Matty: ,,Jestli mi tenhle plán nevyjde, je pravděpodobně po nás. Doufám, že s tím počítáte.."
,,Já ale nechci umřít kvůli vašim debilním nápadům!!"
Začala si stěžovat Andy.
Přešel jsem přesně k ní a podíval se jí do očí.
,,Tak si vyber. Buďto řeknu Lukovi, ať tě okamžitě odveze zpátky za Tyns s tím, že jsi utekla, takže by tě Tyns buďto okamžitě zabila, a nebo by tě okamžitě někomu prodala, a věř že by ji bylo úplně jedno za kolik. A nebo máš druhou možnost. Jít nám pomoc s tímhle plánem, který bude sice naprosto šílený, ale možná vyjde a my zachráníme Lilu. Máš na vybranou."
Polkla.
,,Fajn.."
Lehce jsem se na ni usmál, a pak jsem začal říkat můj ďábelský plán.
Lila: ,,Tady máš ten oběd.."
Řekla jsem mu a chtěla odejít do pokoje.
,,Kam si jako myslíš že jdeš?"
,,Do pokoje?"
Řekla jsem mu naprosto s nezájmem, i když jsem věděla, že bych klidně mohla schytat hned nějakou facku. Ale teď byl daleko, takže bych měla nějakou tu malou možnost zdrhnout do pokoje..alespoň na chvilku se tomu.. té bolesti ještě vyvarovat.
Šla jsem tedy dál do svého pokoje. Asi za mnou ale nikdo nešel, takže jsem měla pro tentokrát klid. Vzala jsem si do ruky ,,deníček". (Je to sice jen nějaký obyčejný sešit, ale dá se na to psát tou skoro rozpadlou propiskou, kterou jsem tu taky náhodou našla).
Uslyšela jsem nějaké zvuky.
Co to je?
Došla jsem k oknu, které jsem bohužel měla zamřížované, abych nemohla nějak utéct. Nikoho jsem nikde neviděla, a tak jsem od okna zase odešla a šla si lehnout na postel zpátky k otevřenému deníčku.
Začala jsem psát, ale zvuky, které mi nepřipadaly nějak povědomé se stále zvětšovaly. Snažila jsem si jich nevšímat a pokračovala ve psaní.
,,Kdo je tam??"
Řekla jsem po chvíli lehce vystrašeně. Měla jsem toho už opravdu dost. Nikdo mi neodpovídal, jak nečekané.
Uslyšela jsem kroky z chodby. Rychle jsem deníček schovala a lehla si na bok, aby to vypadalo, že jen tak ležím a odpočívám.
Jak jsem předpokládala, o chvilku později se otevřely dveře od mého pokoje. Stál tam opět on. Já jsem polkla.
,,Co je to za rány?"
Otočila jsem se na něj a podívala se mu do očí.
,,Jak to mám asi vědět. Jestli jsi si nevšiml, ležím v posteli a koukám do blba.."
Teď už tedy na blba.. Řekla jsem si ještě pro sebe.
Nic už neříkal. Jen si mě změřil pohledem ty-mi-určitě-něco-tajíš a pak vypadl.
Oddechla jsem si. Nemám na něj náladu. Jsem tu zavřená jak na nějakým zámku. Bolí mě celé tělo. Facka sem, bouchnutí do břicha tam. I to si do deníčku zapisuji. Nesmím jít ven. Nesmí mě nikdo vidět, nikdo nesmí vědět co se mnou můj "pán" provádí.
Vyhrnula jsem si tričko a sahala jsem si na mé modré rány. Bolelo to..
Uslyšela jsem velkou ránu a snad i hlasy!! Co to...
Došla jsem ke dveřím a zjistila jsem, že mě tu nezamkl. Nejradši bych mu šla dělat ostudu mezi lidi.. ale radši jsem se vydala na druhou stranu, odkud jsem slyšela hlasy.
Jinak.. Můj krásný prostorný pokojíček se změnil ihned, když jsem začala lehce zlobit. Přesunul mě do sklepa. Jak milé. Takže jsem v místnosti kde je jedna stará postel a skříň na nějaké oblečení co jsem unesla. Jo.. a mám tu umyvadlo s mýdlem. To je tak všechno. Ještě tu mám jedno zamřížované okno a dveře. Jinak je to tu bílé a hrozně depresivní.
Vyšla jsem tedy ze dveří, které byly odemčené a vydala se za hlasy. Šla jsem pomalu. Kulhala jsem. Byla tu tma, skoro jsem neviděla na krok. Po chvilce jsem uviděla světla baterky! Hrozně jsem se vyděsila a co nejrychleji našla úkryt! Schovala jsem se za nějakou zeď, která byla trošku vystouplá, takže by mě na normální chodbě nemělo být vidět.
Šli tam čtyři lidi. Jeden z nich šel docela pozadu. Malinko jsem vykoukla. To se mi snad jen zdá! Vypadalo to jako Andy!! Nevěděla jsem co dělat!
Potichu jsem řekla.
,,Hej! Andy.."
Můj hlas byl zlomený. Šeptalo se mi opravdu blbě.
Ta osoba se otočila! Je to ona!
Ona na mě trošku posvítila! Už jsem viděla jak by chtěla něco říct, ale já jsem si okamžitě položila prst na pusu, aby byla potichu!
,,Hej! Andy! Co to tam děláš!"
Šeptaly na ni klučičí hlasy. Byly mi povědomý..
,,N-nic.. jen.. spletla jsem se.. už jdu.."
****
Ahooojte♥
Tak je tu konečně po dlouhý době další prázdninová část:3
Doufám, že se vám tahle dlouhá část líbí:O
Votujte, komentujte, budu jen ráda<3
Užívejte prázdnin:3
Mějte se, byeee :*