נ.מ אביה
שיחה מאת ״שישו האישה שליי״
״הלו״
״מה קןרה אביה״
״בסדר את?״
״מושלם ותנחש למה״
״נו אין לי כח לניחושים״
״ירין נתן אור ירוק״
״יאו נודר״
״יופי אז בוא אליי״
״חמש דקות״
״ביי בעלי״
״ביי אישה שלי״
יתארגנתי לבשתי חולצה של אדידס וג׳ינס כחול שמתי נעליי ספורט לקחתי טלפון כסף מפתחות ורשיון הכנסתי לכיסים שמתי אקס ובושם והלכתי לשי היא פתחה לי את הדלת יפה כרגיל איזה מושלם היא הולכת אפילו הכל אצלה כל כך יפה ברמה מפחידה נודר...
ישבתי לידה ויתקרבתי וזה קרה הנשיקה בנינו הנשיקה הראשונה ״אני אוהב אותך״ אמרתי לה ״גם אני אותך״ היא אמרה וחייכתי וגם היא איזה חיוך כפרה עלייה.
נ.מ ירין
אני טיפש איך הסכמתי כמו הומו?
הוא יפגע בה אני טיפש ואין לי מה להגיד יותר.
נ.מ שי
אני ישבתי בחדר שאני ואביה שוכבים על המיטה וצופים בסרט ׳סטאפ אפ5׳ ואז הדלת נפתחה.
״אליייייייייייייי״ צעקתי והוא צחק וחיבקתי אותו חזק ״צ׳ולי״ אמר בכינוי שהדביק לי מאז שהיהתי קטנה ״מה קרה באת?״ שאלתי בטיפה דאגה,
״חחח סתם רבתי מכות בבסיס עם איזה זין ואז העלו אותי למשפט וקיללתי את השופט המזדיין יימך שמו יותר גרוע מהיטלר נודר ואז הרחיקו אותי מהבסיס ל16 ימים״ הוא אמר וחייכתי ״יתגעגעתי אלייך אלי״ אמאתי והוא יסתכל על אביתר ״מי זה?״ הוא שאל.
פאק שלא יחשוב דברים כי אביה בלי חולצה ״תכיר זה חבר שלי״ אמרתי ואביה קם ״אביתר אבל בשבילך אביה״ הוא אמר והחליק איתו כיף ״אליאב אחי״ אליאב אמר לו יאו אליאב לא ראיתי אותו מלא זמן הוא משרת בבסיס באילת בגולני ״לא אלי?״ אביתר שאל ״כמו שאותך מכנים אביה אז אצלי זה אלי גבר״ אליאב ענה לו.
דיברנו בנינו שלושתיינו ואז ניהיה ערב ירין אצל לירן מתן אצל נתנאל (חבר שלו) ואביה הציעה שנלך אליו אז זרמתי שהגענו לבית שלו פגשתי בגבר יפה תואר ממש יפיפה.
״מי את יפה״ הוא אמר והסמקתי ״אל תחשוב עלייה יהומו״ אביה אמר והוא ציחקק ״אני יחשוב על מה שבא לי נעים מאוד איתי״ הוא אמר וחייכתי אליו ״אני שי״ אמרתי ואז אביה משך אותי לחיבוק ״זדיין״ הוא אמר בעצבים וסימן לו 🖕🏽 ״אפשר גם ליצטרף״ הוא אמר וצחקתי ״איזה צחוק יפה כפרה עלייך״ אביה אמר ״תגיד כמה אחים יש לך?״ שאלתי ״2״ הוא ענה ״שתיי בנות״ הוא הוסיף ״מצחיק מאוד״ איתי צעק מהמטבח הילד הזה הורג אותי מצחוק ״יש את איתי ואת ים״ הוא אמר ״ים בן 15 וחצי ואיתי בן 17 וחצי״ הוא הוסיף ״כמה אחים לך יש״ הוא שאל ״4 בנים״ עניתי ״אליאב ראיתה ירין ראיתה ויש את מתן ואביב״ אמרתי ״מתן ממקיף ו׳?״ הוא שאל ״כן״ אמרתי ״אהה זזה עם העניים הירוקות שחבר של -איתי״ הוא אמר ואת האיתי צעק.
״מה אני?״ הוא שאל ״יאאאא אתה איתי כמו איתי לוי״ אמרתי והוא הינן ״ייאוו אני מעריצה שלו״ אמרתי ואביה יתעצבן ״הוא התמונת רקע של הטלפון שלי״ אמרתי בשנית מחבקת את איתי ואז אביה גרר אותי למעלה ״איך הגורל הזה צוחק לי בפנים..״ שמענו את איתי צועק מלמטה ומזייף וצחקתי וגם אביה צחק יש לו צחוק גברי ויפה כמו הקול שלו אני חולה עליו ״בא לך ללכת למסעדה״ הוא שאל ״לא״ אמרתי ״נו לא שואל אותך״ הוא אמר וחייכתי ונישקתי אותו ״אני אוהבת אותך״ אמרתי ״גם אני אוהב אותך יפה שלייי״ הוא אמר...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
הגורל הזה זה השיר מהסירטון אוהבת אותכם מלא מלא תכתבו מה אפשר לשפר ותכף יקרא משהו ששי ואביתר יהפכו לאויבים ...
קריאה נעימה😌