Is dit mektab?

By annoniem_mb

3.6K 120 14

"Ik weet niet wat ik moet doen. Het voelt gewoon alsof ik te snel val" zeg ik met tranen in mijn ogen. "Als j... More

Hoofdstuk 1: onderweg naar school
Hoofdstuk 2: yassin?
Hoodstuk 3: new best friend!
Hoofdstuk 4: onbekend nummer
Hoofdstuk 5: de waarheid
Hoofdstuk 6: afspraakje met yassin
Hoofstuk 7: alles is mektab.
Hoofdstuk 8: ....
Hoofdstuk 9: ontmaagd?
Hoofdstuk 10: wtffff....
Hoofdstuk 11: Ik wens je nog veel succes in de hel!
Personen
Hoofdstuk 12: ik wil niet dat je zo over me denkt
hoofdstuk 13: ik weet dat je van me houd
hoofdstuk 14: boii bye
hoofdstuk 15: vrienden?
Hoofdstuk 17
Hoofdstuk 18: stad
Hoofdstuk 19: ik zou rennen als ik jou was
Hoofstuk 20: hou ik van yassin?
Hoofdstuk 21: je moest eens weten😪
Hoofdstuk 22: BLUF

Hoofdstuk 16: the period

110 2 0
By annoniem_mb

~Zineb's perspectief~

"Huh, ik dacht echt dat we een klik hadden" zegt hij. "Ja het spijt me echt" antwoord ik. Eerst boeide het me echt niet, maar ik begin langzamer hand een schuld gevoel te krijgen. "Het spijt me" zeg ik terwijl ik naar de grond kijk. Wat heb ik gedaan... Yassin pakt mijn kin zodat ik weer in zijn ogen kijk "maakt niet uit hoor" hij begint te lachen. Ik geef hem een glimlach terug. "We kunnen toch wel vrienden blijven" zegt hij dan. "Ja tuurlijk" zeg ik lachend. "Zineb ben je kla... Oh sorry dat ik 'dit' verstoor" zegt Nora die eerst enthousiast is en dan opeens wat minder. "Nee ik ben klaar en ik ga naar huis doei" zeg ik terwijl ik weg begin te lopen. "App me" schreeuwt yassin nog naar me. Hij mag dat dromen g. Nora komt weer naar me toe. "Waarom ga je naar huis". "The period" antwoord ik en ik loop uit de hel naar huis.

Nee dit is niet het "goede" deel, geniet er maar van.

Continue Reading

You'll Also Like

412K 2.2K 133
Je hebt een relatie met de knapste jongen van de school. Maar wat nou als hij ineens verder wil gaan, maar jij weet niet hoe dat moet?? Chrissy heef...
254K 17K 100
(Lees eerst liefde maakt blind 1! Dit is het vervolg op dat verhaal!) In dit verhaal zal soumaya (hoofdpersoon) veel meemaken. Ze zal voor grote besl...
205K 3K 54
Wat als je verhuisd naar een appartement waar al twee andere jongens wonen? En wat als door 1 van de jongens je leven opeens een hele andere wending...
3.5K 230 139
Sara en Fatima zijn twee zussen die de strijd aan moeten gaan met heel wat oneerlijke gebeurtenissen. Jaloezie, afgunst, verdriet maar soms ook hoop...