Nienawiść

By justi802

0 0 0

Czy skrzywdzona przez los dziewczyna będzie w stanie kogoś pokochać ? Czy podoła wszystkim kłamstwą , które z... More

ROZDZIAŁ 1

ROZDZIAŁ 2

0 0 0
By justi802

'Boże dlaczego ty każesz mnie tym nauczycielem' , pomyślałam patrząc na mojego wuefiste ..
Wrr . nie na wi dzę go , zresztą kto w tej szkole go lubi XD chyba raczej nikt .
Szybko się rozgrzaliśmy , a po rozgrzewce wybraliśmy drużyny , i zaczęliśmy grać w siatkówkę . Mądra Martynka tak odbiła piłkę , że wykrzywił się jej palec i zaczął puchnąć .
-Proszę Pana bo Martyna chyba złamała palca !
-Gówno się jej stało.- odpowiedział nauczyciel .
Mogłam się tego spodziewać . Jak zwykle "gówno mi się stało" .
Palec puchnął coraz bardziej , a bolał tak , że opisać się tego nie da .
Po lekcji poszłam do pielęgniarki , a ta nakrzyczała na mnie , że nie przyszłam od razu . super . zawsze ja zostaje zjebe ..
- Ile masz jeszcze lekcji ? - zapytała pielęgniarka
- Ostatnią -
- Trzeba będzie jechać na szpital -
- Dobrze pojadę z rodzicami . - odparłam - dziękuje do widzenia -
- Do widzenia . Przyjdź jutro powiedzieć co wyszło z prześwietlenia -
- Dobrze -
Zmarnowana poszłam na WF i przesiedziałam całą lekcję . Gdy wróciłam do domu , pojechałam od razu na szpital .
- Złamanie , zakładamy szynę i na konsultację za 2 tygodnie .
No to super . za 2 tygodnie moja impreza z okazji 18 urodzin a ja mam palca w szynie .  Nic gorszego trafić mi się nie mogło ..

Continue Reading

You'll Also Like

1M 14.6K 13
River Conway zawsze miała krótkie włosy, bo według jej ojców tak było praktyczniej Krótkie włosy nie potrzebują czasochłonnej pielęgnacji, a sposobów...
117K 6.6K 158
Ja tylko tłumacze Jako najbardziej pożądana dama wśród wyższych sfer, Sierra Fernein robiła wszystko, by zadowolić swoją rodzinę, pomimo że lekceważy...
6.7K 447 37
Wiktor od początku wiedział, że brat Czarka jest niebezpieczny. Ale nie spodziewał się, że jest zdolny do czegoś takiego... Ale może dobrze, że to si...
891K 68.6K 151
,,Twoje wargi, które muskają moje usta na dobranoc. Twoje zielone oczy przepełnione odwagą. Twoją czuprynę stroniącą od szczotki czy grzebienia. Twoj...