MERHABALAR VOTELAR ARTMAYA BAŞLADI BUNA SEVİNDİM.. BEN BUGÜN 2 BÖLÜM PAYLAŞACAĞIM AYRICA SÖZ VERMİYORUM AMA BELKİ YENİ YIL İÇİN BENDEN SİZE BİR SÜPRİZ GELEBİLİR.. SİZİN İÇİN YENİ YIL İLE İLGİLİ BİR ZEYNEP VE KEREM YILBAŞI ÖZEL BÖLÜMÜ GELEBİLİR.... EĞER GELMEZ İSE HERKESE MUTLU YILLAR DİLERİM TÜM DİLEKLERİNİZİN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİYLE....
-----------------------------------------------------OKUL---------------------------------------------
Kantin
Can : günaydın güzellik
Yağmur : günaydın
Can : nasılsın güzelim?
Yağmur : iyiyim Melis ile Zeynebi bekliyorum
Can : bende bizimkileri
Yağmur : sence ne olacak bugün
Can : fırtınalar kopacakmış gibime geliyor
Yağmur : aynen . bi bunlar eksikti.
Can : kimler anlaşıldı kötü ikili
Yağmur : evet
Büşra : selam
Dilan : selam can
Can : cevap vermez
Yağmur : selam yalnız dilan dikkat et istersen
Dilan : neden
Büşra : gerçekten neden??
Yağmur : her an üstüne salabilirim dilan o yüzden
Büşra : neden miş ?
Dilan : salarsan sal korkmuyorum senden
Can : ya bir sussanıza siz gidelim aşkım
Yağmur : bence de gidelim aşkım
Yağmur : can geldiler.
Can : kimler ?
Yağmur : Melisler ama bir acayiplik var sanırım hatta sorun
Can : eyvah kavga varsa okulda havaya uçabilir bence.
Yağmur : günaydın hocam , günaydın kızlar
Melis :günaydın
Cihan : Zeynep ve Melis size emanet kavga etmelerine izin vermeyin.
Zeynep : benim niyetim barışmaktan yana
Melis : benimse barışmamaktan Zeynep .
Zeynep : barışmasan barışma ben gidiyorum….
Cihan : durum belli Allah yardımcınız olsun….
Yağmur – Can : Yandık.
Büşra : şimdi tam zamanı Dilan .
Dilan : tamam.
Dilan : merhaba
Zeynep : gidin başımdan.
Büşra : gel buraya hemen yada seni rezil ederim.
Zeynep : ne söyleycekseniz söyleyin hiç havamda değilim.
Büşra : Keremden uzak dur ben ona aşığım neler yapabileceğimi aklının ucundan bile geçmez Zeynep
Zeynep : Bende ne diyeceksin diyordum bana bulaşma Büşra sonun çok kötü olur. Senden korkmuyorum
Büşra : çok güldüm ayağını denk al tamam mı seni öldürürüm. Bana bu söylediklerini de o zaman tekrar hatırlatırım. Hayatına da karışırım Melis var ya onu da elimden alamazlar..
Zeynep : ne diyorsun sen Melis’e ve Bana karışamazsın eğer Melise bir şey yaparsan sonun kötü olur .
ZEYNEP DIŞARI ÇIKAR BÜŞRA PEŞİNDEN GELİR O SIRADA KEREM TAM KARŞILARINA ÇIKAR…
BÜŞRA : bana bak kızım ben senin bildiğin kızlardan değilim bu okulda her dediğim olur ona gore ayağını denk al.
Zeynep : kolumu bırak Melis ve Benden uzak dur.
Kerem : Ne oluyor burada.
Büşra : Ker… Kerem mer…. Merhaba
Kerem : ne oluyor dedim.
Zeynep : ne oldu sevdiğin adamı görünce ödün koptu bakıyorum benden ve Melis’ten de uzak dur bu son uyarım ve bir de …….
Zeynep : Al Keremini başına çal.
Kerem : ne demek istedi Zeynep Büşra cevap bekliyorum.
Büşra: duydun işte sana aşığım !......
Dilan : ne yapıyorsun senn Büşra ?
Büşra : yürü Dilan gidiyoruz….
Zeynep : hele bir melis’e bir şey olsun sen o zaman bittin Büşra bittin !.
Yağmur : merhaba Zeynep
Zeynep : sen yine mi geldin ? pardon Büşra sandım da özür dilerim
Yağmur : sorun değil ben yağmur melis’in arkadaşıyım. İsmini biliyorum.
Yağmur : sınıfın nerde biliyor musun ?
Zeynep : hayır
Yağmur : gel göstereyim. Ben ve Melis ile aynı sınıfdasın.
Zeynep : süper inşallah bir birimizi öldürmeyiz Melis ile.
Yağmur : Haha merak etme ben korurum sizi.
SINIFA GİDERLER KONUŞURLAR DERSLERİNİ YAPARLAR KORAY ZEYNEP GİTTİĞİ ZAMAN SINIFA GİRER VE NEYİ SEVDİĞİNİ ÖĞRENİR OKULDA BARIŞ VE KORAY İLE TANIŞIR KORAY İLE İYİ VAKİT GEÇİRİR KEREM ONLARI İZLER VE MORALİ ÇOK BOZULUR. BU ARADA KEREM BARIŞIN MELİSİ SEVDİĞİNİ ÖĞRENİR ONLARA SÜPRİZ HAZIRLAR BARIŞ MELİS İLE KONUŞUR KEREM İLE MELİS BİRAZ ZOR OLSADA BARIŞIR MELİS BARIŞIN ONA KARŞI DUYDUGU SEVGİYİ ÖĞRENİR AMA KEREM Mİ BARIŞ MI DİYE DÜŞÜNÜR. KEREM İLE VAKİT GEÇİRİR BARIŞ BUNU ANLAR MELİS’İN KAFASI KARIŞIK OLDUĞUNU BARIŞ EVE GELİR FAKAT GÖRDÜĞÜ MANZARA KARŞISINDA HİÇ HOŞLANMAZ….
5 DAKİKA ONCE
Kerem : filimi beğendin mi ?
Melis : evet hem de çok
Kerem : sevindim. Ben sana bir şey söylemek istiyorum lütfen beni dinle olur mu? Söz ver!
Melis : olur dinlerim. Söz
BARIŞ İÇERİYE GİRER VE DİNLER
Kerem : biliyorsun biz seninle 3 yıl önce kavga ettik sonra ben gittim geriye kalanı biliyorsun sana ben yalan söyledim ondan özür dilerim ama sana doğruyu söylemek istiyorum ben Zeynep’e aşığım sana değil ben seni asla mutlu edemem ama Barış eder. Onunla vakit geçirirsen anlarsın tokat atabilirsin alıştım zaten sorun değil.
Melis: kerem
Kerem : efendim Melis .
BARIŞ İÇERİ GİRER VE SESSİZCE ARKADAN MELİS VE KEREMİ İZLER MELİSİN VERECEĞİ TEPKİYİ BEKLER….
Melis kerem yakınlaşır kerem uzaklaşmak ister ama Melis onu dudağından öper Kerem geri çekilir. Ve barışı görür ….
Kerem : barış bekle lütfen. Melis üzgünüm ama benim kalbim sana ait değil…. Benim kalbim zeynebe ait…. Ve ben onun yanına gidiyorum.
MELİS BARIŞIN YANINA GİDER VE BARIŞA SARILIR MELİS BARIŞTAN ÖZÜR DİLER. DENEMEK İSTEDİM BELKİ REDDETMEZ DİYE. BENİ EVE BIRAKIRMISIN BARIŞ . BARIŞ KABUL EDER VE YOLA ÇIKARLAR.
Kerem : Zeynep (KISIK SESLE) şaşkındır.
Zeynep : Koray çok teşekkür ederim. BUNLAR ÇOK GÜZEL ÇOK ÇOK TEŞŞEKKÜR EDERİM.
Koray : teşekküre gerek yok hepsi senin mutluluğun için..
Zeynep : beni çok mutlu ettin.
Koray : seni mutlu ettiysem süper. Sana bir şey sorsam sorun olmaz değil mi?
Zeynep :hayır tabii ki. Sor .
MELİS VE BARIŞ GELİR KEREMİ GÖRÜR VE YANINA GİDERLER. ONLARDA ŞAŞKINLIK İLE OLANLARI İZLERLER.
Koray : Zeynep ben senden hoşlanıyorum …
Zeynep : Ne ?
Koray : benimle çıkar mısın ?
Zeynep : Ben ……
Kerem : Hayır bunu bize yapma Zeynep yapma Güzelim yapma ne olur yapma ….
…. S O N ….