Lovely

By AlleRadu

433 6 1

Ea is asteapta printul pe calul lui visiniu .. Il va gasi oare?Sau totul e doar o iluzie si totul e sub nist... More

Prolog
Pf
Blake
Simona
O nefericita.
NU
E draguta
El
Uf.
Ba nu/ba da.
Da, pe bune .
Tin la tine.
Taci!
Nu e treaba ta.
Impreuna
De n-am sperat azi...
IL VREAU PE BLAKE SI IL VREAU ACUM!!!
-Glumesc,am incredere in tine.
Stewart...
Si eu te iubesc.

Cred ca il iubesc sau nu,IL URASC!

10 0 0
By AlleRadu

Alisa

Nu stiu ce sa fac.. Daca sa deschid sau nu . Ma fac ca nu am auzit dar Blake se pare ca nu e de aceeasi parere...

-Nu deschizi?

-Nu. N-am chef de alt frumusel . *razand*

-Cum vrei...

Tre 5 minute si nici unul din noi nu spune nimic doar ne uitam unul la altul , e atat de frumos , ochii ii sclipesc . Am mai vazut ochi caprui , chiar si cand ma uit in oglinda dar ai lui sunt de nedescris ... As vrea sa stam asa mai mult timp dar totusi m-ar interesa sa stiu ce a vrut sa spune mai devreme ...

-Ce aveai de gand sa spui mai devreme?*luandu-mi privirea de la el*

-Nimic important..

-...Mbine .*atintandu-mi privirea la podeaua pe care era cam greu sa o vezi in momentul de fata*

-Hei.*mangaindu-mi obrazul , ceea ce m-a facut sa ma intorc*

-D.da?

Nu mai spune nimic doar se apropie de mine si ma saruta , atat de tandru , atat de dulce .Nu am de gand sa-i mai dau drumul. Da, i-am raspuns la sarut , stam asa de ceva timp dar apoi ne indepartam , nu mai aveam aer . A fost un sarut dorit de amandoi . A fost atat de frumos si de lung incat as face asta tot timpul .. Imi iau telefonul de pe noptiera si incep sa il butonez , nu vreau sa vorbim despre ce tocmai s-a intamplat.. Doamne , cat de rusinoasa pot fi...E trecut de 00 asa ca mai bine m-as pune sa dorm ...As vrea sa ramana cu mine dar nu ii pot cere asta .

-A, stii , m-as pune sa dorm ..

-Daca vrei pot pleca..

-Nu am spus asta doar ca , vreau sa te rog ceva ..

-Da?*putin speriat de ce voi spune*

-Te superi daca te las putin singur?Trebuie sa merg sa ma schimb .. Merg pana la baie.

-Mergi , acum in mijlocul petrecerii , jos , la baie?Esti nebuna?

-Am baie in camera , Blake . *razand*

-Aha si nu , nu ma supar.*asezandu-se comod pe pat*

-Ok. Apropo , sa nu razi de pijamalele mele ca ne suparam .

-Bine , bine .*parca il pufnea rasul dar se abitne* Oricum e destul de intuneric si nu o sa te pot vedea calumea.

-Eh.*mergand in baie*


Nu vreau sa rada de pijamaua mea chiar daca e neagra are si niste unicorni .. Da, imi plac unicornii , sunt destul de mici dar nu vreau sa se lege de ei ca ajunge rau . Sunt curioasa cum e sa dormi langa Blake ... Si nu , nu imi e frica , stiu ca nu imi face nimic . Dupa ce ma imbrac imi adun hainele , ma demachez apoi merg inapoi in camera dar Blake nu mai e .. Mda . Cred ca am vorbit singura ceva timp .. Faptul ca m-am spalat putin pe fata cu apa rece dupa ce m-am demachiat m-a facut sa realizez asta . Oftez apoi merg in pat . Imi iau telefonul si vad ca am un mesaj . E de la Balke . 

*mesaj*

-Scuze . A trebuit sa plec . Promit ca ma revansez. Noapte buna bae.

-Nu iti face griji . 

*mesaj*


Nu mai primesc nici un mesaj inapoi .Probabil are treaba dar de ce a plecat atat de repede incat nici macar sa nu astepte sa ies . Nu am stat mai mult de 10 minute. Plus ca la ora asta ce naiba de treaba sa ai ... 

.

.

.


De o ora ma chinui sa adorm si nu reusesc . Nu stiu ce e cu mine . Cred ca e din cauza lui Blake ...As vrea sa se intoarca chiar acum si sa dorm langa el ... Mda. Macar ma bucur ca nu a fost totul un vis ..Macar atat... Uf. Cred ca il iubesc .. 

Mai trece cam o ora e vreo 3 dimineata , deja e destul de liniste dar mai aud niste voci .As cobori dar nu vreau sa rada nimeni .. Adica nu cred ca ar rade , ar fi toti beti la ora asta .

Cobor si merg in bucatarie , imi e foame .. Imi iau niste capsuni sa mananc apoi ma indrept spre camera mea . Ajung in dreptul scarilor dar aud voci destul de cunoscute , se aud din living . As mrge sa ma uit dar mai bine merg sus . Urc cateva scari dar ma opresc deoarece aud vocea lui Blake . Parca avea treaba . Ce naiba?Ajung in living si ghiciti ce ? E Blake .. Dar n..nu singur . E cu ea , Carolina . Si nu doar vorbesc , fac schimb si de saliva . 

-La naiba cu tine , Blake ! 

Strig incat ma fac auzita , Blake isi schimba repede privirea , e putin ametit dar asta nu imi spune ca nu are o vina in chestia asta , vad ca l-am trezit. Fug repede in camera mea , nici nu stiu unde imi sunt capsuni . Urlu de vreo trei ori : La naiba cu el apoi incep si plang dar cum simt lacrimile pe obrazul meu fierbinte mi' le sterg . Nu , n-am sa plangu dupa el . Nu ! Da , a fost un sarut frumos , dar cu Carolina . Cred ca o sa vomit .. A da , stiu ce nume ii merge ''Bitch'' si da , nu e un nume dar ii merge la ce buna e ea . La naiba cu Bitch , la fel si cu Balke ! Spuneam cred ca il iubesc mai inainte sau nu , nu il iubesc , il urasc !

Da , sa fie fericiti , sa aiba copii , dar sa fie si o fetita cu numele Alisa , sa isi aminteasca de mine de fiecare data cand o vad . Doamne , ii urac pe amandoi , dar cel mai mult pe Blake . Cum a putut sa imi faca asta ? Da , se joaca cu sentimentele mele si chiar daca nu i-am spus atunci eu si-a dat singur seama de asta pentru ca o face .. Dar acel sarut .. Mi' se parea ca si-l dorea atat de mult si a fost perfect. Nu il inteleg . Macar sa imi fi spus ca o vrea pe ea .. Nu sa ma faca sa sufar . In loc sa imi spuna ca are o treaba cu ea , a zis ca are treaba . Trebuia sa precizeze de ea . Uf . Ma urasc si pe mine . Ma urasc pentru ca nu am respins sarut .. Dar mi-l doream . De-asta..

Aproape adorm dar aud o bataie in usa ...

Continue Reading

You'll Also Like

3.7M 65.4K 56
Diana is an 18 year old girl about to start her senior year until she bumps into a woman at the bookstore who has quite the personality. The woman ta...
570K 10.2K 35
အပိုင်းအားလုံးနီးပါးမှောင်ပြီး warningတွေများမှာမို့ အမှောင်မကြိုက်သူများ အသက်မပြည့်သေးဘူးများကျော်သွားကြပါရှင့်
1.7M 252K 74
Yaduvanshi Series #3 it is a book under yaduvanshi series. But it could be read as standalone too. Nitya Raghavendra is a telugu businesswoman earnin...
Healer By

Romance

253K 11.8K 45
⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎ She is Shy He is Outspoken He is cold She is warm She is insecure He made her feel loved. Welcome to journey of Abhimanyu and Ishika. ...