Öncelikle hepinizden özür dileyerek başlamak istiyorum. Uzun zamandır yeni bölüm yazmıyorum ve sizlerden de bu konuda çok soru aldım. Bazılarını yanıtlamak istiyorum. Bir süre önce hesabıma giriş yapamıyordum. Şifreyi değiştirmek için uğraştım fakat nedense olmadı. Şifre değiştirmek için wattpad tarafından gönderilen yazı outlook hesabıma ulaşmadı.Daha sonra hesap bilgilerimi yazdığım kağıdı buldum ve tekrar o şekilde giriş yapabildim. Okunma sayısının arttığını gördüğümde hem çok şaşırdım hem de çok mutlu oldum çünkü ben yazmayı bıraktığım dönemlerde okunma sayısı yok denilecek kadar azdı ve ben sizlerin beğenmediğini düşündüğüm hikayeyi sürdürmeyi mantıklı bulmayarak bir süre ara vermem gerektiğine karar vermiştim. Ayrıca önceki bölümlerde ve büyük ihtimalle bu yazıda da fark edeceğiniz üzere çok fazla yazım ve noktalama yanlışı yapıyorum. Bu konuda dikkat etmeye çalışsam da bilgi eksiklerim olduğu için maalesef bu hatalarıma tamamen son veremiyorum. Bu eksiklerimi tamamlayabilmek için birçok kitap aldım. Bu kitaplardaki noktalamaları, cümle kalıplarını inceleyerek okuyorum. Benim için hem sizler hem de Güneş ve Rüzgar çok değerlisiniz. Daha fazla emek vererek yazmam gerektiğine inanıyorum. Bu konuda eksiklerim ne zaman tamamlanır bilmiyorum ama tüm bu süreç bittikten sonra belki Güneş ve Rüzgarla belki de yep yeni karakterlerle dönerim kim bilir :D Tek kesin olarak söyleyebileceğim şey yazmanın hissettirdiği güzellik hiç bir şey de yok o yüzden er ya da geç sizlere döneceğimi unutmayın.
Sorulan bir diğer soruda bir sınava hazırlanıp hazırlanmadığım hakkındaydı. Ben sağlık meslek lisesi mezunuyum. Acil tıp teknisyeniyim. Bu yıl ygs ve lys için hazırlandım. Alanım dışında bölüm kazanmak için çok çalışmam gerekmişti. Neyse ki mutlu sona ulaştım. Sakarya üniversitesi iletişim tasarımı ve medya bölümünü kazandım. Şimdilerde de kpss için hazırlanıyorum :( Maalesef hayatlarımızdan sınavlar hiç eksik olmuyor.
Sizlere küçük bir teklifim var eğer aranızda Tekirdağ veya Sakarya da olanınız varsa buluşma günü ayarlayabiliriz. Tamamen sizin isteğinize bırakıyorum bu konuyu :)
Yazmadığım bu kadar süre boyunca mesaj atanlara çooook teşekkür ediyorum beni nasıl mutlu ettiğinizi bilemezsiniz.
HEPİNİZİ ÇOOOK SEVİYORUM