Stefan's synsvinkel.
Da jeg vågner mandag morgen og ved at jeg skal i skole er det ikke lige at jeg skal i skole som jeg har mest lyst til! men jeg får hevet mig op og i tøjet osv.
Da jeg når om i skolen ser jeg Maja og der kom jeg i tanke om hvorfor jeg tog i skole i dag selvom jeg er mega træt og enlig bare ville ligge hjemme på sofaen, eller være i studiet med drengene og lave noget fedt nyt musik.
"Hej skat" siger jeg og kyssede hende på munden "Hej skat" siger hun og kysser tilbage(Maja er en sygt god kysser) "skal du noget senere for så vil jeg gerne have dig med i studiet" siger jeg og vi går til time sammen. "ja jeg skal træne som du ved jeg skal stort set hverdag men jeg min søs skal også på sygehuset i dag og da min mor ikke kan få fri skal jeg med hende" svarer hun og jeg får lidt dårlig samvittighed over jeg spurgte.. "Hey skal jeg ikke tage med jer på hospitalet? så kunne vi tage en lille hygge dag inde i KBH inden jeg skal i studiet og du skal træne??" spørger jeg kigger hende i øjnene "Jo det kan vi godt" siger hun og kysser mig på munden.
Efter skole går vi over og henter Sofia i skolen og går derefter ned mod stationen og tager toget fra køge til københavn. Vi ankommer til rigshospitalet og finder den afdeling hvor at Sofia skal have taget blodprøver osv. Efter det går vi ned på strøget og får noget af spise og drikke og ja bare hygge inden at jeg skal i studiet senere og Maja skal til træning, vi går ind på starbucks og får noget af drikke vi får alle en lemonade som smager så godt!. Efter at have gået rundt på strøget i et par timer ringer min tlf? det er holme?.
SAMTALEN.
"Hey holme hvad så?" spørger jeg "Stefan hvor bliver du af?! du skulle have været her kl 16 og nu er kl 16:15" siger holme "gud ja det havde jeg helt glemt! men jeg kan være i studiet om mindst 20 min" svarede jeg hurtigt "fint men skynd dig, det er kun dig vi venter på" siger holme SAMTALE SLUT!.
Maja's synsvinkel.
Stefan og jeg kysser lige farvel inden at han var på vej hen til studiet og det fik mig til af tænke fuck! jeg skulle træne om 20 min så jeg ringer til min træner og høre om jeg kan rykke det til kl 17:30 og det var lige før han havde sagt nej men sagde ja!.