Bed of lies (L.T fan fic in f...

By louisismybae02

3.6K 279 51

Sophie 16v. On kiltti ja kaunis tyttö joka ei koskaan valehtele.. mitä tapahtuu kun hän tutustuu paremmin kou... More

2.
3.
4
5
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.

1.

488 18 6
By louisismybae02

(laitoin tohon ylös kuvan et minkä näkösenä aattelen sophien)
" Ärgh olen niin kyllästynyt kouluun" ajattelin kun herätykseni alkoi soida taas yksi maanantai aamu yksi viikon tylsimmistä päivistä..
Laaahustin vessaan pesemään hampaat ja kasvoni. Valitsin kaapistani mustat farkut ja harmaan villapaidan ja puin ne päälleni.
Suuntasin kohti meikkaus pöytääni.. avasin hiukseni sotkuiselta ponnarilta ja harjasin ne... Tänään en jaksaisi panostaa hiuksiini joten jätin ne auki. tein kulmani ja sipaisin hieman ripsiväriä ja viimeiseksi laitoin punaista huulipunaa.. Olin valmis lähtemään nappasin vain omenan keittiöstä..

Olin kävelemässä ystäviäni Monaa ja Rosalietä kohti kun he seisoivat lähellä koulun ovia..
"Sophie huomasitko kuinka toi uus poika äsken katto tänne päin" Rosalie sanoi silmät pyöreinä ennenkuin kerkesin edes tervehtiä
"häh kuka" sanoin hämmentyneenää
"Toi jolla toi musta pipo ja ruskeat hiukset" Mona vastasi.
Katsoin taakseni ja huomasin mustapipoisen pojan katsovan minua väräyttämättä ilmettä.. käänsin äkkiä pääni ja hymyilin ystävilleni niinkuin mitään ei olisi tapahtunut..
jos olisin kertonut pelkästä katseesta ystäväni alkaisivat ylireagoida ja kyselisivät koko ajan. tunnin jälkeen olin kävelemässä kohti naulakoita kun kuulin oven avautuvan ja ennen kun kerkesin tajuta joku tarttui käteeni ja veti minut pieneen varastoon..
En nähnyt mitään, koska varasto oli pimeä haistoin vain lumoavan tuoksun.. tupakan hajun vahingoittamana, mutta silti en voi uskoa miten ihminen voi tuoksua niin hyvältä..
tunsin kädet poskillani ja ei hetkeäkään kun tunsin jonkun huulet omillani täydelliset jumalaiset himottavat tupakan ja mintun makuiset huulet ensin hieman epäröiden vastasin suudelmaan ja laitoin toisen käteni henkilön niskan taakse. Suudelma oli pitkä ja intohimoinen kunnes happi loppui poika vain irtautui ja käveli nopeasti pois.. enkä vieläkään tiennyt kuka hän oli mutta oudointa tässä on se että en ikinä tee tälläistä.. olen vain kerran pussannut poikaa ennemmin ja se oli kun olin 6.lk leirikoulussa.. ja kyllä siitä on jo vuosia..
Kävelin nopesti nähdäkseni kuka poika oli mutta hänellä oli huppu päässä.. Näin silti  kuinka hyvä peppu hänellä oli.. Jos vanhempani tietäsivät mitä ajattelen ja mitä juuri äsken tapahtui he järkyttyisivät. Olen aina ollut kiltti. En kiroile, en ole ulkona myöhään, en käytä päihteitä ja tottelen sääntöjä..

Seuraavana koulupäivänä ei tapahtunut mitään samalaista kuin eilen ehkä kyseinen henkilö oli luullut minua joksikin toiseksi..
kävelin kaapilleni ja avasin sen olin ottamassa kirjojani näin lapun joka ei ollut minun..  Lapussa oli tekstiä joten päätin lukea sen "tule koulun läheisen päiväkodin pihalle kello 2.00 t. varastossa ollut poika eiliseltä p.s odotan sinua keinujen luona."
okei pitäisiköhän minun mennä vai ei totta puhuen minua todella kiinnostaisi nähdä se poika ja ahh ne huulet haluan vain suudella niitä uudelleen.. MITÄ MINÄ MIETIN?!?! mikä minuun on mennyt en ymmärrä.. sydämmeni sanoo että ''mene'' mutta järki sanoo ''tiedät että se on kiellettyä'' Noh minulla on vain yksi henkilö jolle voin puhua.. Serkkuni Amber hänellä on ollut useita poika ystäviä ja hän on kova juhlimaan hän kertoo aina minulle hurjia tarinoita elämästään.. uskon että hän ymmärtää..

päästyäni kotiin menin huoneeseeni ja soitin Amberille..

Amber: Moi Sophie!

Sophie: Moi! Onko sulla aikaa jutella tarvitsisin neuvoo?

Amber: En tiedä osaanko auttaa koulujutuissa mutta kysy vaan.

Sophie: Ei tää ei liity mitenkään mihinkään koulu tehtäviin.. vaan yhteen poikaan meidän koulussa..

Amber: Sophie Allenilla poikaystävä ?!? kuulenko omiani?? jos en niin kerro kaikki!!

Sophie: okei no ei ole paljoa mutta eilen koulussa huomasin yhden komean pojan tuijottavan minua tai kaverini sanoivat.. ja kun kävelin yhden varaston ohi ennen kun kerkesin huomata joku vetäisi minut pimeään komeroon ja sitten tuota niin ehh....

Amber: no kerro nyt älä ujostele

Sophie: suutelimme.. mutta en nähnyt kuka poika oli vain että hänelle oli hyvä peppu hahaha tänään ei tapahtunut mitään mutta kun olin lähdössä kotiin löysin kaapistani lapun missä luki että tule kello 2 yöllä koulun läheisen päiväkodin keinulle..

Amber: Noh mulla on idea tuut mun luo yöksi ja siten pääset tapaamaan sitä poikaa ja täältä on lyhempi matka sinne päiväkodille

Amber on siis jo 19 ja muuttanut kouluni lähellä siaitsevaan kerrostaloon..

Sophie: hyvä idea kysyn äidiltä.. moikka tekstaan sulle sitten.¨

Amber: moikka!

''Äiti voinko mennä Amberin luo yöksi hän lupasi auttaa minua matikassa ja on lyhempi koulu matkakin'' huusin äidilleni alakertaan '' no mene sitten kiva että Amber auttaa sinua'' äiti sanoi iloisesti minua hieman harmittaa valehdella äidille

tekstasin Amberille että pääsen ja aloin pakkaamaan tarvitsen jotkut lämpimät vaatteet mukaan..

valitsin ison collage paidan missä lukee '' I'd rather be sleeping'' toivon että hän ei ota sitä tosissaan..

Kello lyö 12 ja minua alkaa jännittää.. Pitäisiköhän edes mennä?

''mitä mietit'' Amber kysyy pitkän hiljaisuuden jälkeen

''en tiedä pitäisikö minun mennä'' vastaan kysyvästi¨

''älä viitsi tottakai menet'' Amber sanoi hymyillen kannustavasti

Kävelen vain katulamppujen valaisemaa tietä. Näen edessäni päiväkodin jonka pihalle minua pyydettiin viestissä.. Kävelen valmiiksi auki olevasta portista sisään.. Sydämeni alkaa tykyttää tuhatta ja sataa. Näen vain pienen matkan päässä keinut jossa istuu henkilö huppupäässä.. En vieläkään näe kasvoja.. Vihdoin olen vain parin metrin päässä keinuista.. Poika nousee seisomaan ja ottaa hupun pois...

Continue Reading

You'll Also Like

148K 9.4K 100
Lukioajoista on selvitty ja viisihenkinen bändi Blind Channel jatkaa matkaansa kohti maailman valloitusta. Seitsemän vuotta on kulunut siitä, kun yks...
184K 9.1K 100
Tarina alkaa lukioajoista, kun pojat tutustuvat toisiinsa. Tiivis poikaporukka kokee hyviä ja huonoja hetkiä. He päättävät perustaa bändin ja mukaan...
231K 23K 91
~ Hän vain tuijotti minua. Hän katsoi minua suoraan silmiin, aivan kuin yrittäen nähdä, puhuinko totta vai en. Mutta minä tuijotin häntä itsevarmana...
Se on sairaus By Camilla

Mystery / Thriller

56.7K 5.6K 29
Noah asuu pienessä kylässä, joka on ympäröity tiilimuurilla. Kylässä, jossa kaikki tuntevat toisensa. Muurissa on rakoja, joista pääsisi livahtamaan...