Flesh 肉

By cigarisledseks

239 10 0

В Токио животът винаги е бил напрегнат.. Хората водят безкрайна война с ъбнормалите криещи се зад всеки ъгъл... More

| First Blood |
|| Second Blood ||
» Abnormals «
»» Abnormals ««
[ Sanity ]
{Blood path}
°Memories°
|The Definition|

+Convos+

15 1 0
By cigarisledseks


Руки се прибираше надрана от двете женси които се биеха. Но за едната наистина я беше грижа да не остане набита. Макар, че това е невъзможно. Теки ѝ бе една от малкото хора останали като рамо на което да поплачеш и което ще убие причината заради която плачеш.
Обмисляйки разни неща, на съседният тротоар тичаше едно момче а зад него имаше четири ъбнормала. Руки извади пистолета си и започна да стреля по тях. Те го оставиха и тя остави момчето впечатлено. Руки дотича до него и го попита:
-Добре ли си?
-Вече..-Руки се изчерви. Младежът подаде ръка.
-Аз съм Сата.
-Руки.
-Сладко. Защо се разхождаш толкова късно?
-Аз.. Прибирам се от работа.-прибра пистолета си.
-Мхм. Надявам се.. Нямаш нищо против, да изпратя една сладурана?
-О да, върви.
-Говорех за теб..-и Руки се изчерви още повече-Е, Руки... Какво работиш?
-В отбора за избиване на ъбнормали.
-Какво прави такова момиче там? Това е твърде опасно. Не ги ли видя тези?
-Просто глутница кучки.-изсмя се Руки-Такива ги ям за закуска.-ухили се.
-Смешно е как момиче е по-смело от мен..
-Всички сме минали през различни неща. Някои не са преживели толкова колкото други..
-А ти какво си преживяла?
-Не мисля, че те интересува.. Имам предвид, непознат си.
-О, значи няма да ми позволиш да стана нещо повече?-изсмя се Сата. Руки се изчерви.
-Да кажем че нашите.. Бях.. Единствено дете. Добро образование но.. Тате бе преследван от мафията. Беше ужасно. Хей, ти какво правиш толкова късно навън?
-Обикалях грешният квартал.-изсмя се Сата. Погледна Руки. Не бе щастлива-Съжалявам, че попитах..
-Нищо..-промълви тихо. Спря и извади ключовете си. Сата я гледаше докато тя не забеляза, че той не отмества очи от нея. Изчерви се и тръгна да отключва вратата си.
-Може ли..-зачерви се Сата. Заекна и я гледаше право в очите. Това го караше още повече да почервенява-Може ли...-преглътна тежко-Може ли номерът ти?-Руки се изчерви. Не каза нищо просто с лека усмивка извади листче и му написа номера си. Подаде му го и се зачерви още повече.
-Благодаря..-отвори ръцете си в знак че иска прегръдка. Руки го прегърна. Усети лекият му, избледнял аромат.
 

*SPOILERS*
ako znae6e kvo ebane ia 4aka niama6e da go pregrushta

Continue Reading

You'll Also Like

6.4K 542 48
Висока женска фигура бавно пристъпва напред. Носи дълга червена рокля, която се влачи зад нея като кървава диря и изтрива отпечатъците от босите й кр...
59K 3.5K 41
Представятели си свят в ,който свръхестествените същества не само съществуват, а ми и са се разкрили пред света. Представете си съседа ви да е въркол...
1.9K 162 4
Макото обича Хару от много време, но не му признава. Постоянно ревнува, когато момичетата се навъртат около него. Дори и от сестрата на Рин. Може да...
3.8K 301 14
Амалия Колт е най-обикновено момиче. Живее с майка си и доведения си баща-богаташ в Калифорния. Какво ще стане, когато изпадне в кома за 13 години и...