Dilemma

By deloissia

10K 1.2K 1.4K

Nedensizce nedenleşmekte olan nedenlerin hikayesi. En değer verdiği varlıkları elinden alınmış bir kız hayal... More

Ölüm Meleği
Giriş
-1- Son Kez
-2- Saç Teli
-3- Büyük Gün
-4- Ciao
-5- Otel
-6- Hesap
-7- Kaçış
-8- Bir Sarılmalık Mesafe
-9- Çırpınış
-10- Siluet
-11- İhanet
-12- Uçurum
13 - Af
14 - Bir Melek Gibi
15 - Saudade
16 - Labirent
17 - Suçüstü
18 - Kapan - 1. Kısım
18 - Kapan - 2. Kısım
19 - Gölge
20 - Bu Gece Son Kez Ağlayacağım
21 - Yıkık Bir Şehir
22 - İzlerine Sarılmak
23 - Artık Tamamıyla Özgürsün
24 - Dengesiz
25 - Dönüm
26 - Belirgin Belirsizlik
27 - Geride Kalanlar
28 - Mahzen
28.5 - Mahzen
29 - Güven
30 - Özür Dilerim
31 - Sarsıntı
32 - Benimle Gel

Duyuru!

141 45 2
By deloissia


Öncelikle merhaba! xx.

Bilmeniz gereken bir konu var. Hikayeyi ilk tasarladığım günün üzerinden çok uzun zaman geçti. Ve o zamanlar karar kıldığım ismin uygunluğu son zamanlarda kafamı sıkça kurcalayan bir konuydu. Uzun uzun düşünmenin ve derin tereddütlerin ardından, değiştirmeye karar verdim. Zor bir karar oldu, fakat değişmesinin gerekli olduğunu düşündüm. Yadırgamamanızı umuyorum :)

İkinci mesele ise; bölümün geciktiğinin farkındayım. Ama üniversite konularıyla olan meşguliyetimin üzerine bir de günlük hayatın koşuşturmacası eklenince gerçekten vakit bulamıyorum. Bununla birlikte biraz da şu isim mevzusu yüzünden gecikti. Yeni bölümü ismi değiştirmeden yayımlamak istemedim ve kapak hazırlayacağım şu bu derken bölüm yazma işini sürekli erteledim. Bunun için de ayrıca özür diliyorum. Ve bölümü de en kısa zamanda ekleyeceğim. Lafı çok uzattım..

Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiyle kalın. :)

Continue Reading

You'll Also Like

1.9M 87.1K 46
🇹🇷 Hikaye Başlangıç Tarihi < 20.07.2018 > Hikaye Kurgulanma Tarihi < -.04.2016 > 🇹🇷 'Özel Mermi Timi' Türkiye'nin en iyi askerlerind...
210K 11.2K 51
Tuğkan (not delisi) : Aslansın, kaplansın, aşkımsın. Luna Handan : Aşkın mıyım? Tuğkan (not delisi) : Şaka olsun diye.
26.4K 2.4K 37
Amacı bir sürüydü. Amacı bir bölgeydi. Amacı ona karşı isyan edenleri yeniden karşısında diz çöktürmekti. Ama en büyük amacı Omegaların da üstün oldu...
706 78 6
Hayatını kızına adamış başarılı iş kadını avukat Zeynep Alaca Ah ya da Zeynep Kandemir. Kızıyla birlikte sürdüğü mutlu hayatından memnundu. Ta ki ger...