peněz. Vito, ,,vůdce" České mafie, si to samozřejmě nenechá líbit... More

1.Kapitola
2.Kapitola
3.Kapitola
4.Kapitola
5.Kapitola
6.Kapitola
7.Kapitola
8.Kapitola
9.Kapitola
11.Kapitola
12.Kapitola
13.Kapitola
14.Kapitola
15.Kapitola
16.Kapitola
17.Kapitola
18.Kapitola
19.Kapitola
20.Kapitola
21.Kapitola
22.Kapitola
23.Kapitola
24.Kapitola
25.Kapitola
Nový profil

10.Kapitola

854 34 0
By blueconnie13

Je mi horko. To horko sála z Vadima. Hlavu má složenou na mém rameni a ve spánku mi mělce dýchá na krk. Nohy má propletené s mýma a paži přehozenou kolem mého pasu. A to vše na mé straně postele. Začíná se protahovat. Na tváři se mi vytváří úsměv.

,,Ahoj." pozdravím ho.

,,Ahoj." pozdrav mi oplácí s ospalým úsměvem.

,,Co noční můry?" zeptám se zvědavě.

,,Žádná." ujišťuje mě.

,,Proč vždycky, když se probudím, jsi okolo mě ovinutej, jako břečťan? Jsi strašně horkej."

Ach, ta moje zvědavost...

,,Nevím." pokrčí rameny. Chumlám se do deky a pozoruju ho. Rozhoduju se, že vstanu a půjdu se oblíknout. Otevírám skříň a beru si z ní košili a černý džíny. A vcházím do koupelny.

,,Tak se tu měj." ušklíbnu se na Vadima. Oblečení pokládám na bílou komodu vedle umyvadla a vcházím do sprchového koutu. Pouštím vodu a nechávám kapičky teplé vody stékat po mé kůži. Bože, jak já to miluju. Slyším klapnout dveře. Strnu v pohybu a jenom čekám, co se bude dít. Skleněné dveře sprchy se otevírají a někdo vchází. Ten někdo je Vadim. Pod gigantickou sprchovou hlavicí je dost místa pro nás oba. Natahuju se pro šampon a začínám si mít vlasy. Podávám mu ho a on mě napodobuje. Zavírám oči a znovu si stoupám pod ty očistné hřejivé přívaly. Zatímco si vymývám šampon z vlasů, ucítím na sobě jeho ruce. Jemně mi vtírá mýdlo do kůže. Začíná u ramen, pokračuje přes paže, podpaží a prsa až na záda. Pak si mě láskyplně obrací zády k sobě a putuje po mém těle pořád níž, na břicho, na podbřišek, potom se jeho zkušené prsty ocitají mezi mými stehny jak příjemné a končí na mých půlkách. Znovu si mě otáčí čelem sobě.

,,Na." vyzývá mě sotva slyšitelně a podává mi sprchový gel.  

,,Chci, abys mi to oplatila." 

Na ruku si mačkám malé množství gelu a roztírám si ho po dlaních, aby se napěnil. Ty mu pak pokládám na rameno a jemně mu je masíruju. Sjíždím dolů a zastavuju se na jeho hrudi. 

Vypínám sprchu a beru ho za ruku. Opatrně mě vyvádí ven a balí do županu. Sám si bere ručník a ovíjí si ho kolem pasu, potom mi jiným, menším, začíná vysoušet vlasy. Když je spokojený, stáčí mi ho kolem hlavy, takže v tom velkém zrcadle nad umyvadlem vypadám, jako bych měla nějaký závoj. Stojí za mnou, takže se naše pohledy střetávají v zrcadle. Najednou dostávám nápad.

,,Mohla bych ti to oplatit?" navrhnu.

Kývne. Sahám pro další z nekonečného množství neuvěřitelně nadýchaných ručníků vyrovnaných vedle koupelnové skříňky, stoupám si před Vadima na špičky a načínám mu vysoušet vlasy. Trochu se naklání, aby mi to usnadnil a když pak občas pod ručníkem zahlídnu jeho obličej, vidím, že se na mě kření jako malý kluk

,,Tohle už mi nikdo nedělal, ani nepamatuju. Už je to dávno." dodává. Přestávám mu sušit vlasy a sahám pro další, menší ručník a obcházím ho, abych se dostala za něj. Naše oči se znovu potkávají v zrdcadle a jeho ostražitý tázavý pohled mě vybízí, abych promluvila.

,,Mohla bych něco zkusit?"

Po chvilce přikývne. Obezřetně a velmi zlehka táhnu ručníkem dolů po jeho levé paži a vtírám do něj krůpěje vody, které mu ulpěly na kůži. Zvedám zrak a kontroluju jeho výraz v zrcadle. Obezřetně zamžiká, jeho oči se propalují do mých. 

Nahýbám se, abych ho políbila na rameno a on přitom nepatrně rozevře rty. Podobně mu suším i druhou ruku, i po ní si razím cestičku z polibků. To už mu na rtech pohrává nepatrný úsměv. 

,,Celá záda," řekne potichu, ,,ručníkem."

Rychle a jemně je suším. Když jsem spokojená líbám ho na tvář. Otáčí se ke mně a naklání se k jemnému polibku. 

,,Calwen, ahoj," vítá mě Adam, ,,posaď se." ukáže a židli. Sedám si, po mojí levici sedí Kristian a z druhé strany Adam.

,,Dlouho jsme se neviděli, co je nového." usměje se vlídně. Nějak moc milej. 

,,Nic moc," oplácím mu úsměv, ,,co ty?"

,,Koupil jsem novou spo..." začínám ho ignorovat. Za chvíli tady bude Vito, ten si s ním bude povídat. Fuhá, tady je nuda. 

,,Omluvíš mě na chvíli? Dojdu si pro pití." 

Přikývne. Zvedám se a jdu k baru.

,,Prosím, jednu minerálku." diktuju barmance Neskutečně Hustý Vlasy. Podává mi skleněnou láhev a v ní studenou minerálku. Loudám se zpátky ke stolu a koukám, že Adam už někam odešel. Jo. 

Je tu dalšííí díl :3

Vote komentář potěší :)

Pokračování příště....

Vaše ♥ Lucy Berry ♥

Continue Reading

You'll Also Like

12.9K 582 78
Pod tíhou všech těch hadrů, šperků, blesků fotoaparátů tam někde hluboko na dně jsem já. Titulky nejsledovanějších časopisů a internetových stránek...
402K 14.5K 70
Nikita Lorrenz. Dvě slova, jedna dívka, jedna zlá vzpomínka. Rozbité střípky svého života opravdu dlouho slepovala a minulost chtěla nechat minulost...
21.1K 2K 34
Každý svatý má minulost a každý hříšník má budoucnost.
231K 8.4K 63
V životě musí být vše vyrovnané. Takže logicky, když jsem jeden den z něčeho šťastná, tak se to hned druhý den musí posrat. Příběh Lissy. Minulost, s...