Sora unui.........Star

By YasminaTurescu

21.3K 898 89

Lottie... fata cea cuminte si mereu intelegatoare. Odata cu venirea fratelui ei si a trupei lui , viata lui L... More

Sora unui.........Star !
Capitolul 1
Capitolul 2
Capitolul 3
Capitolul 4
Capitolul 5
Capitolul 6
Capitolul 7
Capitolul 8
Capitolul 9
Capitolul 10
Capitolul 11
Capitolul 12
Capitolul 13
ANUNT!!!
Capitolul 14
Capitolul 15
Anunt

Capitolul 16

235 15 6
By YasminaTurescu

Niciodata nu m-am gândit cum e sa ai pe cineva care te iubește necondiționat... Nu cunosc acest sentiment dar cred ca multe lucruri in legătura cu acest sentiment se apropie de definiția oficială.

Iubirea este un sentiment profund care ne influentează viata fie in bine, fie in rau, dar care totusi ne face fericiti si ne face împliniți in viata.

Cineva te iubeste.
Chiar o face!
Simte asta.
Incearca si tu sa il iubesti.

Stii cum e aia?
Iubeste pe cine te iubeste nu pe cine nu te iubeste ,ai mai multe șanse sa ramai fericit.

Harry a ramas in inima mea si acum.
Nu mai suntem impreuna de mult timp.
El are viata lui, eu pe a mea.

Are doi copii. O soție .O familie.

Eu am o pisica, dar si aia e plecata ziua prin vecini...

Cat de mult mi-as dori sa imi repar greselile.

Continue Reading

You'll Also Like

106K 7K 25
Ultimii ani au făcut-o pe Eveline Smith femeia care nu credea că va ajunge vreodată. Imposibil de distrus ea învață că și cea mai puternică armură ar...
404K 18.6K 98
Deja vad cum iti dai ochii peste cap vazand o alta carte cu sora unui membru din 1D. Incercati-o, eu cred ca merita. Aceasta carte este o comedie de...
126K 5.5K 72
După moartea tatălui său, Carla se schimbă cu totul.De la acea fată mereu zâmbitoare şi bună cu toată lumea ajunge o persoană dură şi nepăsătoare . ...
8.1K 160 50
Y/n a venit într-o zi de la școală și a aflat că păinții ei vor divorța.A ales să stea cu tatăl ei așa că a fost nevotă să se mute în Coreea de Sud.A...