Gardener 🌹 hs

By luvmylamacorn

226 43 3

Kwiaty. Przynosił jej kwiaty. Ona nie zwracała na niego uwagi choć przynosił jej piękne kwiaty. Czemu? Bo był... More

1. Fiołki 🌹
2. Chryzantemy 🌹
4. Margaretki 🌹
5. Niezapominajki 🌹
6. Bratki 🌹
7. Orchidea 🌹
8. Hortensje 🌹
9. Róże 🌹
10. Goździki 🌹
Na koniec :)

3. Tulipany 🌹

21 4 0
By luvmylamacorn

Tulipany. Na dróżce zasadziłem tulipany. Po co? Po to byś mogła za każdym wyjściem z domu je podziwiać i wąchać. Udało się. Uśmiech na twoich ustach był bezcenny. Pamiętam go do dziś. Wychodziłaś z domu w złym humorze po kolejnej kłótni z rodzicami, gdy poczułaś zapach kwiatów od razu szeroki uśmiech wpłynął na Twoje usta. Moje serce radowało się, lecz gdy wróciłaś twoja twarz była pogrążona w rozpaczy. Słyszałem później, że to przez "kolegę" o imieniu Jason. Gdybym go tylko spotkał to pokazałbym mu gdzie jego miejsce. Ale tego nie zrobię. Nie mam odwagi. Nie jestem superbohaterem, i nie mam tyle odwagi co na przykład, SuperMan. Jestem tylko zwykłym, szarym ogrodnikiem, nieszczęśliwie zakochanym w córce swojego pracodawcy.

Życie jest piękne.

Gdzie ja takie głupoty wyczytałem? Ah tak, w opowieściach osób, które pokochały ze wzajemnością.

Mile widziane komentarze i głosy :>

Continue Reading

You'll Also Like

26.7K 2.5K 68
Czasem jedno, przypadkowe i niezbyt miłe spotkanie potrafi kompletnie zmienić całe życie, przewartościowując je dokumentnie. Doskonale przekona się o...
111K 2.7K 51
Co by było gdyby Hailie zgodziła się wyjść za Adrien podczas tej pamiętnej kolacji?
25.6K 2.5K 26
Katsuki został porzucony pięć lat temu. Jedyne co mu zostało to jego córeczka, Tei, którą kocha nad życie. W przedszkolu małej, dostrzegł kogo? Deku...
22.8K 1.5K 53
*Szwajcaria utworzyła grupę ''Europa''* Sw: Witam wszystkich, ktoś ma jakieś pytania? Ru: Czemu to ty jesteś administratorem?? Sw: Bo Unia mi pozwol...